Counter-Strike: Global Offensive - Steam İndiriminde
-
Beyler ps alın çok güzel :d
-
Beyler normal FPS mi yoksa kendine has bir havası var mı?
-
DevilRullz bunu yazdı
Beyler normal FPS mi yoksa kendine has bir havası var mı?
bildiğimiz cs, cs nin tarzı yıllardır değişmedi değişmez
-
Source den ne kadar güzel mesela?
-
geçen yine bir steam konusu açılmıştı, oradan görüp aldım. internet gerekiyor hocam güncelleme paketi, map paketi falan indiriyor çünkü.
ama botlarla oynamak istersen nasıl olur bilmiyorum. zaten oynansa da zevk vermez, cs:go mp üzerine kurulu.
ilaçlısıyla multiplayer oynayabilirsin ama en son 2-3 rus server dışında (rus olduğu için pingten oynanmıyor) başka server yoktu. non-steam Türk server açılması çok zaman alır bence..
DadasAdam tarafından 22/Ara/13 21:12 tarihinde düzenlenmiştir -
mataramasuko bunu yazdıwhopper bunu yazdımataramasuko bunu yazdı
guzel mi bu oyun? 1.6 dan zevkli mi
Evet. Suan tatildeyim pc yok nick'kutlugo.ekleyin 6 ocaktan sonra oynarik.
mac osxe kursam bunu windowslarla aynı serverda oynayabılır miyim
evet oynayabiliyorsun bence herkes alsın oyunun ıcınden case diye birsey dusuyor onları satıp steamden para bırıktırıyosun yada sılah skınlerı var onları satıyorsun benım 10 dolarım vardı case ve sılahlardan para kazandım gıttım oyun aldım 13 dolarlık oyunu 3 dolara almıs oldum :)
-
Perihelion bunu yazdımataramasuko bunu yazdıwhopper bunu yazdımataramasuko bunu yazdı
guzel mi bu oyun? 1.6 dan zevkli mi
Evet. Suan tatildeyim pc yok nick'kutlugo.ekleyin 6 ocaktan sonra oynarik.
mac osxe kursam bunu windowslarla aynı serverda oynayabılır miyim
evet oynayabiliyorsun bence herkes alsın oyunun ıcınden case diye birsey dusuyor onları satıp steamden para bırıktırıyosun yada sılah skınlerı var onları satıyorsun benım 10 dolarım vardı case ve sılahlardan para kazandım gıttım oyun aldım 13 dolarlık oyunu 3 dolara almıs oldum :)
aldım gitti hocam bi ara indirir kurarım konusu vardır forumda muhtemelen nick mi yazıyoruz artık neyse oynarız beraber
-
şimdi soru şu: complete paketini mi alayım cs:go yeterli mi sizce ?
-
Daft bunu yazdı
şimdi soru şu: complete paketini mi alayım cs:go yeterli mi sizce ?
bence go yeter, source zaten güzel oyun değil 1.6 yı da bedava oynuyoruz
-
Arkadaşlar steamden pek anlamıyorum. Ben bunu alsam online olarak nisanlarla problemsiz bir şekilde oynıyabilirmiyim ? zaman geçirmek için alayım eğer öyle problemsiz online oynıyabileceksem ?
Paypal ile ödeme yapabiliyoruz değilmi burada ?
xxkomandoxx1 tarafından 22/Ara/13 21:50 tarihinde düzenlenmiştir
