folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota Ve Cabal Online Oynayan Müridler ?



Dota Ve Cabal Online Oynayan Müridler ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler bende dotaya yeni başladım 1 hafta felan oldu varmı oynayanlar şu ana beraber takıllaım beni eğitin az geçen noob dediler yediremedim kendime :)

     

     cs de milletle dalga geçerdim dota ya başlayalım dedik cs yi unuttum noob demeleride cabası


    -----------------------------
    öss den sonra kurucam dotayı hocam.o zamana kadar idare edin tbt de yeni başlayanlara yardım edicem.sağlam arkadaşlarda var sanırım beraber oynarız öğretiriz.hostluk yaparım.o zamana kadar sadece noob gamelere girin.

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    HolyReform bunu yazdı:
    -----------------------------
    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler bende dotaya yeni başladım 1 hafta felan oldu varmı oynayanlar şu ana beraber takıllaım beni eğitin az geçen noob dediler yediremedim kendime :)

     

     cs de milletle dalga geçerdim dota ya başlayalım dedik cs yi unuttum noob demeleride cabası


    -----------------------------
    öss den sonra kurucam dotayı hocam.o zamana kadar idare edin tbt de yeni başlayanlara yardım edicem.sağlam arkadaşlarda var sanırım beraber oynarız öğretiriz.hostluk yaparım.o zamana kadar sadece noob gamelere girin.

    -----------------------------

     

    arada 1 -2 tower atarız dota harbi sıktı defans daha iyi oluo dota da al heroyu iyisini yen gitsin yada al antiyi bekle adamı

    aynı şeyler dota da kazanan = daha tecrübeli oyuncu  oyunu nasıl oynadınız önemli değil ne kadar bilginiz oldu önemli o yüzden fps lerde heycan daha fazla

    dota boşa zaman  

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    arada 1 -2 tower atarız dota harbi sıktı defans daha iyi oluo dota da al heroyu iyisini yen gitsin yada al antiyi bekle adamı

    aynı şeyler dota da kazanan = daha tecrübeli oyuncu  oyunu nasıl oynadınız önemli değil ne kadar bilginiz oldu önemli o yüzden fps lerde heycan daha fazla

    dota boşa zaman  
    -----------------------------
    hocam heronun iyisi kötüsü olmaz.maksat arkadaşlara öğretmek.baktık olmadı arkadaşlar seçer biz random atarız.Üstelik dota takım oyunu hocam.iyi oynadın kötü oynadın yok,tek başına oynamak istedikten sonra aç camping oyna önemli olan takımla bir hareket etmek.ama siz bilirsiniz tabi yine de öss den sonra öğrenmek isteyen arkadaşlara yardımcı olurum.saygılar.


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    eğer online olsun level kasayım diyorsan sana world of warcraft'ı öneririm..

    harika bir oyundur.. ve dünyanın en iyi online oyunudur.. 

    bulamazsan server da veririm. 

     


    -----------------------------

    Hiç bir bok bilmiyorsan wowda birşey yapamazsın :) Zorlanırsın. Arkadaşın varsa oynayan onun yardımlarınla oyna daha iyi. Çünkü wow göründüğü kadar kolay bir oyun değil. Ben 3 senedir oynuyorum. Talentlerdir , carttır curttur biraz karışık. Ama alışınca insan deli gibi oynuyor.

    Hele birde adam kesmeye başladın mı başından kalkmazsın :) Ah ah private sunuculardan Scape Wow vardı. Şuan ne hikmetse giremiyorum. Rogue karakterim vardı

    3vs3 cıkardık kafede. Bir tanemiz Paladin ben ve diğer arkadaşımız Rogue deli gibi keserdik. :):)


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    eğer online olsun level kasayım diyorsan sana world of warcraft'ı öneririm..

    harika bir oyundur.. ve dünyanın en iyi online oyunudur.. 

    bulamazsan server da veririm. 

     


    -----------------------------

     

    Hiç bir bok bilmiyorsan wowda birşey yapamazsın :) Zorlanırsın. Arkadaşın varsa oynayan onun yardımlarınla oyna daha iyi. Çünkü wow göründüğü kadar kolay bir oyun değil. Ben 3 senedir oynuyorum. Talentlerdir , carttır curttur biraz karışık. Ama alışınca insan deli gibi oynuyor.

