Diş Üzerine Soru Acil :C
-
nasıl ki bir doktor bir hemşire kadar pratik iğne vuramıyorsa bir cerrah ya da onun kadar bilgili biri bir diş hekimi kadar pratik ve tecrübeli de olamaz.
taam abla ya ne polemik ettin banlatacan bizi en sonunda toplucek sakin ol :D
-
öff he yaa sustum neyse hazır dıs doktorumuzuda bulduk artık dışlerımı ona yaptırırım :)))
-
aforizma
anlastık mı ? :))) dıslerımı sana yaptırcam nan ! ahada bıttın sen :) -
ruhkanseri bunu yazdı:
-----------------------------
1. sı dıs doktoru deılımm ... ben aslında muzısyenım ama meslek olarak muhasebe yapıyorum okul bıtıınce hakım olcam ! ama bızde ailemde ! cerrah ve askerı makam sahıbı cok ozellıkle bu ıkı alanda bu sebeple bılgım cok ben otopsı ye katılmıs ve dişe dolgu yapmıs bırıyım :) kuzenlerım sagolsun :) askerı egıtım zaten gozumun onunde yat kalk surun oldugu ıcın gayet ıyı bılıyorum agaca slm falan vermeyı :)yanı bıseyler soyluyorsam o konuda uzman oldugumdan degıl en az uzman kadar bıldıgımden .bılmedıgım bı konuda zaten konusmam hıh
-----------------------------
Büyüyünce başbakan da olcan mı ?
Bulaşmadığın bi ben bi de tabakhane işletmeciliği kalmış... -
geçmiş olsun ; )
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------ruhkanseri bunu yazdı:
-----------------------------
1. sı dıs doktoru deılımm ... ben aslında muzısyenım ama meslek olarak muhasebe yapıyorum okul bıtıınce hakım olcam ! ama bızde ailemde ! cerrah ve askerı makam sahıbı cok ozellıkle bu ıkı alanda bu sebeple bılgım cok ben otopsı ye katılmıs ve dişe dolgu yapmıs bırıyım :) kuzenlerım sagolsun :) askerı egıtım zaten gozumun onunde yat kalk surun oldugu ıcın gayet ıyı bılıyorum agaca slm falan vermeyı :)yanı bıseyler soyluyorsam o konuda uzman oldugumdan degıl en az uzman kadar bıldıgımden .bılmedıgım bı konuda zaten konusmam hıh
-----------------------------
Büyüyünce başbakan da olcan mı ?
Bulaşmadığın bi ben bi de tabakhane işletmeciliği kalmış...
-----------------------------mauhau aynen bende bunun bi benzerini yazıyordum..
-
doktora gidecektm bende yarin sabah izmire. masallah bi kac kisi iyice korkuttu beni.... hufff. pessi iyiles sende. bak daha projelerimiz war :) gecmis olsun dileyerekten iyigeceler diliyorum :)
-
cok guzel bı laf soylerdım ama .............. basbakan olmama gerek yok bızde makam sahıbı cok ! ben meslek olarak hakımlıgı yapcam arkadaslar ne dıs hekımı olmak nede muhasebecı olarak kalmak gıbı derdım de yok ben sadece cok arastırmayı cok ogrenmeyı her konuda bılgılı olmayı sevıyorum her ınsan boyle olmalı hıc alakasız gorunen bı alan bıgun karsınıza cıkabılır ısrarla bıseylerı savunmamı neden yadırgıyosunuz kı basarılı olabıldıgım alanı gormek ıcın herseyı denemem gerek bılgının kulturun ıcınde bogulmam gerekır ! bunu her kısının yapması gerekır benı yadırgamadan once bunu dusunun derım kı forumda soylemem gereken son sozu soyledım bız dıs hekımı olan arkadasla da pm de de gerekenı bırbırımıze soyledık halloldu sımdı sıze ne oluyo ?
-
Olayı neden saldırı gibi algılıyorsun ki ?
Sadece siyaset e atılıp atılmayacagını soruyordum : ) -
Ruhkanseri sen siyasete atilirsan Musket muhalefet olarak karsina cikacak o acidan seyy etti :)
