folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota Ve Cabal Online Oynayan Müridler ?



Dota Ve Cabal Online Oynayan Müridler ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    artık malesef dota fazla oynayamıyorum :) sbs çıktı başımıza onla ilgileniyorum bu sıralar..

    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek
    Hiç bulaşma hocam Dota ya 24 saatimin 4-5 saati Dota yla geçiyor (:

    Asla Asla Deme. . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    Warcraftta en sevdiğim maplar Dota Ve TTW dir (: cok pis bağımlılık yapar!

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek
    Knght ne aga ya silkroad online... WoW.... ikisnden L2... sağlam oyunlardır araştır seç birini bunlardan başka yok knght mıs hikaye bence:D

    Ben bu insanları anlamıyorum.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    TheD0UBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    Knght ne aga ya silkroad online... WoW.... ikisnden L2... sağlam oyunlardır araştır seç birini bunlardan başka yok knght mıs hikaye bence:D
    -----------------------------

    Arkadaş doru söylüyor knight silkroad yalan L2 yide WoW uda denemedim fakat güzel oyunlar olduğunu biliyorum ayrıca knight gibi oyunlara yatırdığın paranın karşılığını alamazsın fakat wow unda paralı bir mmorpg game olması kötü.. 


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    behemoth
    behemoth's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    hajı wow hepsine koyar valla gerek grafiktir oyun kurgusudur her şeyiyle yani bide dungeon olayı varki tadından yenmez :D 4 5 kişilik bi grup girersin biri tanklar 3 ü vurur biri can verir sonuında bossu kesersin baba gibi itemi alırsın :D

    we are just living to die.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    eğer online olsun level kasayım diyorsan sana world of warcraft'ı öneririm..

    harika bir oyundur.. ve dünyanın en iyi online oyunudur.. 

    bulamazsan server da veririm. 

     


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    beyler bende dotaya yeni başladım 1 hafta felan oldu varmı oynayanlar şu ana beraber takıllaım beni eğitin az geçen noob dediler yediremedim kendime :)

     

     cs de milletle dalga geçerdim dota ya başlayalım dedik cs yi unuttum noob demeleride cabası

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler bende dotaya yeni başladım 1 hafta felan oldu varmı oynayanlar şu ana beraber takıllaım beni eğitin az geçen noob dediler yediremedim kendime :)

     

     cs de milletle dalga geçerdim dota ya başlayalım dedik cs yi unuttum noob demeleride cabası


    -----------------------------

     

    Tekrar yazıyorum Knight SilkRoad WOW L2   unutun CABAL ONLİNE a gelin

    http://www.youtube.com/watch?v=0hlU1kPRPRM

    bu size yardımcı olacaktır

    CS CS CS diyenler için

    Combat Arms Nexon EU

    combatarms.nexoneu.com/

    girsinler baksınlar

     

    DOTA güzel oyun ama boş oyun

    CS çok eskidi çook

    bana takılın hayatınızı yaşayın. bu kadar diyorum  

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Dota iyidir.

    Kurmak icin

    1-)Warcraft III yükle

    2-)Frozen throne yükle

    3-)warcraft patch 1.23a yükle. (dosya adi: War3TFT_123a_English.exe, googleden bulursun linki)

    4-)getdota.com dan dota en son versionu (latest) indir program files/warcraft3 iii/maps/frozen throne icine at..

     

    *Batlenetten oynamak icin, bunlari yaptiktan sonra, eurobattle.net e gir Server Installer e tıkla ve ordaki linklerden birinden installeri çekip yükle.

     

    ( Dota knight v.s mmorpglere benzemez, her oyunda yeniden baslarsin levellere..Dogal olarak Premium olayida yoktur hersey belestir. )

     

    Eurobattlede türklerle oynamak icin channelden tr yazıp girebilirsin.


    The king is bleeding.
Toplam Hit: 7391 Toplam Mesaj: 58