    Hele birde adam kesmeye başladın mı başından kalkmazsın :) Ah ah private sunuculardan Scape Wow vardı. Şuan ne hikmetse giremiyorum. Rogue karakterim vardı

    3vs3 cıkardık kafede. Bir tanemiz Paladin ben ve diğer arkadaşımız Rogue deli gibi keserdik. :):)


    -----------------------------

     

    wow un bitişine az kaldı siz bekleyin... blizard yeni online oyun çıkarmaz ise wow kan kaybetmeye devam edicek

    örnrk wow playerları : oyuna yeni hiç bir özellik gelmiyor

    diyor bu yüzden ama örn wow gibi değil daha normal online oyunlara baktığınızda her yeni patch yeni bir heycan yeni savaşlar anlamına geliyor

    ;?= ) elit kesim oynasın wow u bırak  

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hocam hikayesinde 2010 diye hatırlıyorum ama hiç sanmıyorum :)

    Birtane daha ada gelicekti. İllidanın adasımıydı neydi. Hikayeyi okuyalı baya oldu. Zaten wow bittiğinde filmi çıkıcak :)


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam hikayesinde 2010 diye hatırlıyorum ama hiç sanmıyorum :)

    Birtane daha ada gelicekti. İllidanın adasımıydı neydi. Hikayeyi okuyalı baya oldu. Zaten wow bittiğinde filmi çıkıcak :)


    -----------------------------
    Arthas ne oldu peki hocam?illidan ı gebertmedi yaraladı koydu.wow oynamıyorumda arthas var mı?

    edit: hatırladım lich king'in gazabı diye bişi çıkıcaktı yanılmıyorsam.


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hocam arthas var şuan. Ama tam hatırlamıyorum işte kitaba bakmam gerekiyor tekrar :)

    Hani o kalimdor haritasının sag alt tarafına yakın yerlerde naga kontrolünde olan bir ada olucak diye hatırlıyorum. Yanlışta hatırlayabilirim :)


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    eğer online olsun level kasayım diyorsan sana world of warcraft'ı öneririm..

    harika bir oyundur.. ve dünyanın en iyi online oyunudur.. 

    bulamazsan server da veririm. 

     


    -----------------------------

     

    Hiç bir bok bilmiyorsan wowda birşey yapamazsın :) Zorlanırsın. Arkadaşın varsa oynayan onun yardımlarınla oyna daha iyi. Çünkü wow göründüğü kadar kolay bir oyun değil. Ben 3 senedir oynuyorum. Talentlerdir , carttır curttur biraz karışık. Ama alışınca insan deli gibi oynuyor.

    Hele birde adam kesmeye başladın mı başından kalkmazsın :) Ah ah private sunuculardan Scape Wow vardı. Şuan ne hikmetse giremiyorum. Rogue karakterim vardı

    3vs3 cıkardık kafede. Bir tanemiz Paladin ben ve diğer arkadaşımız Rogue deli gibi keserdik. :):)


    -----------------------------

     

    wow un bitişine az kaldı siz bekleyin... blizard yeni online oyun çıkarmaz ise wow kan kaybetmeye devam edicek

    örnrk wow playerları : oyuna yeni hiç bir özellik gelmiyor

    diyor bu yüzden ama örn wow gibi değil daha normal online oyunlara baktığınızda her yeni patch yeni bir heycan yeni savaşlar anlamına geliyor

    ;?= ) elit kesim oynasın wow u bırak  


    -----------------------------

    yoo nasıl yeni özellik gelmiyor oyuna? daha yeni lich king geldi. ardından yeni dungeon geldi :))  bknz. (http://www.wowwiki.com/Ulduar)

    ayrıca her güncellemede ekstra özellik geliyor. 

    blizzard dünyanın en iyi oyun firmasıdır bana göre. hele bi diablo3 çıksın da görürüm cabalı mabalı ahahaha

     


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    Diablo 3'ün videolarını izleyin bence. Nasıl bir oyun geldiğini görün :) Çok güzel bir oyun olucak diablo 3 ama bence wow bitince çıkıcak diablo 3 :D

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
Toplam Hit: 7393 Toplam Mesaj: 58