folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Crysis 3 İndirenler Bi Bakabilir Mi?



Crysis 3 İndirenler Bi Bakabilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    Crysis.3.INTERNAL-RELOADED

    Crysis.3.fix.INTERNAL-RELOADED

     

    bu 2 li ile yükledim problem yok ama türkçe yi seçmeme rağmen yüklemede türkçe yapmadı şimdi onun yamasını indiriyorum.ilgilenenlere duyurulur


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    oyunu oynarken ya interneti kapayın yada crysis 3 ü güvenlik duvarından engelleyin ben ilk oynadıktan sonra 2.ye giremedim oyuna crack fix var onu indirdim onunla girdim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    Crysis.3.Crackfix.INTERNAL-RELOADED

    http://www45.zippyshare.com/v/84109161/file.html

    başlangıçta açılmama sorununu çözüyormuş diyorlar

    hocam saolasın çalıştı bu :) ama içim el vermedi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    brK bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Crysis.3.Crackfix.INTERNAL-RELOADED

    http://www45.zippyshare.com/v/84109161/file.html

    başlangıçta açılmama sorununu çözüyormuş diyorlar

    hocam saolasın çalıştı bu :) ama içim el vermedi

    vay vay vay :D hayırlı olsun kardesime 

     

    benim şu an açılıyor sıkıntısız ama tek sorun bi sure sonra siyah ekran cıkıp dxgı diye bi hata veriyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    ben bu oyunu türkçe yapamadın kurarken türçe seçmiştim kurunca ingilizce oldu ayardardan da bişey bulamadım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek
    goldfinger bunu yazdı

    ben bu oyunu türkçe yapamadın kurarken türçe seçmiştim kurunca ingilizce oldu ayardardan da bişey bulamadım

    http://tr.rghost.net/44021716

    şunu oyunun kurulu olduğu yere at düzelir

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek
    goldfinger bunu yazdı

    ben bu oyunu türkçe yapamadın kurarken türçe seçmiştim kurunca ingilizce oldu ayardardan da bişey bulamadım

    sil yükle yap bendede aynısını yaptı sonra düzeldi ama şimdide oyun başındaki video falan açılıo sonra direk siyah ekran ilginç


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    1.bölümde gemide bir kapıyı acmak için hack işlemi yapıyoruz orada takıldım.

    youtubedan tam çözümünüde izledim aynısını yapıyorum kapı gene acılmıyor.

    karsılasan var mı, yada bir seyi mi eksik yapıyorum

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek
    celik bunu yazdı

    1.bölümde gemide bir kapıyı acmak için hack işlemi yapıyoruz orada takıldım.

    youtubedan tam çözümünüde izledim aynısını yapıyorum kapı gene acılmıyor.

    karsılasan var mı, yada bir seyi mi eksik yapıyorum

    geçtim orayı bi sıkıntı yok orda içerdeki ekrana kilitlenip f ye basıyosun sanırım dene bi olmazsa baştan girer bakarım bidaha

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    neler denedim hocam ya hemde kac kere

    f ye basıyorum.hack kodları basarıyla yerleştirildi mi ne diyor ama kapı acılmıyor.

    hatta bi kayıt noktası öncesine alıp tekrar oynadım gene aynı

Toplam Hit: 11973 Toplam Mesaj: 61