Eminevim Ev Araba Alması Ve Devlet Güvencesi
-
Kara_Mc bunu yazdı
Olayın tersini sorayım.
dün arabama niyetlenen biri eminevim aracılığıyla alıcam gibi bişeyler dedi.Bunu tecrübe edeniniz var mı?
biri diyor önce satış 1-2 saat sonra para geliyo.
biri diyor para ertesi güne kalıyor.
biri demiş aracı teslim etmedim param gelmedi diye.
ruhsatı karşıya verdin arabayı teslim etmesen ne olur. Şikayet etse başına iş.Mide bulanmasın durduk yere.
Eminevim notere verilmek üzere evrak veriyor noter o garanti ile işlem yapıyor.Senin hesabına para akşam 16:50 de yatıyor eğer işlemleriniz 14:00 e kadar biterse.
-
Kara_Mc bunu yazdı
Olayın tersini sorayım.
dün arabama niyetlenen biri eminevim aracılığıyla alıcam gibi bişeyler dedi.Bunu tecrübe edeniniz var mı?
biri diyor önce satış 1-2 saat sonra para geliyo.
biri diyor para ertesi güne kalıyor.
biri demiş aracı teslim etmedim param gelmedi diye.
ruhsatı karşıya verdin arabayı teslim etmesen ne olur. Şikayet etse başına iş.Mide bulanmasın durduk yere.
Hocam eminevimden evrak alıyorsun. Hem satıcıya ödeme tahattütnamesi. Yani işlem olursa paran yatacak al buda kağıdı. Hemde notere verilmek üzere. Bak aracı şu fiyata alıcam ama onun X miktarını eminevim/fuzulev ödeyecek o da belgesi.
Notere gidince örn araç 1.5m ve fuzulev 1m vericek sende 500k vereceksin. Orada notere soruyorsunuz edevlette kaç göstermem gerekiyor vs onlar sizi yönlendiriyor. Bu arada işlemi mümkünse aşırı erken başlatın. 09.30da noter mi açılıyor 09.45de bitirin. Zaten öncesinde sigortayı yaptınız hemen ardından dakika vakit kayıp etmeden hem fuzulevkasko için onlara evrak gönderin hem kendi sigortacınıza. Çünkü Kasko yapılmadan para çıkmıyor. Kasko için de vakit geçiyor. Ben bu anlattığım titizlikte ve hızda iş yaptım. 15.30 gibi satıcıya para gitti.
Eğer sıfır araç alacağım diyorsan iş değişiyor. Bayiye gidip aracı alırken proforma fatura istiyorsunuz. Onunla fuzuleve gidiyorsunuz. Burada önce para bayiye gidiyor sonra aracı alıyorsunuz.
-
erebos bunu yazdıBosluk bunu yazdı
Son bir senede girmek çok mantıklıydı katılan kar etti ama pandemi enflasyonunda katılanlar zarar etti , yakın zamanda enflasyonun tekrar pandemi gibi fırlayacağını düşünüyorum şahsen o yuzden artık kuralı sistem değilde 6. ayda para kesin teslim paketlerini tercih etmeli onun şartıda önden %40 ödemek
Hocam bu organizasyon ücreti ne kadar bir de siteye girdiğimde 240 ay vade seçsem de 12 ay vade seçsem de Ödenecek miktar hiç değişmiyor acaba orada gösterilmeyen bir şey mi var yani 100 ay vadeyle 24 ay vade arasında ne değişiyor ne kadar değişiyor bilgin var mı
Alacağın paranın %7 si. Vadeden bağımsız.
Örnek: 1,000,000-TL girdiysen 70,000-TL
-
Kara_Mc bunu yazdı
Olayın tersini sorayım.
dün arabama niyetlenen biri eminevim aracılığıyla alıcam gibi bişeyler dedi.Bunu tecrübe edeniniz var mı?
biri diyor önce satış 1-2 saat sonra para geliyo.
biri diyor para ertesi güne kalıyor.
biri demiş aracı teslim etmedim param gelmedi diye.
ruhsatı karşıya verdin arabayı teslim etmesen ne olur. Şikayet etse başına iş.Mide bulanmasın durduk yere.
En sade hali ile söyle ki, emin evim, fuzul ev gibi yerlerden ev veya araba alımında paradan önce tapu, ruhsat devri isteniyor.
Ben araba aldım bu sistemle, kimse arabasını parayı almadan vermediği için gidip galeriden pazarlık yapamadan aldım. :)
-
NaZi_ bunu yazdıKara_Mc bunu yazdı
Olayın tersini sorayım.
dün arabama niyetlenen biri eminevim aracılığıyla alıcam gibi bişeyler dedi.Bunu tecrübe edeniniz var mı?
biri diyor önce satış 1-2 saat sonra para geliyo.
biri diyor para ertesi güne kalıyor.
biri demiş aracı teslim etmedim param gelmedi diye.
ruhsatı karşıya verdin arabayı teslim etmesen ne olur. Şikayet etse başına iş.Mide bulanmasın durduk yere.
En sade hali ile söyle ki, emin evim, fuzul ev gibi yerlerden ev veya araba alımında paradan önce tapu, ruhsat devri isteniyor.
Ben araba aldım bu sistemle, kimse arabasını parayı almadan vermediği için gidip galeriden pazarlık yapamadan aldım. :)
Ek olarak satış öncesi zorunlu kasko yapılıyor diye duydum dogrumudur ?
-
Satış öncesi zorunlu kasko sigorta yapılıyor
Başka ilden vs almak sıkıntı çoğu kişi sistemi bilmiyor önce arabanı devret para 4/5 saat sonra yatacak dediğin an dolandırıcı muamelesi görürsün
