Ehliyet Yaşı
-
Beyler 20 ocak 1996 doğumluyum 2014 yazında ehliyet alabiliyormuyum?
Çok kafamı karıştırdılar bazıları 2015 diyor bazıları 2014 ocağında bile alabilirsin diyor bilgi sahibi olanlar cevap verebilir mi ?
-
kursa yazıldığın gün ile doğum günün aynı gün olacak en erken o zaman alabilirsin yani 20ocak 2014
-
20 Ocak 2015 günü alabilirsin
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------kursa yazıldığın gün ile doğum günün aynı gün olacak en erken o zaman alabilirsin yani 20ocak 2014
-----------------------------Peki teşekkür ederim hocam bilgilendirdiğin için.
-
GusFring bunu yazdı:
-----------------------------20 Ocak 2015 günü alabilirsin
-----------------------------Hocam bende senin gibi biliyordum ama kuzenim şubat 1994 doğumlu 2-3 ay önce ehliyet aldı.
-
2014 yılında 18 e giriyorsun hoca doldurman lazım
-
GusFring bunu yazdı:
-----------------------------2014 yılında 18 e giriyorsun hoca doldurman lazım
-----------------------------Hadi ya
-
araba modeli kadar yaşın var bi de ehliyet diyosun karrdeşim
-
GusFring bunu yazdı:
-----------------------------2014 yılında 18 e giriyorsun hoca doldurman lazım
-----------------------------hayır gün almak yeterli benim kardeşim 94 doğumlu geçenlerde doğum gününde gitti başvurdu kursa aldı ehliyetini
-
Evet hacım çok karıştırılıyor sana kolay yol söyleyim, şimdiki yıldan doğum yılını çıkarıp 1 eksiğini alırsan doldurduğun yaşını bulursun hocam.
Mantığıda şu çünkü 1 yaşında doğmuyorsun 1 aylık, 2 aylık, 3 aylık... diye gidiyor. Sen 20 Şubat 2014 yılında 18 yıl 1 ay yaşında olacaksın.
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------GusFring bunu yazdı:
-----------------------------2014 yılında 18 e giriyorsun hoca doldurman lazım
-----------------------------hayır gün almak yeterli benim kardeşim 94 doğumlu geçenlerde doğum gününde gitti başvurdu kursa aldı ehliyetini
-----------------------------Bende senin dediğin gibi biliyorum hocam
