Dünyaya Yeniden Gelsen !!
-
dünyaya yenıden gelsen ne olmak ısterdınızZZ yada kim olmak isterdınız .??
-
Şerefsizim gelmek istemem bi daha.
-
yok abi kalsın istemem
-
:)o da dogruda konuyu dagıtmayalım
-
kendimden başkası olmak istemem,,varmı benim gibisi :)
-
ben yunus emrenin yanında cıraklık eden bırı olmak ısterdım var mı onun gibisi
-
Tipim $eklim ayni fakat sadece 1 miljar dolarcik $ fazla ile gelmek isterim :)
-
mimar sinan gelmek isterdim
-
Tekrar Samet Olarak Gelirdim !
-
nicholas flamel olmak isterdim bir daha da ölmezdim ne güzel:D
-
şimdiki aklımla gelmek isterdim küçükken yaptım hataları yapmamk için! bill gates olarak gelmek isterdim? yada yok yok mel gibson olarak yada yok yok ve bu böyle gider..?
Toplam Hit: 5902 Toplam Mesaj: 43
