Counter-Strike: Global Offensive - Steam İndiriminde
-
wooper herkez beğenecek diye birşey yok , millet inatla vs 1.3 cs 1.5 oynamaya devam ediyordu 1.6 çıktıgında
sonra herkez source ci oldu biz source oynarken o oyun mu diyorlardı
şimdi go zamanı go herşeyi ile üstün go yu beğenmiyor.
bu bir standarttır.
xp varken vista tüm dünya kabul ediyor boktan ve hatalı oldugunu ama win7 çıktı biz geçmeyiz xp süper dediler.
win8 çıkmasına dogru mecbur yeni oyunlar sorun çıkarttıgı için win7 geçtiler sonra win8 cıktı adam diyor yok win7 daha güzel 8 bok gibi
nesi kötü diyorum ? aynı işletim sisteminin performans olarak hızlandırılmış hali yani sorunun ne , diyor yok bok gibi win7 güzel.
zamanında akıllı telefon hiç kullanmayanlar apple hayranıydı ama paraları yetmiyordu , sonra android almaya başladıklarında birden android ci oldular , iphone u yere göğe sığdıramayan adamlar şimdi fanatik androidci çünki onu aldılar.
Bu böyle gidiyor aga. Call of duty game play olarak en iyi fps iken hala battle field diyen adamlar var , satmayan sorunlu sıkıntılı sıkıcı oyunu adam boku bokuna savunuyor. Bitmez bu çile :)
-
Kendi haritalari rezalet otesi ifadesi biraz agir hocam.nedenini o yuzden merak ettim.
-
whopper bunu yazdı
Kendi haritalari rezalet otesi ifadesi biraz agir hocam.nedenini o yuzden merak ettim.
bana göre eksik bir fenomen olan pooldayı ben niye hala ek olarak indirmek zorundayım ?
neden hala ice world u indirmek zorundayım.
çok daha fazla harita yapmalıydılar , olanlara boktan demiyorum az diyorum :)
-
bugsuz cs olurmu beyler :D
-
Abi birakin gozunuzu seveyim su pookday ice zimbirtilarini acin navi tactics izleyip mirage d2 inferni oynayin.memleketten sampiyon takim cikmadi su fun serverlardan dolayi.surf sikiyi es gecmeyelim..
-
dust2 B'de c4 kurulan yerin üstündeki yükseltiye direk zıplayabilme saçmalığı mesela
infernoda Tlerin b yolundaki duvarın uzatılıp ct orta rushın anasının sikilmesi
nukte alt c4 yerindeki bütün değişiklikler açık alana çıkarken ki bariz ct üstünlüğü hayır map zaten ct ağırlıklıydı şimdi tamamen ct olmuş
train değişiklikleri tamamen rezalet
anlamadığım onlar olduğu gibi kalsa yeni haritalar yapmak çok mu zor
görselliğine en ufak bir lafım yok çoğu harita gayet güzel görünüyor
demişsin ki pro feedbacklerle yapıldı haritalar zaten bu yüzden olmamış o adamların mesleği bu amk adam mapper değil ki get_right mıdır nedir yeni gavat çıkmış haritalara yorum yapıyor yada başka bi proda olabilir emin değilim
oyuna kötü dediğimide hatırlamıyorum sadece haritalarlar kötü
workshopda gayet şahaser ve daha dengeli haritalar var
yada ben yeniye ayak uyduramadım ama eski taktikler bazen işe yarıyor
eskiden bende kendi çapımda harita yapardım az buçukta yetenekliydim ha
-
whopper bunu yazdı
Abi birakin gozunuzu seveyim su pookday ice zimbirtilarini acin navi tactics izleyip mirage d2 inferni oynayin.memleketten sampiyon takim cikmadi su fun serverlardan dolayi.surf sikiyi es gecmeyelim..
ömrümü yiyen maplardan dır surf ski :D

-
whopper bunu yazdıKAAMOS bunu yazdıugur0 bunu yazdı
sabah aldım indirdim, demin deneyeyim dedim de yok hacı 1.6gibi sarmıyor bu oyun:d ama tabi alışmak lazım bakalım biraz deneyeyim bakalım
bencede, oyun tamamen casuala dönmüş
call of duty sevenlerin hoşuna gidicek tipte bir oyun. kendi haritaları rezalet ötesi ama community haritalaraı gerçekten güzel
ayrıca baram yok fakirim ben nonsteam nerde felan diyorsanız
http://forum.planetcss.com/topic/1953-rel-csgo-properly-patched-by-junkies/
Hocam kendi haritalari 1.6daki tum sacmaliklar pro oyuncu tavsiyeleri ele alinarak duzenlendi.gorsller cok daha iyi durumda neyini begenmedin?
nasıl desem sanki 1.6daki gibi fln akıcılık yok gibi geldi bana. dedim ya alışmak lazım yani şuan toplam 2-3saat oynamışımdır yani ki yaklaşıkta bi 5yıldır cs oynamıyorum^^
-
ugur0 bunu yazdıwhopper bunu yazdıKAAMOS bunu yazdıugur0 bunu yazdı
sabah aldım indirdim, demin deneyeyim dedim de yok hacı 1.6gibi sarmıyor bu oyun:d ama tabi alışmak lazım bakalım biraz deneyeyim bakalım
bencede, oyun tamamen casuala dönmüş
call of duty sevenlerin hoşuna gidicek tipte bir oyun. kendi haritaları rezalet ötesi ama community haritalaraı gerçekten güzel
ayrıca baram yok fakirim ben nonsteam nerde felan diyorsanız
http://forum.planetcss.com/topic/1953-rel-csgo-properly-patched-by-junkies/
Hocam kendi haritalari 1.6daki tum sacmaliklar pro oyuncu tavsiyeleri ele alinarak duzenlendi.gorsller cok daha iyi durumda neyini begenmedin?
nasıl desem sanki 1.6daki gibi fln akıcılık yok gibi geldi bana. dedim ya alışmak lazım yani şuan toplam 2-3saat oynamışımdır yani ki yaklaşıkta bi 5yıldır cs oynamıyorum^^
Evet artik bunny ve tarama ile ortaligin a.koyan yok.akiciliktan kastin buysa. Cs taktik tabanli bir oyun olmasi lazimdi degisikliklerde bu yonde olmaliydi.oldu mutluyuz.
-
Kaçıranlar için steam cs:go da tekrar indirim yapacak... Şu an 8 saatlik oyun seçiminde yer alıyor. Steam mağazada ana sayfanın ortasında bi yerde. Yine 3 dolara düşüyo. Ve oylamanın bitmesine 3 saat var. Alamayanların haberi olsun. Normal fiyat 15 dolar indirimle 8 dolar oldu. Ve bu oylama indirimiyle de 3 dolara düşecek 8 saatliğine.
