Dersten Atmak ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    sevgili arkadaşlar öğretmen kardeşimi dersten atmış öğretmenin adı melihat avcı cengiz topel lisesinde ogretim uyesi kadını öldürsemmi ne diyorum ada dağa kaldırıp işkence yapıp gömeyim neyse:D bir öğretmenin öğrenciyi dersin düzenini bozmamış olmasına rağmen derten dşarı atıp yok yazmaya hakkı varmıdır . ve dersin düzenini bozsa bile varmıdır yonetmeliklerde geciyomu

    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bozduğu için atmıştır ve öyle bi yetkisi war öğretmenin hocam :) bence kardeşine çeki düzen ver :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Durup dururken hiçbir öğretmen öğrencisini dışarı atıp yok yazmaz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    abicim hocaya değil arkadaşın dediği gibi kardeşine çeki düzen vermelisin.

    kardeşine sor bakalım neden atılmış dersten ? öğretmene bu konuda yüklenmek yanlış.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    hoca dersten attı diyede bu kadar sinirli konuşan görmedim allahtan biz zamanında böyle düşünmedik yoksa ana sayfadaki seri katiller konusunda adımız geçerdi...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    neye göre kime göre bozmamıs hacı ? sana göre bozmamıs peki sen ordamıydın yoo..

    haksız olana göre her zaman bozulmamıstır zaten ders.

    kesinlikle kardesin haksız demek sacma olur ancak hoca dersten attı dıye hıcbırsey yapamazsın yasal olarak kanımca yanı bır sekılde sıyrılır hoca bu ısten ..


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    ögretmenden bahsediyorsun yarı annemiz yarı babamız sayılan insanlardan biraz uslubsuz konuşcam affet  ama senin ögretmenin seni egitememiş ki bu şekilde konuşuyorsun.

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

     Yanımdaki elemanlar derste konuşuyorlardı, bütün ders ağzımı açmadan dersi dinledim hatta tahtaya yazılan her şeyi yazmıştım da. Ama hoca canından bezip elamanları dersten atmıştı.

     - "Şu arkadaki grup, dışarı!" 

     tipinde bi konuşma eşliğinde. O grupta ben de vardım ve ders dinleyen bi kişi daha. Ama biz de atılmıştık sonuçta. Arada olur öyle şeyler.

     Bu şekilde hocanın adı adresi falan burda paylaşman, öyle kötü şeyler söylemen hiç de hoş değil ayrıca.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bizim sınıfta böyle olaylar çok olduğu için tecrübeliyim :)

    Öğretmenin öğrenciyi sınıftan atıp yok yazması yasak.Ancak idarecileri çağırıp öyle bi yaptırım uygulayabilir.Daha sonra dilekçe verip rehberlikle uğraştırabilir.Dilekçedede sadece dersin düzenini bozmuştur yazmıyolar her boku yazıyolar konuştuğun kelimeye kadar.En azından bizim hoca öyle.Nese benim bildiklerim böyle.


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    kafasini gozunu kir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cupofcoffee
    Cupofcoffee's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

     Eğer olay kardeşinin dediği gibi haksız yere sınıftan atılmışlık durumunu içeriyorsa Bir öğrencinin gururunu arkadaşlarının önünde incitmesinin hoş görülebilir bi tarafı olamaz.  Kimsenin böyle bi hakkı yok ne öğretmenin n de müdürün.

     Yapıcağın şey gayet basit Okula gidiceksin  müdürle görüşüceksin kardeşinin haksız yere sınıftan atıldığını, arkadaşlarının içinde küçük düşürüldüğünü anlatıcaksın ve bu öğretmeni Milli Eğitime şikayet edeceği eklemeyi unutmucaksın.

     Daha sonra kardeşine bu şekilde davranan öğretmen müdürün odasına gelicek  ve kardeşinden özür dileyecek. Sonra da aklını başına alıp öğrencileri sahipsiz sanmamayı öğrenicek.

    Not: Bizzat yaşanmıştır. 


    Gerçek bir akıl, yalanlar ve yanılsamaların arasından kaybolmadan yolunu bulur. Gerçek bir kalp ise zehir dolu nefrete zarar görmeden dokunabilir. Bu zamanın içinde karanlık büyümeye devam etse de, her zaman aydınlığın etrafı arıtması için eğilmeyi de bilir.
Toplam Hit: 4754 Toplam Mesaj: 40