Diş Üzerine Soru Acil :C
-
attack bunu yazdı:
-----------------------------bi bardak suyun içine tuz koy karıştır sonra gar-gara yap :)
eğer dişin kanarken uyursan kanı yutarsın kalktığında tansiyonun düşmüş, başın dönüyo ve gözün kararıyo bi şekilde bulursun kendini..
dişi çekerken büyük ihtimalle damakta yarılmıştır..benim dişim öle olmuştu 4-5 gün kanamıştı a.k..ama ilk günkü gibi kanamadı tabi..
-----------------------------
bu arada alt dısımı cekıldı kardesın ust mu alt sa cok agrır uste cok sancı olmaz :) bız onu sormayı unuttuk :))))))) -
ganimet bunu yazdı:
-----------------------------benim ağzım bozuldu mesela sinir hücrelerini kadın dolgu yaparken öldürdü habire anestesi 2 ay da 3 dişi dolgu yaptırdık
altın dolgumudur nedir sapsarı dişlerim parlıyor :) çenem bozuldu kırkırdaklarım bozuklaştı yemek yerken kıkırt kıkırt sesler çıkıyor sol taraftan hatta yarışmalara katılacam mucize diye dişlerimden müzik çıkartıyorum nerydeyse:)
hacı ameliyatla düzeltiyolar dedin kaç paradır bu yazın çalışalım bizde yaptıralım miktar biliyormusun sinir hücreleri ölünce dişince bi anlamı kalmıyor çünkü boşlukta sol üst mesela bastırdığım zaman diş kokuyor bi yöntem varmı düzeltmek için ne kadar nerde yapıyolar el cvp yardım
-----------------------------
kadın dolgu yaparken mı oldurdu helalllll kımse o doktor gelsın bende onun .... :))) yanı dolgu esnasında hucrelerı oldurmek aferın yanı desem kanal tedavı yanlıs yontem sınır zarar gordu desen eyvallah dolduga sınırlerı oldurmus kutlamak gerek amelıyat varsa sadece goruntuyu duzeltmek 4000 e mal olur sen bı 5000 i gozden cıkar en az :) -
çok para ya ben vermem o kadar para kıkırdaklı duracam anlaşılan ev yapacaz daha 5 bin çok saolun
-
Kendi kanin degil mi bu yutacaksin, cekilen dis ve uyguladigi sprey, morfin igne karisimi vb. malzemelerle mikrop cikti zaten. Kan su ile yikanarak pihtilasmaz, sana tukur diyen ya tip okumamis yada eksik kalmis..
Cene kemigine gelince; zaman icinde et dolduracaktir kenarini kosesini hic bir sey olmaz.
-
hojucuk bunu yazdı:
-----------------------------Kendi kanin degil mi bu yutacaksin, cekilen dis ve uyguladigi sprey, morfin igne karisimi vb. malzemelerle mikrop cikti zaten. Kan su ile yikanarak pihtilasmaz zaten sana tukur diyen ya tip okumamis yada eksik kalmis..
Cene kemigine gelince; zaman icinde et dolduracaktir kenarini kosesini hic bir sey olmaz.
-----------------------------
heh dogru ıste yutarsa bısey olmaz da olurkı rahatsız olur bellıkı yutamıyo kı yutmasınmın da bı anlamı yok tukursun gıtsın ıste bosuna korkutuyolar :) dedıgın gıbı ıyılesır amelıyatmıs bılmemneymıs en fazla yapısında varsa ıltıhap olur onuda kurturlar -
ruhkanseri her bildigini dogru sanip baskalarına da tavsiyede bulunma bence..
pesimistzombie kardesim sen de korkma. kanama cekimin zorluguna gıre değisir. bazen bır kac gun suırdugu olur, normaldir. ama senin yapacagin sey ozelllikle bu gun sıcak seylerden uzak durmak, tukurmemek, cekim yarasını emmemek ve eger agrı olursa uyusukluk gectikten sonra aspirin dısında bir agrı kesici kullanmak. aman sakın tukurme. her tukurmende cekim yarasındaki pıhtıyı cıkaracaksın bolece kanama yenişden baslayacak ve durmayacak.
-
aforizma bunu yazdı:
-----------------------------ruhkanseri her bildigini dogru sanip baskalarına da tavsiyede bulunma bence..
pesimistzombie kardesim sen de korkma. kanama cekimin zorluguna gıre değisir. bazen bır kac gun suırdugu olur, normaldir. ama senin yapacagin sey ozelllikle bu gun sıcak seylerden uzak durmak, tukurmemek, cekim yarasını emmemek ve eger agrı olursa uyusukluk gectikten sonra aspirin dısında bir agrı kesici kullanmak. aman sakın tukurme. her tukurmende cekim yarasındaki pıhtıyı cıkaracaksın bolece kanama yenişden baslayacak ve durmayacak.
-----------------------------
cıldırtma benı ben ne dıyorum zaten sıcak kanamayı cogaltır demıyomuyum ayrıca kanı yutmasınında anlamı yok tamam mıkroplu degıl ama doldumu tukursun aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! dellendım he kuzenım cerrah yanında calıstım onun ben be ! ıyıce aptal ettınız benı ozellıkle tukur demıyorum ben o adama ama her seferınde yutmasının anlamıda yok rahatsız oluyosa tukursun daha dogrusu kendını rahat bıraksınolum varya su dısı agrıyan arkadas tukurmede yutmada nefes de alma ! alma hee ! sonra amelıyat olursun belkıde ölürsün ! alımallah ! ya sabırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr altı ustu parca gelmıs dısı agrıyomus kanaması dısının durumundan degıl doktorun cekısınden kaynaklanır ayrıca ok??????
-
aforizma başarılı bir diş hekimidir. dişçi deil :P saygılı olunuz ve depreşmeyiniz. şaka etmiyom
ayrıca cerrahın yanında çalışan bir kişi mi dişten daha iyi anlar yoksa tecrübeli bir diş hekimi mi (:
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------
aforizma başarılı bir diş hekimidir. dişçi deil :P saygılı olunuz ve depreşmeyiniz. şaka etmiyom
-----------------------------
onun basarılı bı dıs hekımı olusu benım basarısız bı arastırmacı olusum bısey bılmedıgım anlamına gelmezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ya allama cok sınırlendım yutsun adam yutsun yut nan ! yutcaksın ! yutmazsan yuttururum onu sana ! ben yutacam öffffffffff kaderıme tükirim hale bag kac gundur ust uste gelıyo herseyayrıca tekrarlıyorum nıce doktorlar bılırım adamın olumune sebebıyet veren her doktor ıyı olcak anlamına gelmıyo arkadasa kotu hekımsın de demıyorum ben kuzenım ne okuduysa bende okudum yurt dısında mastırındada beraberdım zıkkımın kokunu bılırım allahıma sukur benım cene kemıgı olayımdan sonrada kendı dısımle kendım ılgılendım eger problemlı olsam ! suana kadar geberırdım
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------aforizma başarılı bir diş hekimidir. dişçi deil :P saygılı olunuz ve depreşmeyiniz. şaka etmiyom
ayrıca cerrahın yanında çalışan bir kişi mi dişten daha iyi anlar yoksa tecrübeli bir diş hekimi mi (:
-----------------------------
unutmayınız kı hekımler cerrahların yanında egıtım alır ;)
