Dolar 2.025 Tl Oldu
-
HolyOne bunu yazdı
daha gecen gun yarim kilo altını sattım şimdi tavan yapti aq
Sorma şeyh ben de bir villa sevdasına düştüm 3 yıldır biriktirdiklerimi gömdüm villaya şimdi çok pişmanım :|
-
750 TL'yi dolara çevirdim her saniye doviz.com'a F5 yapıyorum alsdkaslkd
-
Hacilar Turkiyede dolar yukselince ukraynada da yukseliyor.Bunun sebebi nedi?
Ben hic anlamam bu para olaylarindan -
u235 bunu yazdı
Hacilar Turkiyede dolar yukselince ukraynada da yukseliyor.Bunun sebebi nedi?
Ben hic anlamam bu para olaylarindanhocam doların yükselmesi genel bir durum.amerika doların bu kadar rahat dolaşmayacağını açıkladı ve toplamaya başladı.bizde yükselişin bir anda ve çok olmasının nedeni, türkiye üretim ekonomisiyle değilde sıcak para ekonomisiyle geliştiği için.
-
Ekerci bunu yazdıu235 bunu yazdı
Hacilar Turkiyede dolar yukselince ukraynada da yukseliyor.Bunun sebebi nedi?
Ben hic anlamam bu para olaylarindanhocam doların yükselmesi genel bir durum.amerika doların bu kadar rahat dolaşmayacağını açıkladı ve toplamaya başladı.bizde yükselişin bir anda ve çok olmasının nedeni, türkiye üretim ekonomisiyle değilde sıcak para ekonomisiyle geliştiği için.
ibneler bu kadar zaman toplamadi toplamadi simdi nie topluyor ne amaci var bunlarin.Eger bu sene boyle giderse kafadan 1.5 milyar zarar edicem amk.
-
kaygusuz bunu yazdı
5 lira olsa nolcak lan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hüloğğğğğğğğğğğ lar göt kılları çok memlekette bi girsin götlerine kazıkta anlasın sonra
lafın AKPARTİ sempatizanlarına ise, ben de onlardan biriyim..
bir göt kılı olarak sana cevabımı vereyim..
TCMB kaynağına göre;
02 Ocak 2002 tarihi itibariyle Dolar Satış Fiyatı 1,449 ( Hadi 1,450 olsun ) TL imiş..
28 Ağustos 2013 itibariyle ( bugün ) itibariyle Dolar Satış 2.0262 TL.. (Hadi 2,1 TL olarak alayım.. )
Bu rakamlara göre 2002 yılından 2013 yılına kadar Doların değeri Yüzde 45 oranında artmış oluyor...
2002 - 2013 yılları arasında enflasyonun kümülatif artış oranı ise Yüzde 150 falandır...
Bu arada TCMB de ise 2003 - 2013 yılları arası kümülatif artış oranı yüzde 222 falan gözüküyor...
Bu kadar veri nin yorumlamasına gelince...
Dolar ın enflasyon oranı kadar ( hatta daha az ) arttığı görülüyor.
Buna göre dolardaki artış bana göre çok yüksek değil..
Derecelendirme kuruluşları TL nin hala yüzde 20 daha değerli olduğunu söylüyor.
Bunlara göre Dolar şu an 2,4 TL civarında olmalı..
Döviz artsa ne olur, düşse ne olur...
- Dolar artarsa ihracat ın artması, ithalat ın düşmesi beklenir.
- İhracat ın artması, ithalat ın düşmesi nedeniyle cari açık ın da düşmesi beklenir.
- Enerjide dışa bağımlı ülkemizde, enerji maliyetleri artar.
- Maliyet artışı nedeniyle enflasyon artacaktır.
- İhracat artışının işsizliği düşürmesi beklenir.
Bu güne kadar her ay verilen cari açık nedeniyle iktidara yüklenenler, şimdi de döviz fiyatları arttı diye yine iktidara yükleniyor.
Son söz olarak, önemli olan döviz fiyatların artıp artmaması değildir, döviz fiyatlarının dengede bulunup bulunmamasıdır.Döviz fiyatı dengede durduğu sürece ekonomi için iyidir.
