Etnik Müzik Paylasimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    eleştirinden ve desteğinden dolayı teşekkür ederim. Açıklama yapmak aslında ilk baştan yanlııştı fakat yaptık bir hata o paragraflar dolusu postlar la :) kimseyi de zorladığım felan yok. her müzik gibi bunlarda bu topraklara ait ezgiler ve müzikler. isteyen dinler, istemeyen dinlemez. sonuçta bu topicte yayınlamadığım sanatçıların parçalarından bir farkları yok. tek fark dil, oda sonuçta her ikisi de bu topraklarda yaşamış diller.


    kendinize ayığ olunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX1453
    ZyreX1453's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    Koçum bu konuyu çok fazla uzattın gibi..Sırf gündemden düşmesin diye de iki de bir birşey ekleme şu foruma..Anlaşıldı çok paylaşıcısın da..Olayın başka tarafa kaydığını görmene rağmen hala ısrar ediyorsun bu konuda..

    Beyaz adam bize sayısını hatırlayamadığım kadar çok söz verdi. Bunlardan sadece birini tuttu. Sonunda topraklarımızı elimizden alacağını söylemişti. Sadece bu sözünü yerine getirdi...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Olayı kaydıranlar düşünsün. Son 2 sayfa hep diğerlerinin atışması küfürleşmesidir. Benim suçum değil. Konuyu onlar saptırıyor ben değil. Yani mesuliyet kabul etmem! Ayrıca koçun felan da değilim. Dikkatini çekerim bu kadar tepkiden sonra da mp3 yayınlamayı kestim. Biraz daha gözlemci olsan anlarsın!

    kendinize ayığ olunuz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX1453
    ZyreX1453's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    İşte bende sna onu söylüyorum(bir kez daha oku yazımı!) Madem kestin Mp3 paylaşmayı bırak konu kapansın.Sen sırf konu gündemden düşmesin diye laf kalabalığı yapıyorsun..Gördün ki konuyu başka tarafa kaydırıyorlar o zaman uzatmayacaksın.Bırak konu kapansın,hazır sende Mp3 paylaşmayı bırakmışken.Son 2-3 sayfadan beri ne müzik paylaşılmış ne bişey.O yüzden uzatma artık.Koçum..


    Beyaz adam bize sayısını hatırlayamadığım kadar çok söz verdi. Bunlardan sadece birini tuttu. Sonunda topraklarımızı elimizden alacağını söylemişti. Sadece bu sözünü yerine getirdi...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    bak aslanım! ben sadece bana gelen eleştiri hakaret ve ya tebriklere cevap veriyorum. aksi halde kavgalara katılmadığımı görebilirsin. konunun gereksiz gittiğini bende görüyor ve rahatsız oluyorm. fakat bunu durdurmak sana düşmez! moda ya da admine düşer. ayrıca neden rahatsız olduğunu anlamıyorum! sanane yani belki egomu tatmin ediyorum belki götüm kalkık benim elaleme sataşıyorum! sanane? modmusun adminmisin? tekrar söylüyorum yanlış bir şey olursa yetkili gelir kitler siler bişeyler yapar zaten!


    ben amacıma ulaştım! artık konu kitlense de silinse de umrumda değil! arkamdan da konuşan ya da hakaret eden etsin artık. bu beni düşürmez onların acizliğini gösterir. bir daha da cevap yazmıyorum. gereksiz kişilerle gereksiz tartışmalara girmek beni de gereksiz kılar...


    kendinize ayığ olunuz
Toplam Hit: 13569 Toplam Mesaj: 66