Dünyaya Yeniden Gelsen !!
-
40 Milyon spermin arasından 1. gel çektiğin hayata bak
-
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
Şerefsizim gelmek istemem bi daha.
-----------------------------aynen gelecemde ne boka yarayacak?
ben şuan bile dünyaya boşuna gönderildiğimiz düşüncesindeyken; bu soruya cevap veremem.
ama eğer elimde olsaydı dunyaya gelip gelmemek; yani Allah bana sorsaydı gitmek istermiydin diye; kesinlikle hayır derdim.
-
eğer dünyaya yeniden gelsem ulu önder mustafa kemal atatürk ile birlikte yanyana savaşan ve onu canlı gören bir asker olmak isterdim.varmı bi insan için bundan daha büyük bir mükafaat.
-
kalsın a.q (: istemez
-
Yok Hoja istemem, Yetereince Çektik Birdahamı Çekecez (:
-
Kesinlikle Antikky olmak isterdim...kendimolmak isterdim
-
efsun bunu yazdı:
-----------------------------
40 Milyon spermin arasından 1. gel çektiğin hayata bak
-----------------------------
dimi lan :D abi ne adamlarsınız yaaa :D ben bidaha gelsem jimmy handrix olmak isterdim -
Böyle iyi, 0 dan çekemem valla aynı noktaya gelmek için..
-
Dünyaya yeniden gelmek istemezdim :)
-
Küfür ederdim, nerden geldim diye..
Toplam Hit: 5907 Toplam Mesaj: 43