Uzun lafın kısası, döviz fiyatı 10 kuruş 20 kuruş arttı diye bağırıp çağırmanın gereği yok.
-
A.Q.P Sayesinde Hayaller Gercek Oluyor,
Dolarin 2 liranin uzerine cikmasi.
Benzinin 5 lira olmasi.
amaaaa hersey normal demekki kimse sikayetci deil. 800 lira asgari ucretle gul gibide geciniliyormus demekki.
Bosuna A.Q.P ye camur atmayin.
Hersey yolunda HERKES YOLUNDA. -
doların yükselişi 2014e dek sürer. fedin tahvil alımlarını azaltacağı zaman netleşene ve azaltana dek devam eder, bir süre durulur ama düşmez sonra da ne zaman durduracağına dair açıklamalar yaptıkça daha da yükselir taa ki durdurana dek...
savaş bir süre olmazçünkü kasımda abd de seçimler var göze alabileceğini sanmıyorum obamanın , burada türkiyenin durumu hakkında konuşmaksa zor...
doalrın yükselişi ihracat artışı yaratmaz bence çünkü ihracatımız ithalata dayalı...
-
-
SerYolcu bunu yazdıkaygusuz bunu yazdı
5 lira olsa nolcak lan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hüloğğğğğğğğğğğ lar göt kılları çok memlekette bi girsin götlerine kazıkta anlasın sonra
lafın AKPARTİ sempatizanlarına ise, ben de onlardan biriyim..
bir göt kılı olarak sana cevabımı vereyim..
TCMB kaynağına göre;
02 Ocak 2002 tarihi itibariyle Dolar Satış Fiyatı 1,449 ( Hadi 1,450 olsun ) TL imiş..
28 Ağustos 2013 itibariyle ( bugün ) itibariyle Dolar Satış 2.0262 TL.. (Hadi 2,1 TL olarak alayım.. )
Bu rakamlara göre 2002 yılından 2013 yılına kadar Doların değeri Yüzde 45 oranında artmış oluyor...
2002 - 2013 yılları arasında enflasyonun kümülatif artış oranı ise Yüzde 150 falandır...
Bu arada TCMB de ise 2003 - 2013 yılları arası kümülatif artış oranı yüzde 222 falan gözüküyor...
Bu kadar veri nin yorumlamasına gelince...
Dolar ın enflasyon oranı kadar ( hatta daha az ) arttığı görülüyor.
Buna göre dolardaki artış bana göre çok yüksek değil..
Derecelendirme kuruluşları TL nin hala yüzde 20 daha değerli olduğunu söylüyor.
Bunlara göre Dolar şu an 2,4 TL civarında olmalı..
Döviz artsa ne olur, düşse ne olur...
- Dolar artarsa ihracat ın artması, ithalat ın düşmesi beklenir.
- İhracat ın artması, ithalat ın düşmesi nedeniyle cari açık ın da düşmesi beklenir.
- Enerjide dışa bağımlı ülkemizde, enerji maliyetleri artar.
- Maliyet artışı nedeniyle enflasyon artacaktır.
- İhracat artışının işsizliği düşürmesi beklenir.
Bu güne kadar her ay verilen cari açık nedeniyle iktidara yüklenenler, şimdi de döviz fiyatları arttı diye yine iktidara yükleniyor.
Son söz olarak, önemli olan döviz fiyatların artıp artmaması değildir, döviz fiyatlarının dengede bulunup bulunmamasıdır.Döviz fiyatı dengede durduğu sürece ekonomi için iyidir.
Uzun lafın kısası, döviz fiyatı 10 kuruş 20 kuruş arttı diye bağırıp çağırmanın gereği yok.
ha sen ii diyorsun ekonomi :D:D:D:D::DD: puhahahahha :D dediklerin dogruda yazmadıgın o kadar çok şey var ki..:D hep aynısınız.millete sadece iyi olanı göster:D millet yiyor yapacak bişi yok.
