folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dünyaya Yeniden Gelsen !!



Dünyaya Yeniden Gelsen !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    Mevlana Hz. yanında çırak olmak isterdim. Huzur içinde yaşardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ekinalp
    ekinalp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    İlk programlama dilinin temellerini atmak isterdim :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    efsun bunu yazdı:
    -----------------------------
    40 Milyon spermin arasından 1. gel çektiğin hayata bak
    -----------------------------
    muhahahiehhpiehahihhahahahha ahhahaha :)

    ///______________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    ben coşkun (tecavüzcü) olarak glmek isterdim..abazaların şahı coşkunnn :D :p

    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek

    asrı saadet te kndim olarak Efendimizn yakınında olmak isterdm ..


    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    hiçç bi akrabam olsun istemezdim .... geri kalan herşein aynı olmassıın isterdimm ...!


    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    r3dros
    r3dros's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ben dünyaya gelsem en cok istediklerimden biriside bir sever makınam olması millete hossatmak ama bu isteyim cennete kaldı galiba

    yada cehennem   host yada cennet host :

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek

    ferhat göcer :p

    Allah'ın takdiridir. ama gelmek isterim.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByNiko
    ByNiko's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    Dünyaya Yeniden Gelmek istiyorum yalnız Osmanlı Döneminde ya$amak isterdim. Kim Olmak istediğimize Gelince ; Adını Bilmiorum ancak Pusulayı Bulan Kişi olmayı çok isterdim. Düşünsenize Pusulayı Buluyorsunuz, Millet Namaz Kılka İçin, Cami Yapmak İçin Ondan Faydalanıyor , Sonra Amerika keşfediliyor ve Dünyanında Hakimi Oluyor

    Serefsizlerin serefsizce yasadigi bu dünyada Sende serefsizce Yasiyorsan ADiLiGiNE boncuk takta NAZAR DEGMESiN!!..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    ben yeniden gelmeyi kesinlikle isterim ama şu anki kafamla.. düşünsenize 5 yaşındayken okuma yazma biliosun 6 yaşındayken visual basicte program yazıosun 7 yaşındayken ingilizce konuşuyosun yaşıtların lafabeyi sökmeye uğraşırken sen türev sorularını çözebiliyosun.. işin en güzeli iyi bi hafızan varsa oynanmış maçları önceden bilip iddaadan parayı kırabiliyosun :D

Toplam Hit: 5904 Toplam Mesaj: 43