Eminevim Ev Araba Alması Ve Devlet Güvencesi
-
Devlet güvencesi var mı diye sormuşsun hocam. Eğer ilgili şirket banka statüsünde değilse devlet güvencesi olduğunu sanmıyorum. Bankalardaki paranın belirli bir kısmı devlet güvencesinde evet. Ama bunlar özel şirketler. İflas vb. durumlarda devletin güvence vereceğini sanmıyorum.
-
Tasarrufa dayalı bu tarz sistemleri suanki ekonomik koşullarda çok önermiyorum ancak bu firmalar BDDK ya bağlı çalışıyor o yüzden güvenli.
Bu tarz sistemlere girmeye karar verenler olursa firmaya banka teminat mektubu verip vermediklerini sorsun bu vesileyle sistem cokse bile belirtilen teminatı bankadan alabilirler.
-
insanları öyle zora soktular ki, nereye baksak imkansızlıkları görüyoruz ve yaşıyoruz.
Şu olayda bile neler varmış neler.
-
mkyb bunu yazdıerebos bunu yazdı
Niye bunu altınla yapmıylar acaba, mesela aylık herkes 10 gram altın yatırsın, çekiliş çıkana 1 kilo altın versinler, altın ev rasyonu değişse de 10 kat olmuyor en fazla 2 kat oluyor o da 10 yılda bir.
muhtemelen ciddi para söğişlüyorlar altın işi iyi gelmiyor bunlara, sonuçta birileri zarar etmeden birileri kar edemez
Çünkü havuzda biriken parayı işletip kendileri kazanıyor. Faiz haram deyip kendileri parayı işletiyor.
Web sitelerinde şu şekilde yazıyor...
"Müşterilerimizin aylık ödemeleri, firma bünyesinde tutulmadan, sırası gelen ailelere ev, araba alımında kullanılmaktadır. Dolayısıyla, toplanan taksitler bekletilmeden ev, araba alımında kullanıldığından ödemelerin farklı bir alanda değerlendirilmesi (işletilmesi vb) söz konusu değildir. Bu işlemler karşılığında firmanın tek kârı alınan organizasyon ücretidir. Bu ücret kredi maliyetleriyle kıyaslanamayacak kadar düşüktür."
-
hala bi adım atmış değilim.
var mı bir şeyler söylemek isteyen.
o kadar cazip geliyor ki. ufak pürüzlerim dışında sorunum olmasa balıklama dalacağım
-
ruhi bunu yazdı
hala bi adım atmış değilim.
var mı bir şeyler söylemek isteyen.
o kadar cazip geliyor ki. ufak pürüzlerim dışında sorunum olmasa balıklama dalacağım
Başlığı görünce benim de ilgimi çekti, var mı bilgilenirecek bir tecrübe sahibi.
-
Dark_Lord bunu yazdıruhi bunu yazdı
hala bi adım atmış değilim.
var mı bir şeyler söylemek isteyen.
o kadar cazip geliyor ki. ufak pürüzlerim dışında sorunum olmasa balıklama dalacağım
Başlığı görünce benim de ilgimi çekti, var mı bilgilenirecek bir tecrübe sahibi.
Arkadaşlar buna katılan arkadaşlarım var. Bildiklerimi yazayım. Girecekseniz kesinlikle peşinat verin, işte atıyorum, 1 milyon TL istiyorum, 350 peşinatım var. Aylık şu kadar öderim, ne zaman paramı verirsiniz? Kura çekimi çok sakat sakın girmeyin. Ayrıca çok çok uzun vadeli işlemlere de girmek sakat. Benim arkadaşlarım 5-6 ay sonra para verilecek şekilde girdiler. Gayet memnunlar. Çünkü araba ev piyasası 5-6 ayda çok oynamadı. Ama siz 2 yıl sonra alacaksanız vs vs çok sakat o işler enflasyonun bu kadar dengesiz ve yüksek olduğu ülkelerde. Ama 5-6 ay öngörülebilir.
-
Ben 1 milyonluk araba için girmeyi planlıyorum. Fuzul'dan gelen ödeme planını gostereyim. Yüzyüze görüşmeye henüz gidemedim telefonda işlem yaptık. Soru varsa görüşmede sorup buraya eklemeleri yaparım.
250 bin peşinat - 6. ay teslim olarak konuştuk. Araç 25 yaşından büyük olmayacak ve ağır hasar kayıtlı olmayacak dediler sadece.
Diyelim 800'lük bir araba buldun 200 bini borçtan düşürüyorlarmış. 70 bin işlem ücreti var. -
Emin , Fuzul falan guvenilir abi.
Ne durumlar yaşandı bunlar ne battı ne sallandı.
Enflasyon ortamında her şey riskli, ama aynı zamanda enflasyon ortamında yatırım da kârlı.
Girmek isteyen dusunerek yogun vakit kaybetmesin diye dusunuyorum.
-
cahitnuri bunu yazdı
Ben 1 milyonluk araba için girmeyi planlıyorum. Fuzul'dan gelen ödeme planını gostereyim. Yüzyüze görüşmeye henüz gidemedim telefonda işlem yaptık. Soru varsa görüşmede sorup buraya eklemeleri yaparım.
250 bin peşinat - 6. ay teslim olarak konuştuk. Araç 25 yaşından büyük olmayacak ve ağır hasar kayıtlı olmayacak dediler sadece.
Diyelim 800'lük bir araba buldun 200 bini borçtan düşürüyorlarmış. 70 bin işlem ücreti var.250 bini borçtan dusmesi gerekmez mi, senin anlatimina gore
LaNCeLoT tarafından 16/Haz/25 13:45 tarihinde düzenlenmiştir
