Ev Hayvanı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    2 tane kaplumbağam vardı biri öldü çok fena oldum dün.1 saat cesedine baktım böle hüzünlendim :)
    4 tane saka kuşu 1 tane beyaz atmacam var.
    ayrıca bahçede de bi tane sibirya kurdum var.
    çiftlikte bi tane atım var.

    bi tanesi ölse 1 ay depresyondan çıkamam galiba o kadar çok seviyorum hepsini.hayvan alırken bunuda göz önünde bulundur çünkü çok fena bağlanıyosun.

    ... sorcerer & musket ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yok hoca erkek alip kisirlastiracagim ,ciftlestirmeyi falan dusunmuyorum ,hayvanlar uzerinden ticaret yapmak pek hos olmuyor ,millet kirma kopekleri safkan diye kakaliyor birbirine...Bu Golden'i bulana kadar ne cektim...ha petshoplarda internette birsuru var Golden diye satiliyor ama Golden da baska herseye benziyor kopekler...
    -----------------------------
    evde bakacaksan kısırlaştrmak en iyisi :) kırma köpekleri safkan diye satıyorlar secereside kesin bulgar seceresi oluyo dikkat etmek gerek. :)

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th3Abdo
    th3Abdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2006
    Erkek
    bence alıcaksan davshan al :D en sağlamı , fazla bir derdi yok koku yapmaz pisliği yapışmaz kokmaz bulaşmaz sana alıştıktan sonra evin içinde acaip show yapıyor , zıplıyor hopluyor ...

    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    th3Abdo bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence alıcaksan davshan al :D en sağlamı , fazla bir derdi yok koku yapmaz pisliği yapışmaz kokmaz bulaşmaz sana alıştıktan sonra evin içinde acaip show yapıyor , zıplıyor hopluyor ...
    -----------------------------
    Büyüyünce de kesip yersin. Tavşan yahnisi iyi olur:D

    Sen hiç kaval çaldın mı?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    bence kedi al :) kedilere dayanamıyom amk :)
    yada sen kaplumbaa al onlarda deli oluyo :) adınıda mikelencelo koyuver :)

    sırıtma la.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Analitik
    Analitik's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Dişi

    Chinchilla kedisi diye bi tane kedi gördüm çok şekerdi ama nerde bulacağımı bilmiyorum :S

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek

    beyaz yada sampanya kızılı hosuna gıderse golden retriever al derım eger sıyah dıyosan labrador retriever al

     

    compu hoca bu arada bı tane yawru beklıyorum erkek olsun :D


    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    kokainman bunu yazdı:
    -----------------------------
    2 tane kaplumbağam vardı biri öldü çok fena oldum dün.1 saat cesedine baktım böle hüzünlendim :)
    4 tane saka kuşu 1 tane beyaz atmacam var.
    ayrıca bahçede de bi tane sibirya kurdum var.
    çiftlikte bi tane atım var.

    bi tanesi ölse 1 ay depresyondan çıkamam galiba o kadar çok seviyorum hepsini.hayvan alırken bunuda göz önünde bulundur çünkü çok fena bağlanıyosun.
    -----------------------------

    Aynen katılıyorum.. kangal köpeğimiz vardı çok büyünce vermek zorunda kalmıştık 2ay ağladım..

    Civcivim vardı baya bi büyümüştü horoz olmayolunda gidiodu:) köpek ısırıp öldürmüştü  1 ay garip makarna yiyodu diye bende yememiştim..(adı garipti:)

    Muhabbet kuşum vardı o kadar alışmıştıki dışarı çıkıp tekrar eve geliyordu onuda balkonda unutmuştuk bi gün üşütmektenmi neydense artıık ölücek gibi olmuştu Tam veterinerde sıra bize gelmiştiki elimde ölmüştü 1hafta onada ağlamıştım.. Halada düşünür üzülürüm :S 

    Ama bir tek balıkların ölümlerine üzülmemiştim bence sende balık besle arkadaşım ölürseler pek koymaz herhalde :)) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    akrep besle :) evcil değil ama idare eder :) bende şu anda bi tane var kuyruğunu açınca 15 cm falan oluyor kuyruğundan bağladım geçen istediğimde köpek gibi gezdiriyorum :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    3 ünden 1 i ... Husky lerin öyle aptal aptal baktına bakma iyidir onlar..siyah beyaz fln :D


    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
Toplam Hit: 12044 Toplam Mesaj: 51