Dota 2 Oynayalım ?
-
Meraba arkadaşlar. Şöle bi parti yapıp sahaba kadar oynasak nası olur ? Noob arkadaşlar lütfen gelmesin :(
-
-
bence açıp kitap okuyalım filan o kadar boş vaktimiz var nasılsa :/
-
sabaha kadar değilde 1-2 maç atarım. Carry.
-
4 kişi olursa 5. olurum. carry, jungle, solo oynarım.
Kisuke_Urahara tarafından 08/Eyl/13 22:59 tarihinde düzenlenmiştir -
Gelecek elemanlar steamda yazın bizahmet
-
+2 Sup ve offlane aranıyor =)
manhyak tarafından 08/Eyl/13 23:03 tarihinde düzenlenmiştir -
oynarım dicemde 0 anlıyorum oyundan :D
-
ben her türlü oynarım ama carry oynıcam diyen adam last hit kacırırsa söverim :D
edit: steam id nickle aynı
ultrAsker tarafından 08/Eyl/13 23:20 tarihinde düzenlenmiştir -
Ben genelde wepla da oynuyorum, dota2 nin grafiklere falan alisamadim bi turlu, ama adam eksik gel derseniz geleyim, wisp'le guzel sup oynarim. :)
Steam id : BOOGIEZ
-
ultrAsker bunu yazdı
ben her türlü oynarım ama carry oynıcam diyen adam last hit kacırırsa söverim :D
edit: steam id nickle aynı
Ekledim usta
