Ehliyet Yaşı
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------GusFring bunu yazdı:
-----------------------------2014 yılında 18 e giriyorsun hoca doldurman lazım
-----------------------------hayır gün almak yeterli benim kardeşim 94 doğumlu geçenlerde doğum gününde gitti başvurdu kursa aldı ehliyetini
-----------------------------Otomobil ehliyeti mi hocam o, motorsiklet mi ?
-
GusFring bunu yazdı:
-----------------------------Evet hacım çok karıştırılıyor sana kolay yol söyleyim, şimdiki yıldan doğum yılını çıkarıp 1 eksiğini alırsan doldurduğun yaşını bulursun hocam.
Mantığıda şu çünkü 1 yaşında doğmuyorsun 1 aylık, 2 aylık, 3 aylık... diye gidiyor. Sen 20 Şubat 2014 yılında 18 yıl 1 ay yaşında olacaksın.
-----------------------------tamam haklısın da gün almak yeterli doldurmak gerekmiyor
-
GusFring bunu yazdı:
-----------------------------KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------GusFring bunu yazdı:
-----------------------------2014 yılında 18 e giriyorsun hoca doldurman lazım
-----------------------------hayır gün almak yeterli benim kardeşim 94 doğumlu geçenlerde doğum gününde gitti başvurdu kursa aldı ehliyetini
-----------------------------Otomobil ehliyeti mi hocam o, motorsiklet mi ?
-----------------------------Otomobil
-
B sınıfı hacı otomobil ehliyeti hatta kendim de E sınıfı için bekledim 22 yaşıma girdiğim hafta başvurdum kursa
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------B sınıfı hacı otomobil ehliyeti hatta kendim de E sınıfı için bekledim 22 yaşıma girdiğim hafta başvurdum kursa
-----------------------------Eyvallah hocam teşekkür ederim 20 Ocak 2014 te yazılıyorum ozaman : )
-
ben de 95 iyim eylül ayı bu eylül geçtğinde başvurabiliyomuyum yoksa 2013 ün eylülünde mi alıcam ?
-
sandman02 bunu yazdı:
-----------------------------ben de 95 iyim eylül ayı bu eylül geçtğinde başvurabiliyomuyum yoksa 2013 ün eylülünde mi alıcam ?
-----------------------------hacı hesaplasa işte seneye eylül ayında doğum gününden sonra alırsın her yılı sormayın :)
-
ocak 2014 te başvuru yapabilirsin hocam. yaş doldu dolmadı diye çok düşünenler için hemen ufak bi hesaplama yapalım. başka kafası karışanlarda üşenmeden böyle bi cetvel hazırlayıp kesin sonuca ulaşabilirler.
ocak 1996 dünyaya geldin ocak 2005 9 yaşını doldurdun
ocak 1997 1 yaşını doldurdun ocak 2006 10 yaşını doldurdun
ocak 1998 2 yaşını doldurdun ocak 2007 11 yaşını doldurdun
ocak 1999 3 yaşını doldurdun ocak 2008 12 yaşını doldurdun
ocak 2000 4 yaşını doldurdun ocak 2009 13 yaşını doldurdun
ocak 2001 5 yaşını doldurdun ocak 2010 14 yaşını doldurdun
ocak 2002 6 yaşını doldurdun ocak 2011 15 yaşını doldurdun
ocak 2003 7 yaşını doldurdun ocak 2012 16 yaşını doldurdun
ocak 2004 8 yaşını doldurdun ocak 2013 17 yaşını doldurdun
sonuç: ocak 2014 18 yaşını doldurdun tebrikler ehliyet başvurusu yapabilirsin. :)
-
@LasTMohicaN ocak 1997'de 1 yaşını doldurmuyor, 1 yaşına giriyor şubat 1997'de 1 yıl 1 ay yaşında oluyor, 2 yaşına girdiğinde ise 1 yaşını doldurmuş oluyor.
18 yaş zamanlarımda bende çokça kafa patlatmıştım doldurmayanı almıyorlardı, fakat karakule yaşa giriş yapınca oluyor diyor. Belki kanunda ufak tefek değişiklikler olmuştur
-
GusFring bunu yazdı:
-----------------------------@LasTMohicaN ocak 1997 1 yaşını doldurmuyor, 1 yaşına giriyor şubat 1997 1 yıl 1 ay yaşında oluyor, 2 yaşına girdiğinde 1 yaşını doldurmuş oluyor.
18 yaş zamanlarımda bende çokça kafa patlatmıştım doldurmayanı almıyorlardı, fakat karakule yaşa giriş yapınca oluyor diyor. Belki kanunda ufak tefek değişiklikler olmuştur
-----------------------------hacı doldurmuş oluyor hacı bizim millet yanlş kullanıyor olabilir ama kimse 11 aylık bebeğe 0 yaşında demiyor ama 12. aydan sonra 1 yaşında diyor halbuki 1 yaş bitmiş 2ye girmiştir. Dediğim gibi halk olarak yanlış kullanıyor olabiliriz ama arkadaş ocak 1997de 1 yaşını doldurmuş 2 yaşına girmiş oluyor
