Dota Ve Cabal Online Oynayan Müridler ?
-
artık malesef dota fazla oynayamıyorum :) sbs çıktı başımıza onla ilgileniyorum bu sıralar..
-
Hiç bulaşma hocam Dota ya 24 saatimin 4-5 saati Dota yla geçiyor (:
-
Warcraftta en sevdiğim maplar Dota Ve TTW dir (: cok pis bağımlılık yapar!
-
Knght ne aga ya silkroad online... WoW.... ikisnden L2... sağlam oyunlardır araştır seç birini bunlardan başka yok knght mıs hikaye bence:D
-
TheD0UBT bunu yazdı:
-----------------------------
Knght ne aga ya silkroad online... WoW.... ikisnden L2... sağlam oyunlardır araştır seç birini bunlardan başka yok knght mıs hikaye bence:D
-----------------------------Arkadaş doru söylüyor knight silkroad yalan L2 yide WoW uda denemedim fakat güzel oyunlar olduğunu biliyorum ayrıca knight gibi oyunlara yatırdığın paranın karşılığını alamazsın fakat wow unda paralı bir mmorpg game olması kötü..
-
hajı wow hepsine koyar valla gerek grafiktir oyun kurgusudur her şeyiyle yani bide dungeon olayı varki tadından yenmez :D 4 5 kişilik bi grup girersin biri tanklar 3 ü vurur biri can verir sonuında bossu kesersin baba gibi itemi alırsın :D
-
eğer online olsun level kasayım diyorsan sana world of warcraft'ı öneririm..
harika bir oyundur.. ve dünyanın en iyi online oyunudur..
bulamazsan server da veririm.
-
beyler bende dotaya yeni başladım 1 hafta felan oldu varmı oynayanlar şu ana beraber takıllaım beni eğitin az geçen noob dediler yediremedim kendime :)
cs de milletle dalga geçerdim dota ya başlayalım dedik cs yi unuttum noob demeleride cabası
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------beyler bende dotaya yeni başladım 1 hafta felan oldu varmı oynayanlar şu ana beraber takıllaım beni eğitin az geçen noob dediler yediremedim kendime :)
cs de milletle dalga geçerdim dota ya başlayalım dedik cs yi unuttum noob demeleride cabası
-----------------------------Tekrar yazıyorum Knight SilkRoad WOW L2 unutun CABAL ONLİNE a gelin
http://www.youtube.com/watch?v=0hlU1kPRPRM
CS CS CS diyenler için
Combat Arms Nexon EU
combatarms.nexoneu.com/ girsinler baksınlar
DOTA güzel oyun ama boş oyun
CS çok eskidi çook
bana takılın hayatınızı yaşayın. bu kadar diyorum
-
Dota iyidir.
Kurmak icin
1-)Warcraft III yükle
2-)Frozen throne yükle
3-)warcraft patch 1.23a yükle. (dosya adi: War3TFT_123a_English.exe, googleden bulursun linki)
4-)getdota.com dan dota en son versionu (latest) indir program files/warcraft3 iii/maps/frozen throne icine at..
*Batlenetten oynamak icin, bunlari yaptiktan sonra, eurobattle.net e gir Server Installer e tıkla ve ordaki linklerden birinden installeri çekip yükle.
( Dota knight v.s mmorpglere benzemez, her oyunda yeniden baslarsin levellere..Dogal olarak Premium olayida yoktur hersey belestir. )
Eurobattlede türklerle oynamak icin channelden tr yazıp girebilirsin.
