Ehliyet Yaşı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    ceketimi alıp gidiyorum :D


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    GusFring bunu yazdı:
    -----------------------------

    KaRaKuLe bunu yazdı:
    -----------------------------

    18 yaşından gün almış olman gerekir :D


    -----------------------------

    http://www.olcaysurucukursu.com/sinif.htm

    Al hacı B sınıfına bak, sikini yiyim senin


    -----------------------------

    hacı abi türkçeden kaynaklanan sorunlardan dolayı anlaşamıyoruz bitirmiş gün almak doldurmak vs bunlar hep karışıyor ama şundan eminimki arkadaşın sorduğu tarih 20 ocak 2014dür


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    ben 95 martlıyım motosiklet için hazirandaki sınava girdim nisandakine kabul etmediler.

     

    2013 hazirandada araba için sınava giricem.

    arkadaş 96 lı dolayısıyla en erken  2014 te sınava giricek

    edit: sanırsam bi tarafımızı sakatlayıp h tipi ehliyet alıp araba kullanabilyorz

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    18'i doldurduğunda alırsın. 2014 Ocak 20'de dolduruyorsun. Hayır diyen arkadaş nasıl hesapladı hala aklım almıyor yıl yıl bile yazılmasına rağmen yok denmiş..


    Kendine İyi Bak ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clogu
    clogu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2008
    Erkek

    dogumgunum 29  07  1988 ehliyet alma tarihim 26 10 2006 arasini sen hesapla 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    beyler ben hâla almadım yav zorlaştı felan diyorlarda 2 sene sonra felan alabilirim anca ozamana birşeyler olurmu ?


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek

    Peroksit bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler ben hâla almadım yav zorlaştı felan diyorlarda 2 sene sonra felan alabilirim anca ozamana birşeyler olurmu ?


    -----------------------------

     

    valla herkesin ağzında öle laflar dolasıyor ama bizde anlamadık anlatabilecek biri varmı acaba ?


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    şu yaşla alakalı olayı öğlen baktığımda da görmüştüm, kendimi tuttum girmedim ama baktım konu uzamış dayanamadım. :D özellikle lisede çok sıkıntıydı genelde kızlar (ileriye dönük olarak alınan bir önlem heralde) doldurdukları yaşlarını söylerdi. lisedeyken dersanede matematik hocasıyla türkçe hocasına aynı anda sormuştum. ikisi de gün almaya başladığın yaşı kabul eden düşünceyi onaylamışlardı.

    matematikte 0 yokluğu ifade eder. hiçbir insan 0 yaşında olamaz. dünyaya geldiğiniz anda 1 yaşının içine girmiş olursunuz. bugun doğmuş bebek 1 yaşının içindedir. bir yıl sonra 1. yaşını tamamlayıp 2. yaşına girmiş olacaktır. yani 1 aylık bebek 1 yaşının içindedir.  

    dikkat ederseniz kimse 20. yaşımı tamamladım demiyor. 20 yaşımdayım diyor. -de bulunma hal ekini kullanılıyor. mesela futbol müsabakalarında süre 34:56 iken 34. dakika denmiyor, 35. dakika deniyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Peroksit bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler ben hâla almadım yav zorlaştı felan diyorlarda 2 sene sonra felan alabilirim anca ozamana birşeyler olurmu ?


    -----------------------------

    Ben 2010 Aralıkta girdim sınava Kasım'da yazılırken sürücü kursuna bu söylentiler vardı.. Daha eskidende vardı tabi.. Sürücü Kursu tanıdığın o bu olayın yakın zamanda olacğaını düşünmüyordu olursa 2011 seçiminden sonra olur demişti seçim geçeli 1 yıl oldu hala bir şey olduğu yok.. Olana kadar sen ehliyeti alırsın büyük ihitmal ama Türkiye'de her an her şey olabilir.. :)

    Zorlaştırma dedikleri direksiyon sınavı sadece trafiğe kapalı alanda değil trafik içinde filan olacak ama en kötü yanı 2 yıl ehliyetle değil kağıtla gezeceksin geçici ehliyet.. :)


    Kendine İyi Bak ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flickR
    flickR's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek

    Edit: 2014 de ehliyeti alabiliyorsun.yanlış hesaplamışım :D


    Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 03:13'da flickR tarafından düzenlendi.
Toplam Hit: 4756 Toplam Mesaj: 50