folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Eminevim Ev Araba Alması Ve Devlet Güvencesi



Eminevim Ev Araba Alması Ve Devlet Güvencesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Devlet güvencesi var mı diye sormuşsun hocam. Eğer ilgili şirket banka statüsünde değilse devlet güvencesi olduğunu sanmıyorum. Bankalardaki paranın belirli bir kısmı devlet güvencesinde evet. Ama bunlar özel şirketler. İflas vb. durumlarda devletin güvence vereceğini sanmıyorum.


    lrny.app
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izleyici
    izleyici's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2011
    Erkek

    Tasarrufa dayalı bu tarz sistemleri suanki ekonomik koşullarda çok önermiyorum ancak bu firmalar BDDK ya bağlı çalışıyor o yüzden güvenli.

    Bu tarz sistemlere girmeye karar verenler olursa firmaya banka teminat mektubu verip vermediklerini sorsun bu vesileyle sistem cokse bile belirtilen teminatı bankadan alabilirler.


    #hayat bir sifreleme algoritmasından ibaret.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    insanları öyle zora soktular ki, nereye baksak imkansızlıkları görüyoruz ve yaşıyoruz. 

    Şu olayda bile neler varmış neler.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoQaN
    GoQaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2015
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    erebos bunu yazdı

    Niye bunu altınla yapmıylar acaba, mesela aylık herkes 10 gram altın yatırsın, çekiliş çıkana 1 kilo altın versinler, altın ev rasyonu  değişse de 10 kat olmuyor en fazla 2 kat oluyor o da 10 yılda bir. 

    muhtemelen ciddi para söğişlüyorlar altın işi iyi gelmiyor bunlara, sonuçta birileri zarar etmeden birileri kar edemez

    Çünkü havuzda biriken parayı işletip kendileri kazanıyor. Faiz haram deyip kendileri parayı işletiyor.

     

    Web sitelerinde şu şekilde yazıyor...

    "Müşterilerimizin aylık ödemeleri, firma bünyesinde tutulmadan, sırası gelen ailelere ev, araba alımında kullanılmaktadır. Dolayısıyla, toplanan taksitler bekletilmeden ev, araba alımında kullanıldığından ödemelerin farklı bir alanda değerlendirilmesi (işletilmesi vb) söz konusu değildir. Bu işlemler karşılığında firmanın tek kârı alınan organizasyon ücretidir. Bu ücret kredi maliyetleriyle kıyaslanamayacak kadar düşüktür."

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    hala bi adım atmış değilim. 

    var mı bir şeyler söylemek isteyen. 

    o kadar cazip geliyor ki. ufak pürüzlerim dışında sorunum olmasa balıklama dalacağım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    ruhi bunu yazdı

    hala bi adım atmış değilim. 

    var mı bir şeyler söylemek isteyen. 

    o kadar cazip geliyor ki. ufak pürüzlerim dışında sorunum olmasa balıklama dalacağım

    Başlığı görünce benim de ilgimi çekti, var mı bilgilenirecek bir tecrübe sahibi.


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Dark_Lord bunu yazdı
    ruhi bunu yazdı

    hala bi adım atmış değilim. 

    var mı bir şeyler söylemek isteyen. 

    o kadar cazip geliyor ki. ufak pürüzlerim dışında sorunum olmasa balıklama dalacağım

    Başlığı görünce benim de ilgimi çekti, var mı bilgilenirecek bir tecrübe sahibi.

    Arkadaşlar buna katılan arkadaşlarım var. Bildiklerimi yazayım. Girecekseniz kesinlikle peşinat verin, işte atıyorum, 1 milyon TL istiyorum, 350 peşinatım var. Aylık şu kadar öderim, ne zaman paramı verirsiniz? Kura çekimi çok sakat sakın girmeyin. Ayrıca çok çok uzun vadeli işlemlere de girmek sakat. Benim arkadaşlarım 5-6 ay sonra para verilecek şekilde girdiler. Gayet memnunlar. Çünkü araba ev piyasası 5-6 ayda çok oynamadı. Ama siz 2 yıl sonra alacaksanız vs vs çok sakat o işler enflasyonun bu kadar dengesiz ve yüksek olduğu ülkelerde. Ama 5-6 ay öngörülebilir. 


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cahitnuri
    cahitnuri's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2011
    Erkek

    Ben 1 milyonluk araba için girmeyi planlıyorum. Fuzul'dan gelen ödeme planını gostereyim. Yüzyüze görüşmeye henüz gidemedim telefonda işlem yaptık. Soru varsa görüşmede sorup buraya eklemeleri yaparım. 

    250 bin peşinat - 6. ay teslim olarak konuştuk. Araç 25 yaşından büyük olmayacak ve ağır hasar kayıtlı olmayacak dediler sadece.
    Diyelim 800'lük bir araba buldun 200 bini borçtan düşürüyorlarmış. 70 bin işlem ücreti var.


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Emin , Fuzul falan guvenilir abi.

    Ne durumlar yaşandı bunlar ne battı ne sallandı.

    Enflasyon ortamında her şey riskli, ama aynı zamanda enflasyon ortamında yatırım da kârlı.

     

    Girmek isteyen dusunerek yogun vakit kaybetmesin diye dusunuyorum.


    Kurtlar tasma takmaz....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    cahitnuri bunu yazdı

    Ben 1 milyonluk araba için girmeyi planlıyorum. Fuzul'dan gelen ödeme planını gostereyim. Yüzyüze görüşmeye henüz gidemedim telefonda işlem yaptık. Soru varsa görüşmede sorup buraya eklemeleri yaparım. 

    250 bin peşinat - 6. ay teslim olarak konuştuk. Araç 25 yaşından büyük olmayacak ve ağır hasar kayıtlı olmayacak dediler sadece.
    Diyelim 800'lük bir araba buldun 200 bini borçtan düşürüyorlarmış. 70 bin işlem ücreti var.


    250 bini borçtan dusmesi gerekmez mi, senin anlatimina gore

     

    LaNCeLoT tarafından 16/Haz/25 13:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Kurtlar tasma takmaz....
Toplam Hit: 5035 Toplam Mesaj: 47
ev araba araba eminevim taksit nasılödeyecez