folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota 2 Oynayalım ?



Dota 2 Oynayalım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Pazartesi günkü patchi diyorsan ben çok beğendim abi. İyice kompetetif olacak oyun. Her oyun gördüğümüz klişeler bitecek (ya da azalacak). Özellikle ormana gelen nerflere bayıldım ya. Jungle kasmayı nc kesmekten ibaret sanan gavatların her oyunun anasını sikmesine şahit olmayacağız artık.

    Evet NC nerfi güzel fakat herolar ile çok oynamışlar zaten OP olan çok picklenen heroları iyice abartmışlar ben beklerdim ki kimsenin random atmadan asla almadığı heroları bir düzeltsinler herşey oynansın. Mesela skywrath CD olmadan ulti atabilecek ard arda. Mana fazla istiyor ama ona da çözüm bulunur. =|

    Skywrath Mage
    - Int growth increased from 3.2 to 3.6
    - Added Aghanim's upgrade: reduces Mystic Flare's cooldown from 60/40/20 to 20/10/0

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    NigraSilva bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Pazartesi günkü patchi diyorsan ben çok beğendim abi. İyice kompetetif olacak oyun. Her oyun gördüğümüz klişeler bitecek (ya da azalacak). Özellikle ormana gelen nerflere bayıldım ya. Jungle kasmayı nc kesmekten ibaret sanan gavatların her oyunun anasını sikmesine şahit olmayacağız artık.

    Evet NC nerfi güzel fakat herolar ile çok oynamışlar zaten OP olan çok picklenen heroları iyice abartmışlar ben beklerdim ki kimsenin random atmadan asla almadığı heroları bir düzeltsinler herşey oynansın. Mesela skywrath CD olmadan ulti atabilecek ard arda. Mana fazla istiyor ama ona da çözüm bulunur. =|

    Skywrath Mage
    - Int growth increased from 3.2 to 3.6
    - Added Aghanim's upgrade: reduces Mystic Flare's cooldown from 60/40/20 to 20/10/0

    hiç sevemedim bu heroyu. Alsam bi dert, karşımda olsa başka bi dert. Enigma alan olursa takımda anca o zaman abanıyorum

    Dentist tarafından 20/Eki/13 02:59 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Pazartesi günkü patchi diyorsan ben çok beğendim abi. İyice kompetetif olacak oyun. Her oyun gördüğümüz klişeler bitecek (ya da azalacak). Özellikle ormana gelen nerflere bayıldım ya. Jungle kasmayı nc kesmekten ibaret sanan gavatların her oyunun anasını sikmesine şahit olmayacağız artık.

    o kadar şekil yaptım oyunu sildim bu patchi gördüm görmez olaydım. Ne kadar güzel olmuş böyle oyun.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    bu patchte kötü olan şey zaten heroların anasını sikmesi sikikfrogun

    aptalca nerfler ve işe yaramaz bufflar bu değişikleri çıkar patch harkulade bence

Toplam Hit: 4076 Toplam Mesaj: 35