folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter-Strike: Global Offensive - Steam İndiriminde



Counter-Strike: Global Offensive - Steam İndiriminde

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Beyler ps alın çok güzel :d

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek

    Beyler normal FPS mi yoksa kendine has bir havası var mı?


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    DevilRullz bunu yazdı

    Beyler normal FPS mi yoksa kendine has bir havası var mı?

    bildiğimiz cs, cs nin tarzı yıllardır değişmedi değişmez

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek

    Source den ne kadar güzel mesela?


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    geçen yine bir steam konusu açılmıştı, oradan görüp aldım. internet gerekiyor hocam güncelleme paketi, map paketi falan indiriyor çünkü.

    ama botlarla oynamak istersen nasıl olur bilmiyorum. zaten oynansa da zevk vermez, cs:go mp üzerine kurulu.

     

    ilaçlısıyla multiplayer oynayabilirsin ama en son 2-3 rus server dışında (rus olduğu için pingten oynanmıyor) başka server yoktu. non-steam Türk server açılması çok zaman alır bence..

    DadasAdam tarafından 22/Ara/13 21:12 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Perihelion
    Perihelion's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2011
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı
    whopper bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı

    guzel mi bu oyun? 1.6 dan zevkli mi

    Evet. Suan tatildeyim pc yok nick'kutlugo.ekleyin 6 ocaktan sonra oynarik.

    mac osxe kursam bunu windowslarla aynı serverda oynayabılır miyim

    evet oynayabiliyorsun bence herkes alsın oyunun ıcınden case diye birsey dusuyor onları satıp steamden para bırıktırıyosun yada sılah skınlerı var onları satıyorsun benım 10 dolarım vardı case ve sılahlardan para kazandım gıttım oyun aldım 13 dolarlık oyunu 3 dolara almıs oldum :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Perihelion bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı
    whopper bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı

    guzel mi bu oyun? 1.6 dan zevkli mi

    Evet. Suan tatildeyim pc yok nick'kutlugo.ekleyin 6 ocaktan sonra oynarik.

    mac osxe kursam bunu windowslarla aynı serverda oynayabılır miyim

    evet oynayabiliyorsun bence herkes alsın oyunun ıcınden case diye birsey dusuyor onları satıp steamden para bırıktırıyosun yada sılah skınlerı var onları satıyorsun benım 10 dolarım vardı case ve sılahlardan para kazandım gıttım oyun aldım 13 dolarlık oyunu 3 dolara almıs oldum :)

    aldım gitti hocam bi ara indirir kurarım konusu vardır forumda muhtemelen nick mi yazıyoruz artık neyse oynarız beraber

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    şimdi soru şu: complete paketini mi alayım cs:go yeterli mi sizce ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    şimdi soru şu: complete paketini mi alayım cs:go yeterli mi sizce ?

    bence go yeter, source zaten güzel oyun değil 1.6 yı da bedava oynuyoruz

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxkomandoxx1
    xxkomandoxx1's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    Arkadaşlar steamden pek anlamıyorum. Ben bunu alsam online olarak nisanlarla problemsiz bir şekilde oynıyabilirmiyim ? zaman geçirmek için alayım eğer öyle problemsiz online oynıyabileceksem ?

    Paypal ile ödeme yapabiliyoruz değilmi burada ?

    xxkomandoxx1 tarafından 22/Ara/13 21:50 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 5168 Toplam Mesaj: 51