Dünyaya Yeniden Gelsen !!
-
Mevlana Hz. yanında çırak olmak isterdim. Huzur içinde yaşardım.
-
İlk programlama dilinin temellerini atmak isterdim :)
-
efsun bunu yazdı:
-----------------------------
40 Milyon spermin arasından 1. gel çektiğin hayata bak
-----------------------------
muhahahiehhpiehahihhahahahha ahhahaha :) -
ben coşkun (tecavüzcü) olarak glmek isterdim..abazaların şahı coşkunnn :D :p
-
asrı saadet te kndim olarak Efendimizn yakınında olmak isterdm ..
-
hiçç bi akrabam olsun istemezdim .... geri kalan herşein aynı olmassıın isterdimm ...!
-
ben dünyaya gelsem en cok istediklerimden biriside bir sever makınam olması millete hossatmak ama bu isteyim cennete kaldı galiba
yada cehennem
host yada cennet host : 
-
ferhat göcer :p
Allah'ın takdiridir. ama gelmek isterim.
-
Dünyaya Yeniden Gelmek istiyorum yalnız Osmanlı Döneminde ya$amak isterdim. Kim Olmak istediğimize Gelince ; Adını Bilmiorum ancak Pusulayı Bulan Kişi olmayı çok isterdim. Düşünsenize Pusulayı Buluyorsunuz, Millet Namaz Kılka İçin, Cami Yapmak İçin Ondan Faydalanıyor , Sonra Amerika keşfediliyor ve Dünyanında Hakimi Oluyor
-
ben yeniden gelmeyi kesinlikle isterim ama şu anki kafamla.. düşünsenize 5 yaşındayken okuma yazma biliosun 6 yaşındayken visual basicte program yazıosun 7 yaşındayken ingilizce konuşuyosun yaşıtların lafabeyi sökmeye uğraşırken sen türev sorularını çözebiliyosun.. işin en güzeli iyi bi hafızan varsa oynanmış maçları önceden bilip iddaadan parayı kırabiliyosun :D
