folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Ders Çalışma Planı Lazım (Lise 3 )



Ders Çalışma Planı Lazım (Lise 3 )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Eqmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öncelikle şunu söyleyeyim konuda hiç bir mesajı okumadım onu zaten söylediler bunu zaten biliyorum tarzı cevaplar gelmesin de :)

    İlk başta kendine bi soru sor. Neyi ne kadar iyi biliyosun. Eğer bilgi birikimin fazla yoksa güvenderin ya da o tarz daha basit kaynakların konu anlatımlı ve örnek çözümlü kitapları vardır onlardan al. Daha zamanının olduğü için öyle günde 2-3 konu birden çalışmaya kalışma. Bir konu çalış ondan sonra o konu ile ilgili 2 test çözsen o günlük yeter ama o konu hakkındaki tüm kaynakları sakın bitirme 2-3 gün sonra tekrar o konuyla ilgili soru çözüp unutup unutmadığını kontrol et. Lise 3 ü bu tarz da geçersen senin için yeterlidir. Sayısalcıysan sözel konulara çalış. Yok ama ben sözelleri seneye kadar unuturum dersen sayısallardan başla sözelleri son 1 ay çalışırsın daha verimli olur orası sana kalmış. Sözelciysen de bu şekilde yapabilirsin.

    Gelelim sağlam bi lise de okuyorsan yeterli altyapın varsa çek altına karekök yayınlarının soru bankasını. Hem çeşit hem çok değişik cinslerde sorular var, çözerken ulan bu da mı sorulur? dersin zaten :)

    Plan program kısmına gelince herkes farklıdır. benim kendime göre bir planım yoktu o anda canım ne çalışmak isterse ona çalışırdım sana da öneririm. Canın istemiyosa ayrı mesele işin zaten çok zor demektir :)  Sana en son söyleyeceğim şey de şudur Matematik için en az 3 kitap bitir. matemetiği yapan herşeyi yapar. 


    -----------------------------

    Hocam benim tek sorunum Matematik ve Geometri dediğim gibi sözelde okulun ilk üçündeyim matematiğe abanıcam ben ama sözelide ihmal etmiyeceğimde hocam ya matematiğe nasıl çalışıcağımı bilmiyorum açıyorum kitabı anasına satayım bir sürü sayı kare,kök,küp,moralim bozuluyor kapatıyorum iki grafiti atıp dergiyi bana matematik açısından sevdirip çalıştıracak bişey lazım : ) gerisi kolay

    Bu arada Uluslararası Ticaret okuyup Gümrük Müşaviri olmak istiyorum baba mesleğinden devam hesabı.


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    ershn bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekolhoca.com'dan çalış çalışacaksan hocam.
    elindeki konu anlatımlı kitaplardan çalış. çözümlü sorular, kitaptaki örnekler ve en son test aşaması.
    anlamadığın soruları kesinlikle bir bilene sor tabikide, öyle havada kalmasın.

    ben de 11.sınıf öğrencisiydim 12.sınıfa geçtim benim de çalışmam lazım ama başımda staj belası var, çalışmakta zorlanıyorum hadi hayırlısı bakalım.


    -----------------------------

     

    Hocam eşit ağırlık mısın? 

    Bu arada ben eşit ağırlığım : )


    -----------------------------

    meslek lisesi okuyorum ama alan dışı seçim yapacam hocam mat1 ve mat2 yi bitirmeye çalışıyorum :)


    Allah Türktür.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    ershn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    ershn bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekolhoca.com'dan çalış çalışacaksan hocam.
    elindeki konu anlatımlı kitaplardan çalış. çözümlü sorular, kitaptaki örnekler ve en son test aşaması.
    anlamadığın soruları kesinlikle bir bilene sor tabikide, öyle havada kalmasın.

    ben de 11.sınıf öğrencisiydim 12.sınıfa geçtim benim de çalışmam lazım ama başımda staj belası var, çalışmakta zorlanıyorum hadi hayırlısı bakalım.


    -----------------------------

     

    Hocam eşit ağırlık mısın? 

