online oynanıyormuhayır oynanamıyor
Oyunu kurdum kurmasını da oyuna giremiyorum neden acabatarihi 29.08.2013 yap girebilirsin
Arkadaşlar bu oyunu ne zamandır arıyorum. Yani aramalarımın sonucundaki oyunların hepsi fos çıktı, hiç birini açamadım. :( Bu oyunu steamdan alsam (3.75 USD) oyuna girmem için internet gereksinimi ister mi? Veya bu oyunu internetsiz oynayan (ilaçlısını) var mı?
Linkide atayım orjinal oyun severlere: http://store.steampowered.com/app/730
Son 38 saat :D
Hocam cs:go ancak multi oyananıyor.
Hocam cs:go ancak multi oyananıyor.
Ama hocam böle birşey buldum; link: http://www.torrent-oyun.com/fps/counter-strike-global-offensive-full-torrent-indir-torrent-download-pc/460/
online oynanıyormuhayır oynanamıyor
Oyunu kurdum kurmasını da oyuna giremiyorum neden acabatarihi 29.08.2013 yap girebilirsin
internetsiz cs oynamak isteyen bir sen varsındır heralde hocam. Ama merak etme botlarla oynayabilirsin internetsiz. Steamı çevrimdışı çalıştırman gerekir tabi.
botlarla oynarsın hocam go nun içinde botları var zaten ek bişeye gerek yok fiyatı baya uygun.Steamden ç.dışı oynamak isteyeni ilk defa duyuyorum :D
insidae tarafından 22/Ara/13 12:14 tarihinde düzenlenmiştirHocam 3.75 dolar sigara parası değil. Veremiyorsan zaten gir kendini köprüden aşağı at. Torrenttlerden sağlam sadece botlarla oynayabileceğin oyunu buluncaya kadar harcayacağın elektrik parası zaten o kadar. OFFLINE cs go mu oynanır.
Hocam cs:go ancak multi oyananıyor.
botlarla offline oynayabilirsin fanat yine internet bağlantın olması gerek.
guzel mi bu oyun? 1.6 dan zevkli mi
guzel mi bu oyun? 1.6 dan zevkli mi
Evet. Suan tatildeyim pc yok nick'kutlugo.ekleyin 6 ocaktan sonra oynarik.
guzel mi bu oyun? 1.6 dan zevkli mi
Evet. Suan tatildeyim pc yok nick'kutlugo.ekleyin 6 ocaktan sonra oynarik.
mac osxe kursam bunu windowslarla aynı serverda oynayabılır miyim
oo cs pack alıyım 7.5$'a eyvallah hocam