folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dolar 2.025 Tl Oldu



Dolar 2.025 Tl Oldu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    daha gecen gun yarim kilo altını sattım şimdi tavan yapti aq

    Sorma şeyh ben de bir villa sevdasına düştüm 3 yıldır biriktirdiklerimi gömdüm villaya şimdi çok pişmanım :|


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    750 TL'yi dolara çevirdim her saniye doviz.com'a F5 yapıyorum alsdkaslkd

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hacilar Turkiyede dolar yukselince ukraynada da yukseliyor.Bunun sebebi nedi?
    Ben hic anlamam bu para olaylarindan

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Hacilar Turkiyede dolar yukselince ukraynada da yukseliyor.Bunun sebebi nedi?
    Ben hic anlamam bu para olaylarindan

    hocam doların yükselmesi genel bir durum.amerika doların bu kadar rahat dolaşmayacağını açıkladı ve toplamaya başladı.bizde yükselişin bir anda ve çok olmasının nedeni, türkiye üretim ekonomisiyle değilde sıcak para ekonomisiyle geliştiği için.


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Hacilar Turkiyede dolar yukselince ukraynada da yukseliyor.Bunun sebebi nedi?
    Ben hic anlamam bu para olaylarindan

    hocam doların yükselmesi genel bir durum.amerika doların bu kadar rahat dolaşmayacağını açıkladı ve toplamaya başladı.bizde yükselişin bir anda ve çok olmasının nedeni, türkiye üretim ekonomisiyle değilde sıcak para ekonomisiyle geliştiği için.

    ibneler bu kadar zaman toplamadi toplamadi simdi nie topluyor ne amaci var bunlarin.Eger bu sene boyle giderse kafadan 1.5 milyar zarar edicem amk.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    kaygusuz bunu yazdı

    5 lira olsa nolcak lan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hüloğğğğğğğğğğğ lar göt kılları çok memlekette bi girsin götlerine kazıkta anlasın sonra

      lafın AKPARTİ sempatizanlarına ise, ben de onlardan biriyim..

      bir göt kılı olarak sana cevabımı vereyim..

     

      TCMB kaynağına göre;

      02 Ocak 2002 tarihi itibariyle Dolar Satış Fiyatı 1,449 ( Hadi 1,450 olsun ) TL imiş..

     28 Ağustos 2013 itibariyle ( bugün ) itibariyle Dolar Satış 2.0262 TL.. (Hadi 2,1 TL olarak alayım.. )

     Bu rakamlara göre 2002 yılından 2013 yılına kadar Doların değeri Yüzde 45 oranında artmış oluyor...

     2002 - 2013 yılları arasında enflasyonun kümülatif artış oranı ise Yüzde 150 falandır...

     Bu arada TCMB de ise 2003 - 2013 yılları arası kümülatif artış oranı yüzde 222 falan gözüküyor...

     

     Bu kadar veri nin yorumlamasına gelince...

     Dolar ın enflasyon oranı kadar ( hatta daha az ) arttığı görülüyor.

     Buna göre dolardaki artış bana göre çok yüksek değil..

     

     Derecelendirme kuruluşları TL nin hala yüzde 20 daha değerli olduğunu söylüyor.

     Bunlara göre Dolar şu an 2,4 TL civarında olmalı..

     

    Döviz artsa ne olur, düşse ne olur...

    - Dolar artarsa ihracat ın artması, ithalat ın düşmesi beklenir.

    - İhracat ın artması, ithalat ın düşmesi nedeniyle cari açık ın da düşmesi beklenir.

    - Enerjide dışa bağımlı ülkemizde, enerji maliyetleri artar.

    - Maliyet artışı nedeniyle enflasyon artacaktır.

    - İhracat artışının işsizliği düşürmesi beklenir.

     

    Bu güne kadar her ay verilen cari açık nedeniyle iktidara yüklenenler, şimdi de döviz fiyatları arttı diye yine iktidara yükleniyor.


    Son söz olarak, önemli olan döviz fiyatların artıp artmaması değildir, döviz fiyatlarının dengede bulunup bulunmamasıdır.

    Döviz fiyatı dengede durduğu sürece ekonomi için iyidir.

