folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota Ve Cabal Online Oynayan Müridler ?



Dota Ve Cabal Online Oynayan Müridler ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    invoker rullzz!! agalar gökten ulti yağdırıo mübarek xD

    imza
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Takım oyunlarında invoker çok işe yarıyor. Birde Cold walk mıydı neydi unuttum görünmez olup yavaşlatıyor üstünden geçince o özellik ileride çok işe yarıyor :)

    Birde centaur varsa takımda aç özelliği vursun ağzına ağzına centaur :D


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------
    Diablo 3'ün videolarını izleyin bence. Nasıl bir oyun geldiğini görün :) Çok güzel bir oyun olucak diablo 3 ama bence wow bitince çıkıcak diablo 3 :D
    -----------------------------

    wow bitmez. böyle şeyler uydurmayın =)


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Takım oyunlarında invoker çok işe yarıyor. Birde Cold walk mıydı neydi unuttum görünmez olup yavaşlatıyor üstünden geçince o özellik ileride çok işe yarıyor :)

    Birde centaur varsa takımda aç özelliği vursun ağzına ağzına centaur :D


    -----------------------------
    ghost walk olsa gerek(=  aga skilleri ard arda sallayınca aglatıo adam yaf. çok kasınca 4dene sallıom bazen bide hex varsa adam aglıo resmen(= tabi tek bi adama bağlanmamak lasım her adamın fantezisi ayrı oluo vallah(=

    imza
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Takım oyunlarında invoker çok işe yarıyor. Birde Cold walk mıydı neydi unuttum görünmez olup yavaşlatıyor üstünden geçince o özellik ileride çok işe yarıyor :)

    Birde centaur varsa takımda aç özelliği vursun ağzına ağzına centaur :D


    -----------------------------
    ghost walk olsa gerek(=  aga skilleri ard arda sallayınca aglatıo adam yaf. çok kasınca 4dene sallıom bazen bide hex varsa adam aglıo resmen(= tabi tek bi adama bağlanmamak lasım her adamın fantezisi ayrı oluo vallah(=

    -----------------------------
    hex kasmış lion kadar ızdırap verici başka bişey yoktur sanırım :D

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    Kardel 1 numara (şarkısnı tahmin edersiniz sanırım :)

    Metallica Rules
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    Ko oynuyorum oda sırf clanın ihtiyacı olduum ve went muhabbetlerini sevdiğim için..ee tabi bide tl kısmı var işin ama oynanmaz bitti .. dota cabal hiç oynamadım panxer e uy gerisini salla :) banada warock öğretti kendisi ama bikaç aydan sonra sarmadı :) son zmaanlarda rakion a devam ediorum 30+ bikaç charla takılıyorum araştırırsan dene derim yardımcı olurum..

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    HolyReform bunu yazdı:
    -----------------------------
    ugur0 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Takım oyunlarında invoker çok işe yarıyor. Birde Cold walk mıydı neydi unuttum görünmez olup yavaşlatıyor üstünden geçince o özellik ileride çok işe yarıyor :)

    Birde centaur varsa takımda aç özelliği vursun ağzına ağzına centaur :D


    -----------------------------
    ghost walk olsa gerek(=  aga skilleri ard arda sallayınca aglatıo adam yaf. çok kasınca 4dene sallıom bazen bide hex varsa adam aglıo resmen(= tabi tek bi adama bağlanmamak lasım her adamın fantezisi ayrı oluo vallah(=
    -----------------------------
    hex kasmış lion kadar ızdırap verici başka bişey yoktur sanırım :D
    -----------------------------
    bide dagon + refresh (=

     


    imza
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    behemoth
    behemoth's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    lion iide bide aynı takımda hex kasmış rhasta varsa  olayın resmen boku çıkıo tavuktan çıkamıosun ki kardeşim bide stun liondan tutmada rhastadan adamı resmen maymun ediosun :D liona dagon ii gider zaten bi dagon bi ulti adamda can mort :D

    we are just living to die.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    behemoth bunu yazdı:
    -----------------------------
    lion iide bide aynı takımda hex kasmış rhasta varsa  olayın resmen boku çıkıo tavuktan çıkamıosun ki kardeşim bide stun liondan tutmada rhastadan adamı resmen maymun ediosun :D liona dagon ii gider zaten bi dagon bi ulti adamda can mort :D
    -----------------------------
    evette hocam ona göre hero alınır.rhasta ve lion aynı takımda oldugunda (yanlarına başka rangelerde alıp) anti mage ve omni al.anti mageye repel verildiğinde sen düşünsene o ikisi ne yapabilir? :)

    haa ar veya sd oyunda rhasta ve lion varsa harbiden fena ezerler.


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
Toplam Hit: 7394 Toplam Mesaj: 58