Eti Süt Burger'in Tadı Çok Güzel
-
5 10 tane alayım anca tadını alırım :)
krobasan mıdır karabasanmıdır nedir.. o da çok güzel.. -
yunusdogan bunu yazdı
5 10 tane alayım anca tadını alırım :)
krobasan mıdır karabasanmıdır nedir.. o da çok güzel..Kruvasan, orjinal ismi croissant. Iyi yapilmisini bulabilirseniz kahveyle de cok guzel gider. Italya'da genelde kahvalti bu sekilde yapilir.
-
Enjoy the cancer
-
ayni katagori degil ama eti karam i tek gecerim
-
underzero bunu yazdı
ayni katagori degil ama eti karam i tek gecerim
abii çoooooooook tatlı oda ya.
sağlam dişleri bile sızlatıyor bitterin gözüne vurmuş adamlar.
-
DrKill bunu yazdıKreyzi bunu yazdıc0nverse bunu yazdı
hayatımı kahve makarneks bunlar ve hazır patates kızartmalrı ile geçiriyorum.
hazır papatesin tadı nasıl hocam. onu da kızartmak gerekiyor mu yoksa hafif ısıtmak yeterli mi.
sürekli papatesi soyup doğramaktan üşeniyorum
Hazır patatesi önermem hocam. İçi böyle sıvımsı gibi oluyor. Kendin kestiğin soyduğu patatesin o dolgun ve etli tadını vermiyor hazır patatesler. İçi doldrulmuş gibi sanki...
Patatesi soymak iş değil aslında güzel bir soyacakla en fazla 10 sn de bir patates soyulur. Ben kesmekten muzdaribim. Ama onun içnde alternatifler var. Patates doğrayıcı setler var, bi basıyon tak patatesler kesilmiş oluyor. Örneğin aşağıdaki şey. Yakında almayı düşünüyorum..
http://www.tekzen.com.tr/insert/images/3/653563.jpg

bimden 10 liraya almıştım ama donmuş patatesin kızartması daha kıtır oluyo
edit: kinderin çakması o ben de alıyodum tam içinde glikoz varmış almadım
mataramasuko tarafından 21/Oca/14 12:15 tarihinde düzenlenmiştir -
bizim burdaki a-101 de gelir gelmez bitmiş hay bin kunduz :@
-
Teknoloji forumunda konuşulan konuya bak
SerYolcu tarafından 21/Oca/14 12:39 tarihinde düzenlenmiştir
-
Kreyzi bunu yazdıc0nverse bunu yazdı
hayatımı kahve makarneks bunlar ve hazır patates kızartmalrı ile geçiriyorum.
hazır papatesin tadı nasıl hocam. onu da kızartmak gerekiyor mu yoksa hafif ısıtmak yeterli mi.
sürekli papatesi soyup doğramaktan üşeniyorum
acayip yağlı falan oluyolar hemde ucuzlar ben tadını severek şu sperfreshlerden alıyorum.
-
c0nverse bunu yazdıKreyzi bunu yazdıc0nverse bunu yazdı
hayatımı kahve makarneks bunlar ve hazır patates kızartmalrı ile geçiriyorum.
hazır papatesin tadı nasıl hocam. onu da kızartmak gerekiyor mu yoksa hafif ısıtmak yeterli mi.
sürekli papatesi soyup doğramaktan üşeniyorum
acayip yağlı falan oluyolar hemde ucuzlar ben tadını severek şu sperfreshlerden alıyorum.
süperfresh pahalı değil mi ya bimdeki patates pazardakinden daha ucuz :)
