folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Eti Süt Burger'in Tadı Çok Güzel



Eti Süt Burger'in Tadı Çok Güzel

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    5 10 tane alayım anca tadını alırım :)

    krobasan mıdır karabasanmıdır nedir.. o da çok güzel..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    5 10 tane alayım anca tadını alırım :)

    krobasan mıdır karabasanmıdır nedir.. o da çok güzel..

    Kruvasan, orjinal ismi croissant. Iyi yapilmisini bulabilirseniz kahveyle de cok guzel gider. Italya'da genelde kahvalti bu sekilde yapilir.


    http://yigitdemirag.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    Enjoy the cancer


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    ayni katagori degil ama eti karam i tek gecerim


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    ayni katagori degil ama eti karam i tek gecerim

    abii çoooooooook tatlı oda ya.

    sağlam dişleri bile sızlatıyor bitterin gözüne vurmuş adamlar.


    http://www.leyladansonra.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    DrKill bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı
    c0nverse bunu yazdı

    hayatımı kahve makarneks bunlar ve hazır patates kızartmalrı ile geçiriyorum.

    hazır papatesin tadı nasıl hocam. onu da kızartmak gerekiyor mu yoksa hafif ısıtmak yeterli mi.

    sürekli papatesi soyup doğramaktan üşeniyorum

    Hazır patatesi önermem hocam. İçi böyle sıvımsı gibi oluyor. Kendin kestiğin soyduğu patatesin o dolgun ve etli tadını vermiyor hazır patatesler. İçi doldrulmuş gibi sanki...

    Patatesi soymak iş değil aslında güzel bir soyacakla en fazla 10 sn de bir patates soyulur. Ben kesmekten muzdaribim. Ama onun içnde alternatifler var. Patates doğrayıcı setler var, bi basıyon  tak patatesler kesilmiş oluyor. Örneğin aşağıdaki şey. Yakında  almayı düşünüyorum..

     

    http://www.tekzen.com.tr/insert/images/3/653563.jpg

    bimden 10 liraya almıştım ama donmuş patatesin kızartması daha kıtır oluyo

    edit: kinderin çakması o ben de alıyodum tam içinde glikoz varmış almadım

    mataramasuko tarafından 21/Oca/14 12:15 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    bizim burdaki a-101 de gelir gelmez bitmiş hay bin kunduz :@


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Teknoloji forumunda konuşulan konuya bak Gülümseme

    SerYolcu tarafından 21/Oca/14 12:39 tarihinde düzenlenmiştir

    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    c0nverse bunu yazdı

    hayatımı kahve makarneks bunlar ve hazır patates kızartmalrı ile geçiriyorum.

    hazır papatesin tadı nasıl hocam. onu da kızartmak gerekiyor mu yoksa hafif ısıtmak yeterli mi.

    sürekli papatesi soyup doğramaktan üşeniyorum

    acayip yağlı falan oluyolar hemde ucuzlar ben tadını severek şu sperfreshlerden alıyorum.


    Converse giyen uzaylı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    c0nverse bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı
    c0nverse bunu yazdı

    hayatımı kahve makarneks bunlar ve hazır patates kızartmalrı ile geçiriyorum.

    hazır papatesin tadı nasıl hocam. onu da kızartmak gerekiyor mu yoksa hafif ısıtmak yeterli mi.

    sürekli papatesi soyup doğramaktan üşeniyorum

    acayip yağlı falan oluyolar hemde ucuzlar ben tadını severek şu sperfreshlerden alıyorum.

    süperfresh pahalı değil mi ya bimdeki patates pazardakinden daha ucuz :)

Toplam Hit: 10988 Toplam Mesaj: 90