folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota 2 Oynayalım ?



Dota 2 Oynayalım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    command3r
    command3r's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2010
    Erkek

    benim nick:: availeble.mr.x

     

    dota 1'den beri oynarım ama team olarak pek oynamadım ekleyin adam eksik olursa oynarım her türlü


    djarum black kanka
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek
    manhyak bunu yazdı

    Mid : Manhyak

    Carry : Huerfanos

    Sup :

    Jungle  : Kisuke Urahara

    Solo Offline :

     

     

    hocam hangısı eksıkse yaz benı oynarım

     


    Hayat bir denklem...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    ekledik birbirimizi oynadık 2 oyun güzel oldu. devamı gelir. steam idleri verdik beyler ekleyin ekledikten sonra da tbt diye belirtirseniz hoş olur


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    herne kadar bu oyunda pek iyi olmasamda karşı takımı görmeden rolleri yazmak pek doğru değil gibi illa jungle veya offlane olacak die birşey yok nasılısa

    arada kafa güzel şekilde visage oynarım :) steam id sem1h14

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    yaz supporta beni ekliyim sende zaten. noobluk yapabilirim :(


    punto cero
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sonic_92
    sonic_92's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    Bende varim beyler. Neye gerek varsa onu oynarim. Steamde eklebilirsiniz. Username: n3do1  
    Yalniz ekleyince tahribattan oldugunuzu soyleyin bir zahmet.. :))

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N_iPZB3SGMY

     

    AEPIOUFEIAUFYIUEAYIUFYAEIUFYIUEYIFUEAYIUFYIAEYFIEYAYEFIAEUYFIAEUEAYF

    Söyleyecek söz bulamadım.

    krypt tarafından 19/Eki/13 14:31 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N_iPZB3SGMY

     

    AEPIOUFEIAUFYIUEAYIUFYAEIUFYIUEYIFUEAYIUFYIAEYFIEYAYEFIAEUYFIAEUEAYF

    Söyleyecek söz bulamadım.

    abi bunu denemek lazım ya :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    carru junglw solo muhabbetini ilk kez duydum 

     

    pro adam görev adamıdr heryerde oynar gerekirse supportla ormana girer gerekirse mid 3 kasar 

     

    ne iş yaparsın dediklerinde her işi yaparım diyendir pro

     


    "
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    Allura bunu yazdı

    carru junglw solo muhabbetini ilk kez duydum 

     

    pro adam görev adamıdr heryerde oynar gerekirse supportla ormana girer gerekirse mid 3 kasar 

     

    ne iş yaparsın dediklerinde her işi yaparım diyendir pro

     

    Pro? Asırlar önce waxxi'de pro falan derlerdi. O pro mu? Yoksa pro demek profesyonel oyuncu demek. Genellikle sponsorları olan bir takıma mensup, uluslararası turnuvalarda oynayan adamlardır. Ve turnuva takımlarında her daim iş bölümü vardır. Avrupa'nın en iyi carrysi ile en iyi supportunun aynı adam seçildiğine daha hiç rastlamadım. Kuzenim profesyonel bir oyuncu ve Avrupa'nın en iyi supportları arasında gösteriliyordu. Birlikte oyuna girdiğimizde çok rahat carryleyip ortalığın amına koyarken profesyonel maçlarda yetersiz kalıyordu. O yüzden, noob olmamanız profesyonel olduğunuzu göstermiyor. Eminim bir çoğunuzun profesyonel takımlar ve oyuncularının nasıl oynadığı hakkında bir fikriniz bile yok. Ağzım açık, hayretle spar maçlarını izlediğimi bilirim.

    Ha ben de yetersiz oynuyorum carry'leri mesela. Ama yanıma sağlam bir carry verin, öyle bir babysitlerimki adam allah olur.

    krypt tarafından 19/Eki/13 20:17 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
Toplam Hit: 4075 Toplam Mesaj: 35