Cin Çağırma
-
Kur an da yazıyor gerçekte war böle bir olay bukadar kişi bulasmayın diosa bulasmayın zaten güzl bise olsa ilk biz yapıcaz :D:D
-
Götün yemez hacı.
Cengaverlik olmaz bu işte.
Çağırmadım ama başımda musallat.
İyi bi bok olduğunu mu sanıyosunuz ?
-
cin demeyin şuna 3 harfli onlar :D cin deyincede geliyomuşta :D uff gece gece yazdıklarınızı okudum tırstım beaa ..
-
nothin bunu yazdı:
-----------------------------
cin demeyin şuna 3 harfli onlar :D cin deyincede geliyomuşta :D uff gece gece yazdıklarınızı okudum tırstım beaa ..
-----------------------------sanki üç harfli denilince anlamıyor cinler.!
Çok cindirler cinler anlarlar.
-
olaya virgül koyuyorum
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=cin+sikmesi
-
Arkadaşım yazdıklarından cahil biri olduğunu çıkarıyorum(Yalnızca bu konuda).Bilgiyle deneyimle olcak iş değil! Kafanı bu tür şeylere yorma Allah korusun kendini kaybedersin.Bu arada ben 2. 3. ağızdan değil 1. ağız olarak konuşuyorum.Son olarak başlıkta belirttiğin gibi Cin ÇAĞIRMA pişman olursun!
-
Hocalar bana musallat oldu diyenler, birinci ağızdan yazıyorum diyenler bir anlatsınlar neler yaşadılar cidden merak ettim artık. Ayrıca yönlendirme şansınız varsa bana yönlendirin adam edeyim kerataları. :D
-
sokayım cinlerinize afedersiniz.
internetten ayıksınlar beni zaten canım sıkılıyor 4'erli 5'erli gelsinler siklet farkını kaldırırız aradan. tamam öptüm şimdi hepinizi.
-
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------
Hocalar bana musallat oldu diyenler, birinci ağızdan yazıyorum diyenler bir anlatsınlar neler yaşadılar cidden merak ettim artık. Ayrıca yönlendirme şansınız varsa bana yönlendirin adam edeyim kerataları. :D
-----------------------------Haci bana cin musallat oldugunda yil 1999 idi simdi 2011.
Aradan 12 yil gecmis ve ben halen o korkuyu uzerimden atamiyorum. Mesela yas 34 ama asla ve asla ve asla evde kimse yoksa isiklarin tamamini sondurup yatamam.
Gece banyo edemem.
Allah kimseye vermesin. Resmen siyiriyor insan.
-
kardeş dene veya deneme senin bileceğin iş ama cin musallat oldu diyenlerin ortak yönü, yaşadklarını anlatmazlar :D çok gizli saklı anılar onlar :p . enerjisel boyutta varlık olduğu biliniyor hatta çok çok eski dinlerde bile yer alır bu olgu. yeni birşey değil yani. ama hiç bilmediğin bir aleme hiç bilmediğin bir şekilde girmek hoş sonuçlar doğurmaz. karşında ister cin ister min olsun önce öğrenmek en güzeli.
