folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder Dükkanının Önüne Park Ettirmeyen Esnaflar? Yaptırımlar?



Dükkanının Önüne Park Ettirmeyen Esnaflar? Yaptırımlar?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    sorunumu acık acık her ayrıntısı ile anlatacağım. adanada merkezde oturuyorum park edecek binaya ait herhangi bir yer yok. bu yüzden belediyenin yaptığı park yerlerine ya da park yasağının olmadığı yol kenarlarına boşluklara koyuyoruz. ancak sorun oluşturan bazı şeyler var... gecen gün boş yer bulamadığım için arabamı mecburen ana okulunun önüne koydum ertesi gün aradılar arabanı cek die haklı olarak araştırdım yasak varmış... şimdi sorunlarım şunlardan ibaret evimin orada bir bilgisayar firması bir mobilyacı ve bir de mühendislik şirketi bulunmakta. bilgisayarcı dükkanının önüne reklamlı kukalar ile kapatıyor ve park ettirmiyor. mobilyacı sandık ve metal eşyalar ile kapatıyor. mühendislik firması ise belediyenin döşediği kaldırıma demir kazıklar çaktı ve zincirle kapadı... bilgisayar firmasının önüne koyduğumda park edemezsin diyip gönderiyor, mobilyacı malım gelecek çek diyor mühendislik firması da müşterim gelecek çek diyor... bilgisayarcı ile kavga ettim daha önce polisi aradım ekip geldi. arabamı park ediyorum die üstüme yürüyorlar dedim arabamı dükkanın önünden polis çektirdi. ayrıca aracına zarar veririz diye de tehtit ediyorlar. mühendislik firması ise aracını bir daha buraya koyma zarar veririz diyor. bu durumda ben ne yapmalıyım? yasal haklarım nelerdir? yardımcı olursanız sevinirim...

    @Mod:Gerekli hukuki açıklamalar yapıldı..Esnaf olan kendine göre yorumluyor,civarda oturan vatandaş kendine göre yorumluyor..Konu bir yere varmaz,varsa varsa kavgaya varır.. 

    KONU KİLİT 


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hoca bizim büronun önüne park eden arabaların üstüne imzamı atıyorum :)=

    adama diyom bak buraya park etme sanane istediğm yer epark ederim diyo iyi et diyom bende bişi demiyom :)=

     


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Sizin oradaki bilgisayarci mhp li milletvekilinin , yasa islemez dallamalara. Muhendislik firmasida belediyenin yoluna kazik cakacak kadar ileri gittiyse kesin aytacin falan akrabalaridir...arabayi sat , bisiklet al :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sizin oradaki bilgisayarci mhp li milletvekilinin , yasa islemez dallamalara. Muhendislik firmasida belediyenin yoluna kazik cakacak kadar ileri gittiyse kesin aytacin falan akrabalaridir...arabayi sat , bisiklet al :)
    -----------------------------
    Bisiklet olmaz motorsiklet al  iyisimi :))

    Yakında Güncelenecektır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    bi benzerini yaşadık karakola gittik

    polis: -bizi ilgilendirmez git adamı döv sonrasına biz bakarız..dedi


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    bu gidişle arabayı asansöre yükleyip eve cıkaracam zaten :D kavga etmek çözüm sağlamıyor ki! kavga da ettim polis geldi arabanı buradan cek diyor ben haklı olduğum halde üstelik esnaf olduğu için ve diğerleri de aynı şeyi yaptığı için kimse gık etmiyor kavga cıkınca da çağırsan nolurki polisi sen tek kişisin onlar tüm çalışanları ile laf sayıyo polis sana inanmıyor...

    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Belediyeden mühendislik firmasının,o kazık çaktığı,zincir çektiği yerler için "işgaliye" parası ödeyip ödemediğini öğrenmeye çalış,ödemiyorsa,zabıtaya şikayet et..

    Anlattığın durumda,yol kenarına park edilebilir yerlerde aracını park edip,tehdit ediliyorsan,şikayetçi ol,nasıl ispat edebilirsin bunu,orası muamma.. 


    Çekil,Önümden Çekil...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    kukaların ve zincirlerin fotoğraflarını ceksem, bunları kanıt olarak kullanabilir miyim? şikayet mercileri nerelerdir? bana ne kadar patlar?


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    "İşgaliye" olayına belediye Zabıta Müdürlüğü bakıyor,tabi ki ispat açısından faydalı olur,fotoğrafla..

    Çekil,Önümden Çekil...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    bunların hepsi şerefsiz dükkanı aldıkları zaman yoluda sahiplenmeye çalışıyolar pederle birlikte bi gün gidiyoruz peder dediki 2 dk sen dur ben bi bankaya gidip işimi halledim ben bekliyorum adamın biri dükkandan çıktı çek lan o arabayı ordan dedi direk bende dedimki babanın malımı dedim evet babamın malı dedi tamam dedim senle gece görüşücez tamam dedi istediğin zaman gel babama bişey sölemedim arkadaşları topladık bunlar içerdeyken gece vakti geldik camı çerçeveyi indirdik bide kalabalık olduğumuz için bu şerefsizleri evire çevire dövdük hiçbişey olmamış gibide eve geldim.bu heriflerin yatacak yerleri yok bizde dükkanı kira veriyoruz aynı şeyi kiracıda yapmaya çalıştı adamı uyardık.Burası Türkiye herşey beklenir hocam.Alem şerefsiz olmuş.Heleki arabayı çizicekler valla alırım elime boyayı gece arabalarının üzerine dökerim uğraşsın uğraşabildiği kadar.Yol kimsenin malı değil.İşte dağdan şehire bu kadar hayvan gelirse olacağı bu.Bir tane İstanbullu kalmadı şu canım şehirde.Hepsini kaçırdılar allahın mağralıları.Ben onlara 2 ayaklı hayvan diyorum bu yüzden.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    hadi diyelim hukuksal yollarla oraya park yapılabileceğini kanıtladın sokakta tek seninmi araban var başkasıda park yapar sen yine ayazda kalırsın hadi diyelim sen kullanıyorsun park yeri olarak adamlar arabana zarar verdiğinde durum daha kötü olacak

    Esnaflar dükkan önüne neden park yaptırmak istemezler (eğer market/mobilyacı vb sürekli mal gelip giden bi yer değilse örn:bilgisayarcı, mühemdislik bürosu) sorunun cevabını cidden merak ettim (acaba araban eski model ondanmı?)

Toplam Hit: 18425 Toplam Mesaj: 34