Ehliyet Yaşı
-
flickR bunu yazdı:
-----------------------------kesin olarak konuşayım. Bu konuda çok büyük hayal kırıklığına uğramıştım. Bende senin gibi zannediyodum 18e girince falan alacağımı. Ama kesinlikle öyle bişey yok. İstediğin yere git. 19dan gün alman lazım. Sana kesin tarih söyleyim 2015 ocağında anca kursa yazılabilirsin. Hiç heveslenme derim 2014 falan. hem ben hem bir çok arkadaşım ve kardeşim aynı şekilde heveslendi. Hepsine alamayacaklarını söylememe rağmen gidip araştıllar sonuçta ben haklı çıktım :D. Yani uzun lafın kısası 2015 mart-nisan gibi ehliyetin elinde olur.
-----------------------------İyi de arkadaş 18 yaşını 2014'te dolduruyor. 21 Ocak 2014'te kursa yazılabilir. Her türlü de iddiaya girerim yani o derece.. :)
Ya arkada tablo bile koyulmuş. Bu çocuk 1 yaşını 20 Ocak 1997'de doldurdu 2 yaşından gün aldı hesaplayın :)
-
darkroques61 bunu yazdı:
-----------------------------flickR bunu yazdı:
-----------------------------kesin olarak konuşayım. Bu konuda çok büyük hayal kırıklığına uğramıştım. Bende senin gibi zannediyodum 18e girince falan alacağımı. Ama kesinlikle öyle bişey yok. İstediğin yere git. 19dan gün alman lazım. Sana kesin tarih söyleyim 2015 ocağında anca kursa yazılabilirsin. Hiç heveslenme derim 2014 falan. hem ben hem bir çok arkadaşım ve kardeşim aynı şekilde heveslendi. Hepsine alamayacaklarını söylememe rağmen gidip araştıllar sonuçta ben haklı çıktım :D. Yani uzun lafın kısası 2015 mart-nisan gibi ehliyetin elinde olur.
-----------------------------İyi de arkadaş 18 yaşını 2014'te dolduruyor. 21 Ocak 2014'te kursa yazılabilir. Her türlü de iddiaya girerim yani o derece.. :)
Ya arkada tablo bile koyulmuş. Bu çocuk 1 yaşını 20 Ocak 1997'de doldurdu 2 yaşından gün aldı hesaplayın :)
-----------------------------aynen hacı. Ben o hesabı yapmamıştım. şey zannettim. 18e girince alındığını zannediyo falan sandım.herneyse 2014 te alır arkadaş.
-
darkroques61 bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------beyler ben hâla almadım yav zorlaştı felan diyorlarda 2 sene sonra felan alabilirim anca ozamana birşeyler olurmu ?
-----------------------------Ben 2010 Aralıkta girdim sınava Kasım'da yazılırken sürücü kursuna bu söylentiler vardı.. Daha eskidende vardı tabi.. Sürücü Kursu tanıdığın o bu olayın yakın zamanda olacğaını düşünmüyordu olursa 2011 seçiminden sonra olur demişti seçim geçeli 1 yıl oldu hala bir şey olduğu yok.. Olana kadar sen ehliyeti alırsın büyük ihitmal ama Türkiye'de her an her şey olabilir.. :)
Zorlaştırma dedikleri direksiyon sınavı sadece trafiğe kapalı alanda değil trafik içinde filan olacak ama en kötü yanı 2 yıl ehliyetle değil kağıtla gezeceksin geçici ehliyet.. :)
-----------------------------eyw teşekkürler peki para olarak kaça patlıyor ehliyet işi arkadaşlar
-
hacılar bu konu ne kadar uzadı öyle ya :D
peroksit hoca kurstan kursa değişiyo ya bak eğer herşey dahil (sınav, sağlık raporu, sabıka kaydı) istersen daha pahalı olabiliyor :D şahsen ben 900tl verdim herşey dahil ehliyeti evime kadar getirdiler :)
-
20 ocak 2014 ten sonraki sınavlara kayıt olacak şekilde kursa yazılıp alabilirsin
-
21 Ocak 2015 tarihi itibariyle 19 yaşından gün almış olursun yani ehliyetin istediği de bu! 2014 ne amk? 18 yaşında olman değil doldurman gerekiyor. Ha doldurmadan da kasıt ne abiler 18'i bitir 19'a gir demek. Hâlen 2014 diyonuz ya.
Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 16:19'da Caliber tarafından düzenlendi. -
Hepinize teşekkür ederim beyler 20 ocak 2014 te başvurucam kursa.
-
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------21 Ocak 2015 tarihi itibariyle 19 yaşından gün almış olursun yani ehliyetin istediği de bu! 2014 ne amk? 18 yaşında olman değil doldurman gerekiyor. Ha doldurmadan da kasıt ne abiler 18'i bitir 19'a gir demek. Hâlen 2014 diyonuz ya.
Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 16:19'da Caliber tarafından düzenlendi.
-----------------------------hocam 10nisan 1993 doğumluyum . kursa başvurdugum tarih 11nisan 2011 ehliyeti aldıgım tarih 11 ağustos 2011 ;)
-
19 Agustos 1994 doğumluyum. Apustos olduğum için ekim ayındaki sınava gireceğim. Yani sende 20 ocak 2014 tarihinde sonra ilk sınava girebilirsin.
