Dota Ve Cabal Online Oynayan Müridler ?
-
invoker rullzz!! agalar gökten ulti yağdırıo mübarek xD
-
Takım oyunlarında invoker çok işe yarıyor. Birde Cold walk mıydı neydi unuttum görünmez olup yavaşlatıyor üstünden geçince o özellik ileride çok işe yarıyor :)
Birde centaur varsa takımda aç özelliği vursun ağzına ağzına centaur :D
-
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------
Diablo 3'ün videolarını izleyin bence. Nasıl bir oyun geldiğini görün :) Çok güzel bir oyun olucak diablo 3 ama bence wow bitince çıkıcak diablo 3 :D
-----------------------------wow bitmez. böyle şeyler uydurmayın =)
-
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------Takım oyunlarında invoker çok işe yarıyor. Birde Cold walk mıydı neydi unuttum görünmez olup yavaşlatıyor üstünden geçince o özellik ileride çok işe yarıyor :)
Birde centaur varsa takımda aç özelliği vursun ağzına ağzına centaur :D
-----------------------------
ghost walk olsa gerek(= aga skilleri ard arda sallayınca aglatıo adam yaf. çok kasınca 4dene sallıom bazen bide hex varsa adam aglıo resmen(= tabi tek bi adama bağlanmamak lasım her adamın fantezisi ayrı oluo vallah(= -
ugur0 bunu yazdı:
-----------------------------
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------Takım oyunlarında invoker çok işe yarıyor. Birde Cold walk mıydı neydi unuttum görünmez olup yavaşlatıyor üstünden geçince o özellik ileride çok işe yarıyor :)
Birde centaur varsa takımda aç özelliği vursun ağzına ağzına centaur :D
-----------------------------
ghost walk olsa gerek(= aga skilleri ard arda sallayınca aglatıo adam yaf. çok kasınca 4dene sallıom bazen bide hex varsa adam aglıo resmen(= tabi tek bi adama bağlanmamak lasım her adamın fantezisi ayrı oluo vallah(=
-----------------------------
hex kasmış lion kadar ızdırap verici başka bişey yoktur sanırım :D -
Kardel 1 numara (şarkısnı tahmin edersiniz sanırım :)
-
Ko oynuyorum oda sırf clanın ihtiyacı olduum ve went muhabbetlerini sevdiğim için..ee tabi bide tl kısmı var işin ama oynanmaz bitti .. dota cabal hiç oynamadım panxer e uy gerisini salla :) banada warock öğretti kendisi ama bikaç aydan sonra sarmadı :) son zmaanlarda rakion a devam ediorum 30+ bikaç charla takılıyorum araştırırsan dene derim yardımcı olurum..
-
HolyReform bunu yazdı:
-----------------------------
ugur0 bunu yazdı:
-----------------------------
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------Takım oyunlarında invoker çok işe yarıyor. Birde Cold walk mıydı neydi unuttum görünmez olup yavaşlatıyor üstünden geçince o özellik ileride çok işe yarıyor :)
Birde centaur varsa takımda aç özelliği vursun ağzına ağzına centaur :D
-----------------------------
ghost walk olsa gerek(= aga skilleri ard arda sallayınca aglatıo adam yaf. çok kasınca 4dene sallıom bazen bide hex varsa adam aglıo resmen(= tabi tek bi adama bağlanmamak lasım her adamın fantezisi ayrı oluo vallah(=
-----------------------------
hex kasmış lion kadar ızdırap verici başka bişey yoktur sanırım :D
-----------------------------
bide dagon + refresh (= -
lion iide bide aynı takımda hex kasmış rhasta varsa olayın resmen boku çıkıo tavuktan çıkamıosun ki kardeşim bide stun liondan tutmada rhastadan adamı resmen maymun ediosun :D liona dagon ii gider zaten bi dagon bi ulti adamda can mort :D
-
behemoth bunu yazdı:
-----------------------------
lion iide bide aynı takımda hex kasmış rhasta varsa olayın resmen boku çıkıo tavuktan çıkamıosun ki kardeşim bide stun liondan tutmada rhastadan adamı resmen maymun ediosun :D liona dagon ii gider zaten bi dagon bi ulti adamda can mort :D
-----------------------------
evette hocam ona göre hero alınır.rhasta ve lion aynı takımda oldugunda (yanlarına başka rangelerde alıp) anti mage ve omni al.anti mageye repel verildiğinde sen düşünsene o ikisi ne yapabilir? :)haa ar veya sd oyunda rhasta ve lion varsa harbiden fena ezerler.
