folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter-Strike: Global Offensive - Steam İndiriminde



Counter-Strike: Global Offensive - Steam İndiriminde

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    wooper herkez beğenecek diye birşey yok , millet inatla vs 1.3 cs 1.5 oynamaya devam ediyordu 1.6 çıktıgında

    sonra herkez source ci oldu biz source oynarken o oyun mu diyorlardı 

    şimdi go zamanı go herşeyi ile üstün go yu beğenmiyor.

     

    bu bir standarttır.

    xp varken vista tüm dünya kabul ediyor boktan ve hatalı oldugunu ama win7 çıktı biz geçmeyiz xp süper dediler.

    win8 çıkmasına dogru mecbur yeni oyunlar sorun çıkarttıgı için win7 geçtiler sonra win8 cıktı adam diyor yok win7  daha güzel  8 bok gibi

    nesi kötü diyorum ? aynı işletim sisteminin performans olarak hızlandırılmış hali yani sorunun ne , diyor yok bok gibi win7 güzel.

     

    zamanında akıllı telefon hiç kullanmayanlar apple hayranıydı ama paraları yetmiyordu , sonra android almaya başladıklarında birden android ci oldular , iphone u yere göğe sığdıramayan adamlar şimdi fanatik androidci çünki onu aldılar.  

    Bu böyle gidiyor aga.  Call of duty game play olarak en iyi fps iken hala battle field diyen adamlar var , satmayan sorunlu sıkıntılı sıkıcı oyunu adam boku bokuna savunuyor. Bitmez bu çile :) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Kendi haritalari rezalet otesi ifadesi biraz agir hocam.nedenini o yuzden merak ettim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    whopper bunu yazdı

    Kendi haritalari rezalet otesi ifadesi biraz agir hocam.nedenini o yuzden merak ettim.

    bana göre eksik bir fenomen olan pooldayı ben niye hala ek olarak indirmek zorundayım ?

    neden hala ice world u indirmek zorundayım.

    çok daha fazla harita yapmalıydılar , olanlara boktan demiyorum az diyorum :) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    bugsuz cs olurmu beyler :D


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Abi birakin gozunuzu seveyim su pookday ice zimbirtilarini acin navi tactics izleyip mirage d2 inferni oynayin.memleketten sampiyon takim cikmadi su fun serverlardan dolayi.surf sikiyi es gecmeyelim..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    dust2 B'de c4 kurulan yerin üstündeki yükseltiye direk zıplayabilme saçmalığı mesela

    infernoda Tlerin b yolundaki duvarın uzatılıp ct orta rushın anasının sikilmesi 

    nukte alt c4 yerindeki bütün değişiklikler açık alana çıkarken ki bariz ct üstünlüğü hayır map zaten ct ağırlıklıydı şimdi tamamen ct olmuş

    train değişiklikleri tamamen rezalet

    anlamadığım onlar olduğu gibi kalsa yeni haritalar yapmak çok mu zor

    görselliğine en ufak bir lafım yok çoğu harita gayet güzel görünüyor

    demişsin ki pro feedbacklerle yapıldı haritalar zaten bu yüzden olmamış o adamların mesleği bu amk adam mapper değil ki get_right mıdır nedir yeni gavat çıkmış haritalara yorum yapıyor yada başka bi proda olabilir emin değilim

    oyuna kötü dediğimide hatırlamıyorum sadece haritalarlar kötü 

    workshopda gayet şahaser ve daha dengeli haritalar var

    yada ben yeniye ayak uyduramadım ama eski taktikler bazen işe yarıyor

    eskiden bende kendi çapımda harita yapardım az buçukta yetenekliydim ha

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    whopper bunu yazdı

    Abi birakin gozunuzu seveyim su pookday ice zimbirtilarini acin navi tactics izleyip mirage d2 inferni oynayin.memleketten sampiyon takim cikmadi su fun serverlardan dolayi.surf sikiyi es gecmeyelim..

    ömrümü yiyen maplardan dır surf ski :D 

    hqdefault.jpg%20%28480×360%29

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    whopper bunu yazdı
    KAAMOS bunu yazdı
    ugur0 bunu yazdı

    sabah aldım indirdim, demin deneyeyim dedim de yok hacı 1.6gibi sarmıyor bu oyun:d ama tabi alışmak lazım bakalım biraz deneyeyim bakalım 

    bencede, oyun tamamen casuala dönmüş 

    call of duty sevenlerin hoşuna gidicek tipte bir oyun. kendi haritaları rezalet ötesi ama community haritalaraı gerçekten güzel

    ayrıca baram yok fakirim ben nonsteam nerde felan diyorsanız

    http://forum.planetcss.com/topic/1953-rel-csgo-properly-patched-by-junkies/

     

    Hocam kendi haritalari 1.6daki tum sacmaliklar pro oyuncu tavsiyeleri ele alinarak duzenlendi.gorsller cok daha iyi durumda neyini begenmedin?

    nasıl desem sanki 1.6daki gibi fln akıcılık yok gibi geldi bana. dedim ya alışmak lazım yani şuan toplam 2-3saat oynamışımdır yani ki yaklaşıkta bi 5yıldır cs oynamıyorum^^


    imza
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı
    whopper bunu yazdı
    KAAMOS bunu yazdı
    ugur0 bunu yazdı

    sabah aldım indirdim, demin deneyeyim dedim de yok hacı 1.6gibi sarmıyor bu oyun:d ama tabi alışmak lazım bakalım biraz deneyeyim bakalım 

    bencede, oyun tamamen casuala dönmüş 

    call of duty sevenlerin hoşuna gidicek tipte bir oyun. kendi haritaları rezalet ötesi ama community haritalaraı gerçekten güzel

    ayrıca baram yok fakirim ben nonsteam nerde felan diyorsanız

    http://forum.planetcss.com/topic/1953-rel-csgo-properly-patched-by-junkies/

     

    Hocam kendi haritalari 1.6daki tum sacmaliklar pro oyuncu tavsiyeleri ele alinarak duzenlendi.gorsller cok daha iyi durumda neyini begenmedin?

    nasıl desem sanki 1.6daki gibi fln akıcılık yok gibi geldi bana. dedim ya alışmak lazım yani şuan toplam 2-3saat oynamışımdır yani ki yaklaşıkta bi 5yıldır cs oynamıyorum^^

    Evet artik bunny ve tarama ile ortaligin a.koyan yok.akiciliktan kastin buysa. Cs taktik tabanli bir oyun olmasi lazimdi degisikliklerde bu yonde olmaliydi.oldu mutluyuz.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek

    Kaçıranlar için steam cs:go da tekrar indirim yapacak... Şu an 8 saatlik oyun seçiminde yer alıyor. Steam mağazada ana sayfanın ortasında bi yerde. Yine 3 dolara düşüyo. Ve oylamanın bitmesine 3 saat var. Alamayanların haberi olsun. Normal fiyat 15 dolar indirimle 8 dolar oldu. Ve bu oylama indirimiyle de 3 dolara düşecek 8 saatliğine.  


    ride or die..
Toplam Hit: 5165 Toplam Mesaj: 51