folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder En Çok Nezaman Korktunuz?



En Çok Nezaman Korktunuz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    herkes en çok ne zaman ,neden korktuğunu hatırlamaya çalışsın bakalım.ben pikniğe gitmiştik arkadaşla tepeye çıkmıştık kaybolmuştıuk o zaman çok korkmuştum.annemler bulamazlarsa eve giderler mi bulamadık diye çok kormuştum ya:D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spitfire_1905
    spitfire_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    ben bi ara cünüptum.gece yarisi uykumdan kaktim bizim edebiyat hocasini gordum bole adam zaten kara bisey.... sanki bizim odadaydi adam pc basinda bana bakti sora yat evladim yat dedi a.q bende yattim hic unutmuyorum o günü.Bi daha hic cünüp yatmadim :D

    null
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxDreameR
    MaxDreameR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    sevgilmnn gitmeyii istiicenii düşünddmm an çok korkmştmm yane öle garip bi acaip kötü olmştm ki doru düşünmüşmm...

    " ' "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Hayatımda bir kere aşık oldum ve en korktuğum şey sevdiğim insanı alakasız kişiler yüzünden kaybetmekti.Korktuğum başıma geldi...Ve kaybettim...

    Her Hakkım Saklıdır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek
    yaz tatilinde adanaya gidiyoruz..önümüzde bi kamyon konvoyu war..pederde bunları sollamak istedi çaktı sinyalı çıktı şimdi basıyo gaza ama konvoy anasının şeyi kadar nese konvoyu yarıladık biz..karşıdan minibüs göründü :) peder korno öttürüyo sellektör çakıyo sağa sinyal veriyo YOK kamyoncular aralarını açmıyolar ki bizde girelim..karşıdaki minibüsde iyice yaklaştı bu arada..yaklaştı yaklaştı sonra peder firene bi asıldı bizim şahin orta şeritte göt atıyo araba yamuldu, sonra peder arabayı düzeltti sağdaki tırın altına sokulmaya başladı o heyecanla tırda kendini biraz daha sağa attı :) karşıdan gelen minibüs ama hiç yavaşlamadı iki şeritli yoldan 3 araba geçtik :) bunu hiç unutamam ölümü tattım adeta..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    amcam arabasiyla -ki yeni arabalar acaip sessiz oluyo- dibime kadar 0 yanasip KORNA CALDIGINDA.. beynim kicimdan cikacak sandiydim..

     


    choosing my confessions...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    polislerden kaçarken arabanın altına saklandığımda, hayatımda salgılamadığım adrenalini salgıladım ogece aq :S
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    2 yaz önce, arabayla kaza yapmıştık, araba 2 takla atmıştı o zaman çok korkmuştum, bu yaz ise motorla hız yaparken çukur vardı önümde, çukura girmiştim birden motorun ön takım berbat olmuştu,birde yere düşmüştüm o zaman yuvarlanmıştım o zamanda çok korkmuştum...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnTiSoZeL
    AnTiSoZeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

     

     Çok büyük bi korku hatırlamıyomda , geceleri tuvalete giderken koşarak gider gelirdim , sanki belimden bişey yakalayacak gibi olurdu ; ) yatağa hopyaınca hemen bi oh çekerdimki oyooyoy

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Kücükken Bizdekide kafa ya bi gün melekler 3 harfliler cennet fln bunlar hakkında konusurken arada baya bi dalgaya fgln vurduk.Aksam eve geldigimde apartmandan yukarı doru cıkarken ısıklar bir anda bi gitti aynı anda ezan okunmaya baslayınca benim aklıma gectigimiz dalgalar fln geldi .İste o an Acaip korkmustum :D

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    ----------------------------- polislerden kaçarken arabanın altına saklandığımda, hayatımda salgılamadığım adrenalini salgıladım ogece aq :S -----------------------------

    way a.qdum anarşisti :D alkolisti mazoşisti.


    Hoop.
Toplam Hit: 12496 Toplam Mesaj: 50