folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Diş Üzerine Soru Acil :C



Diş Üzerine Soru Acil :C

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    nasıl ki bir doktor bir hemşire kadar pratik iğne vuramıyorsa bir cerrah ya da onun kadar bilgili biri bir diş hekimi kadar pratik ve tecrübeli de olamaz.

    taam abla ya ne polemik ettin banlatacan bizi en sonunda toplucek sakin ol :D


    kendinize ayığ olunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi
    öff he yaa sustum neyse hazır dıs doktorumuzuda bulduk artık dışlerımı ona yaptırırım :)))

    mimi " yim ben ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi
    aforizma
     anlastık mı ? :)))   dıslerımı sana yaptırcam nan !  ahada bıttın sen :)

    mimi " yim ben ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    ruhkanseri bunu yazdı:


    -----------------------------
    1. sı dıs doktoru deılımm ... ben aslında muzısyenım ama meslek olarak muhasebe yapıyorum okul bıtıınce hakım olcam !  ama bızde ailemde ! cerrah ve askerı makam sahıbı cok ozellıkle bu ıkı alanda bu sebeple bılgım cok ben otopsı ye katılmıs ve dişe dolgu yapmıs bırıyım :) kuzenlerım sagolsun :) askerı egıtım zaten gozumun onunde yat kalk surun oldugu ıcın gayet ıyı bılıyorum agaca slm falan vermeyı :)

    yanı bıseyler soyluyorsam o konuda uzman oldugumdan degıl en az uzman kadar bıldıgımden .bılmedıgım bı konuda zaten konusmam  hıh

    -----------------------------

    Büyüyünce başbakan da olcan mı ?
    Bulaşmadığın bi ben bi de tabakhane işletmeciliği kalmış... 

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnTiSoZeL
    AnTiSoZeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

     

    geçmiş olsun ; )

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Musket bunu yazdı:
    ----------------------------- 

    ruhkanseri bunu yazdı:
    -----------------------------
    1. sı dıs doktoru deılımm ... ben aslında muzısyenım ama meslek olarak muhasebe yapıyorum okul bıtıınce hakım olcam !  ama bızde ailemde ! cerrah ve askerı makam sahıbı cok ozellıkle bu ıkı alanda bu sebeple bılgım cok ben otopsı ye katılmıs ve dişe dolgu yapmıs bırıyım :) kuzenlerım sagolsun :) askerı egıtım zaten gozumun onunde yat kalk surun oldugu ıcın gayet ıyı bılıyorum agaca slm falan vermeyı :)

    yanı bıseyler soyluyorsam o konuda uzman oldugumdan degıl en az uzman kadar bıldıgımden .bılmedıgım bı konuda zaten konusmam  hıh

    -----------------------------

    Büyüyünce başbakan da olcan mı ?
    Bulaşmadığın bi ben bi de tabakhane işletmeciliği kalmış... 


    -----------------------------

    mauhau aynen bende bunun bi benzerini yazıyordum..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    doktora gidecektm bende yarin sabah izmire. masallah bi kac kisi iyice korkuttu beni.... hufff. pessi iyiles sende. bak daha projelerimiz war :) gecmis olsun dileyerekten iyigeceler diliyorum :)

    SYL 184
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    cok guzel bı laf soylerdım ama .............. basbakan olmama gerek yok bızde makam sahıbı cok ! ben meslek olarak hakımlıgı yapcam arkadaslar ne dıs hekımı olmak nede muhasebecı olarak kalmak gıbı derdım de yok ben sadece cok arastırmayı cok ogrenmeyı her konuda bılgılı olmayı sevıyorum her ınsan boyle olmalı hıc alakasız gorunen bı alan bıgun karsınıza cıkabılır ısrarla bıseylerı savunmamı neden yadırgıyosunuz kı basarılı olabıldıgım alanı gormek ıcın herseyı denemem gerek bılgının kulturun ıcınde bogulmam gerekır ! bunu her kısının yapması gerekır benı yadırgamadan once bunu dusunun derım kı forumda soylemem gereken son sozu soyledım bız dıs hekımı olan arkadasla da pm de de gerekenı bırbırımıze soyledık halloldu sımdı sıze ne oluyo ?


    mimi " yim ben ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Olayı neden saldırı gibi algılıyorsun ki ?
    Sadece siyaset e atılıp atılmayacagını soruyordum : ) 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Ruhkanseri sen siyasete atilirsan Musket muhalefet olarak karsina cikacak o acidan seyy etti :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 5077 Toplam Mesaj: 47