Crysis 3 İndirenler Bi Bakabilir Mi?
-
Crysis.3.INTERNAL-RELOADED
Crysis.3.fix.INTERNAL-RELOADED
bu 2 li ile yükledim problem yok ama türkçe yi seçmeme rağmen yüklemede türkçe yapmadı şimdi onun yamasını indiriyorum.ilgilenenlere duyurulur
-
oyunu oynarken ya interneti kapayın yada crysis 3 ü güvenlik duvarından engelleyin ben ilk oynadıktan sonra 2.ye giremedim oyuna crack fix var onu indirdim onunla girdim.
-
torpedo_XL bunu yazdı
Crysis.3.Crackfix.INTERNAL-RELOADED
http://www45.zippyshare.com/v/84109161/file.html
başlangıçta açılmama sorununu çözüyormuş diyorlar
hocam saolasın çalıştı bu :) ama içim el vermedi

-
brK bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Crysis.3.Crackfix.INTERNAL-RELOADED
http://www45.zippyshare.com/v/84109161/file.html
başlangıçta açılmama sorununu çözüyormuş diyorlar
hocam saolasın çalıştı bu :) ama içim el vermedi

vay vay vay :D hayırlı olsun kardesime
benim şu an açılıyor sıkıntısız ama tek sorun bi sure sonra siyah ekran cıkıp dxgı diye bi hata veriyor.
-
ben bu oyunu türkçe yapamadın kurarken türçe seçmiştim kurunca ingilizce oldu ayardardan da bişey bulamadım
-
goldfinger bunu yazdı
ben bu oyunu türkçe yapamadın kurarken türçe seçmiştim kurunca ingilizce oldu ayardardan da bişey bulamadım
şunu oyunun kurulu olduğu yere at düzelir
-
goldfinger bunu yazdı
ben bu oyunu türkçe yapamadın kurarken türçe seçmiştim kurunca ingilizce oldu ayardardan da bişey bulamadım
sil yükle yap bendede aynısını yaptı sonra düzeldi ama şimdide oyun başındaki video falan açılıo sonra direk siyah ekran ilginç
-
1.bölümde gemide bir kapıyı acmak için hack işlemi yapıyoruz orada takıldım.
youtubedan tam çözümünüde izledim aynısını yapıyorum kapı gene acılmıyor.
karsılasan var mı, yada bir seyi mi eksik yapıyorum
-
celik bunu yazdı
1.bölümde gemide bir kapıyı acmak için hack işlemi yapıyoruz orada takıldım.
youtubedan tam çözümünüde izledim aynısını yapıyorum kapı gene acılmıyor.
karsılasan var mı, yada bir seyi mi eksik yapıyorum
geçtim orayı bi sıkıntı yok orda içerdeki ekrana kilitlenip f ye basıyosun sanırım dene bi olmazsa baştan girer bakarım bidaha
-
neler denedim hocam ya hemde kac kere
f ye basıyorum.hack kodları basarıyla yerleştirildi mi ne diyor ama kapı acılmıyor.
hatta bi kayıt noktası öncesine alıp tekrar oynadım gene aynı