    Bu arada ben eşit ağırlığım : )


    -----------------------------

    meslek lisesi okuyorum ama alan dışı seçim yapacam hocam mat1 ve mat2 yi bitirmeye çalışıyorum :)

     

     

     

    ----------------------------

    Peki hocam

     


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Ne planı dersler belli konular belli. Oturup popon düzleşinceye kadar hayvanlar gibi kasacaksın.

    Popon ağrımaya başlamadan önce kalkmayacaksın. 6 saatten fazla uyumayacaksın.

    Öyle planlı programlı çalışma falan yayın ve dersane reklamı kokan hareketler bunlar. Parçalayacaksın kendini.

    Eskiden bi uygulama vardı hala devam ediyormu bilmiyorum. Normalde senin git öss ye çalış diye AB ye girene kadar banlanman lazım :)

     

    edit: Site önerisi mi istiyorsun? Hocam kusura bakma, istersen küfret, sen baştan kaybetmişsin boş şans yinede.


    Solak Cerrah
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DiKeyEy
    DiKeyEy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    günlük değil haftalık plan yap.sonra 1 günlük yenilgilerde planı boşlamalarda bıkkınlık ve koyvermek basabiliyor.


    haklı öğüt egoyu öfkelendirir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ne planı dersler belli konular belli. Oturup popon düzleşinceye kadar hayvanlar gibi kasacaksın.

    Popon ağrımaya başlamadan önce kalkmayacaksın. 6 saatten fazla uyumayacaksın.

    Öyle planlı programlı çalışma falan yayın ve dersane reklamı kokan hareketler bunlar. Parçalayacaksın kendini.

    Eskiden bi uygulama vardı hala devam ediyormu bilmiyorum. Normalde senin git öss ye çalış diye AB ye girene kadar banlanman lazım :)

     

    edit: Site önerisi mi istiyorsun? Hocam kusura bakma, istersen küfret, sen baştan kaybetmişsin boş şans yinede.


    -----------------------------

    Neden baştan kaybetmişim planlı çalışıcam diye mi ?

     


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ne planı dersler belli konular belli. Oturup popon düzleşinceye kadar hayvanlar gibi kasacaksın.

    Popon ağrımaya başlamadan önce kalkmayacaksın. 6 saatten fazla uyumayacaksın.

    Öyle planlı programlı çalışma falan yayın ve dersane reklamı kokan hareketler bunlar. Parçalayacaksın kendini.

    Eskiden bi uygulama vardı hala devam ediyormu bilmiyorum. Normalde senin git öss ye çalış diye AB ye girene kadar banlanman lazım :)

     

    edit: Site önerisi mi istiyorsun? Hocam kusura bakma, istersen küfret, sen baştan kaybetmişsin boş şans yinede.


    -----------------------------

     

    Neden baştan kaybetmişim planlı çalışıcam diye mi ?

     


    -----------------------------

    Hayır site önerisi istediğin için. Şahsi kanaatim


    Solak Cerrah
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ne planı dersler belli konular belli. Oturup popon düzleşinceye kadar hayvanlar gibi kasacaksın.

    Popon ağrımaya başlamadan önce kalkmayacaksın. 6 saatten fazla uyumayacaksın.

    Öyle planlı programlı çalışma falan yayın ve dersane reklamı kokan hareketler bunlar. Parçalayacaksın kendini.

    Eskiden bi uygulama vardı hala devam ediyormu bilmiyorum. Normalde senin git öss ye çalış diye AB ye girene kadar banlanman lazım :)

     

    edit: Site önerisi mi istiyorsun? Hocam kusura bakma, istersen küfret, sen baştan kaybetmişsin boş şans yinede.


    -----------------------------

     

    Neden baştan kaybetmişim planlı çalışıcam diye mi ?

     


    -----------------------------

     

    Hayır site önerisi istediğin için. Şahsi kanaatim


    -----------------------------

    Ben ders çalışma sitesi değil ders çalışma programı hakkında tavsiyeler verebilecek site önerisi yada şahsi önerilerinizi bekliyorum dedim siteden ders mi çalışılır aq :D


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    boktan bi muhabbet bence

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    boktan bi muhabbet bence


    -----------------------------

    Boktan muhabbetse neden yorum yazıyorsun konuya.


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
Toplam Hit: 5046 Toplam Mesaj: 36