Ders Çalışma Planı Lazım (Lise 3 )
-
Beyler biraz erken olabilir ama ders çalışma planı lazım bana verebileceğiniz bir kitap site yada tavsiye varmı.
Yada tavsiyeleriniz...
-
Ne erkeni tam zamanı son sene tüm hepsine yüklenceğine mal gibi en doğrusunu yapıosun.Çalışma planını kendin belirlemen lazım.Bana göre günde 1 saat konu çalışıp 1 saat soru çözsen yeter.Veya okul başlayınca daha zor olur(yorulmayım) diyorsan bu zamanı daha yüksek tut şimdiden okul başlayınca rahat edersin okul ile çalışmaları yürütmekte :) Ben sana kitap yollarım pmden gerekli bilgileri ver yeter.
-
tavsiye etmem ders çalışmanı :D benden tavsiye istiyorasn tavsiyem bu :D
-
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
tavsiye etmem ders çalışmanı :D benden tavsiye istiyorasn tavsiyem bu :D
-----------------------------al benden de o kadar :)
-
coyotosays bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
tavsiye etmem ders çalışmanı :D benden tavsiye istiyorasn tavsiyem bu :D
-----------------------------al benden de o kadar :)
-----------------------------yarın 2 tane sınavım var birini versem geçcem amk ama bi bok bilmiyom
-
Tengri bunu yazdı:
-----------------------------
coyotosays bunu yazdı:
-----------------------------
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
tavsiye etmem ders çalışmanı :D benden tavsiye istiyorasn tavsiyem bu :D
-----------------------------al benden de o kadar :)
-----------------------------yarın 2 tane sınavım var birini versem geçcem amk ama bi bok bilmiyom
-----------------------------zamanında xxxx sitelere az girseydin bu hallere düşmezdin.
-
dersaneye gidiyon mu ? konu anlatım soru bankası vs lazım mı hocam?
-
ekolhoca.com'dan çalış çalışacaksan hocam.
elindeki konu anlatımlı kitaplardan çalış. çözümlü sorular, kitaptaki örnekler ve en son test aşaması.
anlamadığın soruları kesinlikle bir bilene sor tabikide, öyle havada kalmasın.
ben de 11.sınıf öğrencisiydim 12.sınıfa geçtim benim de çalışmam lazım ama başımda staj belası var, çalışmakta zorlanıyorum hadi hayırlısı bakalım. -
Takip Çiziği (Lise 2)
-
la programa mrograma lüzum yok. her gün otur iki saat çalış yeter. okuldaki konularını adam gibi anla. ygs yi de bitir. geleceksene ygs çalışma. haa ben yaptım mı yapmadım. çalışmadım lise 3 te lise 2 de. ama çalışsaydım iyi olurdu. ama çalışmadığım için de pişman değilim.
-
ershn bunu yazdı:
-----------------------------
ekolhoca.com'dan çalış çalışacaksan hocam.
elindeki konu anlatımlı kitaplardan çalış. çözümlü sorular, kitaptaki örnekler ve en son test aşaması.
anlamadığın soruları kesinlikle bir bilene sor tabikide, öyle havada kalmasın.
ben de 11.sınıf öğrencisiydim 12.sınıfa geçtim benim de çalışmam lazım ama başımda staj belası var, çalışmakta zorlanıyorum hadi hayırlısı bakalım.
-----------------------------Ben de 12'ye geçtim.Bu sene staj da var okulla beraber.Dersaneye yazıldım kitapları aldım.Günde 4 saat ders,geri kalan zamanda da istediğimi yapıyorum.Dersanenin başlamasına 1 aydan fazla var.Çalışma saatini de arttırmayı düşünüyorum.Böyle giderse dersaneye başlamadan ygs konularını bitirmiş olacağım :).Geriye lys kalacak onu da 1 yıla yayarak çok rahat idare edebileceğimi düşünüyorum.
Arkadaşa da tavsiyem,hedefini sağlam koy.Bu gün başlarsın 1 hafta 1 ay durmadan çalışırsın ama sonra sıkılabilirsin.Mümkün olduğunca çalışmaya sevkedecek şeyler bul.Düşündüğün meslekle ilgili başarı hikayeleri oku,dergi kitap felan al.Motivasyonunu kaybetme.Sınavı kafanda kazanırsan,düzenli çalışmayla kağıt üzerinde çok zorlanmazsın.Şimdiden kolay gelsin.
PM'ni kontrol et.