    Uzun lafın kısası, döviz fiyatı 10 kuruş 20 kuruş arttı diye bağırıp çağırmanın gereği yok.


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    A.Q.P Sayesinde Hayaller Gercek Oluyor,

    Dolarin 2 liranin uzerine cikmasi.

    Benzinin 5 lira olmasi.


    amaaaa hersey normal demekki kimse sikayetci deil.  800 lira asgari ucretle gul gibide geciniliyormus demekki.

    Bosuna A.Q.P ye camur atmayin.

    Hersey yolunda HERKES YOLUNDA.


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

       doların yükselişi 2014e dek sürer. fedin tahvil alımlarını azaltacağı zaman netleşene ve azaltana dek devam eder, bir süre durulur ama düşmez sonra da ne zaman durduracağına dair açıklamalar yaptıkça daha da yükselir taa ki durdurana dek...

       savaş bir süre olmazçünkü kasımda abd de seçimler var göze alabileceğini sanmıyorum obamanın , burada türkiyenin durumu hakkında konuşmaksa zor...

      doalrın yükselişi ihracat artışı yaratmaz bence çünkü ihracatımız ithalata dayalı...


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    • 2,055

     

     ayrıca ttnet amk senin..

    piradomim tarafından 28/Ağu/13 13:13 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    SerYolcu bunu yazdı
    kaygusuz bunu yazdı

    5 lira olsa nolcak lan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hüloğğğğğğğğğğğ lar göt kılları çok memlekette bi girsin götlerine kazıkta anlasın sonra

      lafın AKPARTİ sempatizanlarına ise, ben de onlardan biriyim..

      bir göt kılı olarak sana cevabımı vereyim..

     

      TCMB kaynağına göre;

      02 Ocak 2002 tarihi itibariyle Dolar Satış Fiyatı 1,449 ( Hadi 1,450 olsun ) TL imiş..

     28 Ağustos 2013 itibariyle ( bugün ) itibariyle Dolar Satış 2.0262 TL.. (Hadi 2,1 TL olarak alayım.. )

     Bu rakamlara göre 2002 yılından 2013 yılına kadar Doların değeri Yüzde 45 oranında artmış oluyor...

     2002 - 2013 yılları arasında enflasyonun kümülatif artış oranı ise Yüzde 150 falandır...

     Bu arada TCMB de ise 2003 - 2013 yılları arası kümülatif artış oranı yüzde 222 falan gözüküyor...

     

     Bu kadar veri nin yorumlamasına gelince...

     Dolar ın enflasyon oranı kadar ( hatta daha az ) arttığı görülüyor.

     Buna göre dolardaki artış bana göre çok yüksek değil..

     

     Derecelendirme kuruluşları TL nin hala yüzde 20 daha değerli olduğunu söylüyor.

     Bunlara göre Dolar şu an 2,4 TL civarında olmalı..

     

    Döviz artsa ne olur, düşse ne olur...

    - Dolar artarsa ihracat ın artması, ithalat ın düşmesi beklenir.

    - İhracat ın artması, ithalat ın düşmesi nedeniyle cari açık ın da düşmesi beklenir.

    - Enerjide dışa bağımlı ülkemizde, enerji maliyetleri artar.

    - Maliyet artışı nedeniyle enflasyon artacaktır.

    - İhracat artışının işsizliği düşürmesi beklenir.

     

    Bu güne kadar her ay verilen cari açık nedeniyle iktidara yüklenenler, şimdi de döviz fiyatları arttı diye yine iktidara yükleniyor.


    Son söz olarak, önemli olan döviz fiyatların artıp artmaması değildir, döviz fiyatlarının dengede bulunup bulunmamasıdır.

    Döviz fiyatı dengede durduğu sürece ekonomi için iyidir.

    Uzun lafın kısası, döviz fiyatı 10 kuruş 20 kuruş arttı diye bağırıp çağırmanın gereği yok.

    ha sen ii diyorsun ekonomi :D:D:D:D::DD: puhahahahha :D dediklerin dogruda yazmadıgın o kadar çok şey var ki..:D hep aynısınız.millete sadece iyi olanı göster:D millet yiyor yapacak bişi yok.


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
Toplam Hit: 10665 Toplam Mesaj: 83