Emolar Ve Kroların Ortak Özellikleri :)
-
her ikiside olmasa cooooooooook daha iyi olur.
-
:P 2 side beni anlatmıo :D çok gözeL :P
-
ortak özellik = bknz. exca
-
-
ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------Bi dk lan ben Arabesk dinlerim kopartırım dünyayı ama kro değilim! Ve emoların sonuna kadar... Annadın sen onu. Kodumun özentileri Türkçe'nin içine ettiler. Kendilerini bi bok zannedip ota boka hakaret eden zavallı bi özenti grubudur emoluk yada emotionluk her ne boksa... Bok gibi paraları vardır çoğunun s*çsalar para çıkacak öle yani... Ama kedilerini fakir dünyadan beklentileri kalmamış parasızlıktan böyle oldukları yönünde tasvir ederler.. Ama yani arabeski kattın ya olayın içine orada bitmişim ben ! Emolarla kroların ortak özelliği odur budur şudur ama sonuçta para onlarda... Hiç bi tarafımızı yırtmamıza gerek yok...
Ve son olarak Ferdi Baba'dan:
"onlarınki sevgi değil onlarınki aşk değil onlarınki gönül oyunu şu halime baksana" :(:(
-----------------------------Dalgasına yazılmış bir yazı bu hocam :)
-
-
fastottoman bunu yazdı:
-----------------------------abi benim favorim bu kim ne derse desin...
-----------------------------
sen bobilerdeki fastottmansın dimi yeme beni nigga :DSeLoDoX bunu yazdı:
-----------------------------
RIPER bunu yazdı:
-----------------------------
evanescence bunu yazdı:
-----------------------------
nuggets54 bunu yazdı:
-----------------------------
BAAL bunu yazdı:
-----------------------------
darwin sana geliyorum darwinnnn
-----------------------------
Kız mı erkek mi bu? Nası bişey bu harbi mal bunlar :D
-----------------------------
bu ne ya insan olma özelliğni yitirmiş cidden kızmı erkekmi??
-----------------------------
Duygusal ibne.
-----------------------------profilinin mına koymuşlar . mekan olarak neden küvet önü anlamadım :D
-----------------------------
şaka maka cold buna da kayardı :| -
Resimde koydugunuz insan karışımı tip erkek dikkat ederseniz sakalları var hafif hafif ama tartışılabilir kanımca :)
-
Her ikiside gerizekalı , mal , salak.... vs vs. dir :D
-
BAAL bunu yazdı:
-----------------------------
darwin sana geliyorum darwinnnn
-----------------------------hocam bunun tokası var ve bıyıkları var :D

