folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Diş Üzerine Soru Acil :C



Diş Üzerine Soru Acil :C

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    :) hey allam ya atılmıcam :))) hehehehhe atılım mı yada ? kafama takarsam atılırım hee :) bı o kaldı :((

    bu gıdısle ac kalcam anasını :)


    mimi " yim ben ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    nerlere gelmis konu :/

    öğlene kadar durmadı kanama.. dün gece pes ettim zaten tükürmekten yuttum bi güzel kanımı 

    hala bişey yemedim o karnımı tok tuttu sanırım :/ .. 

    şimdi öğlen hastaneye gittim kanama var diye diş şeysine

    dedi sen babalara gelmişin 5 6 gün manyak ağrayacak geçmiş olsun dedi .. dövesim geldi doktoru :C

    sonra siyah bişey yerleştirdi 2 tane onlar ne bilgim yok .. altınada pamuk koydu tamam git dedi

    ilaç verdi işte alfoksil ve apranax ..

    kanama sonunda geçti..

     

    ben şimdi nasıl yemek yicem karnım aç tamponu çıkardım ama o siyah şeyler hala orda çıkaramıyom elleyememde zaten

    ben açlıktan ölcemmi :C sigara da mı yasak bu arada içersem nolur?  


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi
    hehhe dostum aforızma üstadım ona sormak gerek once saygı ıcabı dıyorum ya yemın ettım o yazmadan yazmıcam yoksa sınırlenıyorum :))) dur ona bı pm atam :)

    mimi " yim ben ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aforizma
    aforizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2005
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    nerlere gelmis konu :/

    öğlene kadar durmadı kanama.. dün gece pes ettim zaten tükürmekten yuttum bi güzel kanımı 

    hala bişey yemedim o karnımı tok tuttu sanırım :/ .. 

    şimdi öğlen hastaneye gittim kanama var diye diş şeysine

    dedi sen babalara gelmişin 5 6 gün manyak ağrayacak geçmiş olsun dedi .. dövesim geldi doktoru :C

    sonra siyah bişey yerleştirdi 2 tane onlar ne bilgim yok .. altınada pamuk koydu tamam git dedi

    ilaç verdi işte alfoksil ve apranax ..

    kanama sonunda geçti..

     

    ben şimdi nasıl yemek yicem karnım aç tamponu çıkardım ama o siyah şeyler hala orda çıkaramıyom elleyememde zaten

    ben açlıktan ölcemmi :C sigara da mı yasak bu arada içersem nolur?  


    -----------------------------
    önemli degil kalsin onlar. kanama durdurucu ajanlar onlar. yemegi de ters tarafinla yiyecen bir sure. sigara serbest ama az icersen iii olur. ilesmeyi bi miktar yavaslattigi solenir. bir iki gun az iç ondan sonra serbesst..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hm aforizma sağol peki bu ajanlar ne kadar süre kalcak orda? ben mi çıkartcam başkası mı çıkartcak yoksa kardeşmi olcaz onlarla?

    oh sigara serbestse yemek yemesemde olur :D 


    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aforizma
    aforizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2005
    Erkek
    sen ellem onlari baci kardes yasayin bundan sonra.. onlar kendileri seni birakir merak eetme. sen yara yerinin temizligne dikkat et icinde gida artigi kalmasin bi de o ilaclari duzenli kullan yeter.. temizlyecm diye de icine girip ugrasma yaranin. suyla calkala yeter. ilik su olasi daah ii olur. sıccak ve soguk su agrıtır..
Toplam Hit: 5070 Toplam Mesaj: 47