Evrim Ve Bir Örnek
-
Burda evrim saçmalık falan filan diyenlerin "evrim teorisi, teori, olasılık" gibi kavramlar hakkındaki cehaletini geçtim, diyelimki tüm eleştirileriniz geçerlidir.
Peki, güzel. Bakalım siz hangi "über-mantıklı" şeylere inanıyorsunuz. Hani evrim saçma ya:
"İnsan maymundan mı gelmiş hohaha" diye ağzınız kulaklarınızda gülerken insanın çamurdan yaratıldığı hiç mi komiğinize gitmiyor? Çamur ya bu bildiğin:)
"Evren nasıl kendi kendine oluşur bu ateistlerde hiç akıl yok" diye yarılırken, çok yüce Allahınızın kendi kendine oluşmuş olması hiç mi dikkatinizi çekmiyor?
"Hayat nasıl oluştu, fasülyedenmi zuhauha" diye koparken inandığınız din, hayatın nasıl oluştuğu konusunda hangi cevabı veriyor? Allah "ol" dedi oldu. Süperbilimsel:)
"Hayatın ve evrenin varoluşunun bir amacı olmalı" diye patırdanırken, bakalım dine evren neden yaratıldı diye sorunca ne cevap veriyor: "Allah, Muhammedin yüzü suyu hürmetine yarattı". Oh my god, işte aradığım cevap buydu, arındım, aydınlandım:D
Ve asıl trejedi şurda:
Konuşan yılanlara, ortadan ikiye bölünen aya, ortadan ikiye yarılan denizlere inanan adamlar; kalkmış bana bilimsellikten akıldan mantıktan dem vuruyor.
Bi gidin hoca.
-
SSC bunu yazdı:
-----------------------------Belkide pencereyi olduğu gibi uzaylılar getirdi?
-----------------------------2. panspermia hipotezi tek fark uzaylılar getirdi :)
-
n2 bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------sana olucak bazı şeyleri 1400 yıl önceden haber veren Kitaba Allah"a inanmıyor olabilirsin. Zaten dinde zorlama yok..
Herşeye çok bilimsel yaklaşıyorsun hocam. Senin bu mantığının bilimsel bi açıklası var mı ?
Al hocam. Peygamber Mucizesi. Bunuda bilimsel açıkla bakalım. Taşı iple mi asmışlar ? yoksa görünmeyen destekler üstündemi. Yoyo oda olmadı halisünasyon. Işıkları prizmadan kırarak böyle görünmesini sağlıyorlar değil mi ? ;)
window.google_render_ad();
-
by_kamu bunu yazdı:
-----------------------------n2 bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------sana olucak bazı şeyleri 1400 yıl önceden haber veren Kitaba Allah"a inanmıyor olabilirsin. Zaten dinde zorlama yok..
Herşeye çok bilimsel yaklaşıyorsun hocam. Senin bu mantığının bilimsel bi açıklası var mı ?
Al hocam. Peygamber Mucizesi. Bunuda bilimsel açıkla bakalım. Taşı iple mi asmışlar ? yoksa görünmeyen destekler üstündemi. Yoyo oda olmadı halisünasyon. Işıkları prizmadan kırarak böyle görünmesini sağlıyorlar değil mi ? ;)
window.google_render_ad();
-----------------------------
Olmadı,daha önce tbtde paylaşılmıştı fake =) -
Fake olmadığını varsayalım hadi mutlu olsun insanlar:)
Manyetizma hakkında birşey duydun mu bilmiyorum ama demek ki aynı kutupları birbirine dönük şekilde iki mıknatısla birbirlerini ittirsem buna da mucize diyeceksin arada ip falan yok diye. Gözlerinle göremediğin herşey mucize değildir. Ki bu daha bildiğimiz ve cevaplayabildiğimiz bir olay. İstersek cevap veremeyelim, bilimsel bir açıklaması olmasın, yine bu onun mucize olduğunu göstermez. Ancak bu olayı anlayabilmek için yeterli bilimsel veriye sahip olmadığımızı gösterir, ve ilerleyen zamanlarda büyük bir olasılıkla açıklaması yapılır.
Her anlamlandıramadığımız şeye mucize deseydik şu anda hala güneş tutulduğunda tanrıların bize kızdığına, normale döndüğünde ise bizi affettiğine inanıyor olurduk. Gerçi hala depremin allahın uyarısı olduğuna inananlar var aramızda, ama bunu zamanın göreceliliği başlığı altında incelemeliyiz sanırım, zira aynı dönemde kimileri modern çağda yaşarken kimileri cilalı taş devrinde kalabiliyor:)
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
by_kamu bunu yazdı:
-----------------------------n2 bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------sana olucak bazı şeyleri 1400 yıl önceden haber veren Kitaba Allah"a inanmıyor olabilirsin. Zaten dinde zorlama yok..
Herşeye çok bilimsel yaklaşıyorsun hocam. Senin bu mantığının bilimsel bi açıklası var mı ?
Al hocam. Peygamber Mucizesi. Bunuda bilimsel açıkla bakalım. Taşı iple mi asmışlar ? yoksa görünmeyen destekler üstündemi. Yoyo oda olmadı halisünasyon. Işıkları prizmadan kırarak böyle görünmesini sağlıyorlar değil mi ? ;)
window.google_render_ad();
-----------------------------
Olmadı,daha önce tbtde paylaşılmıştı fake =)
-----------------------------Fake değil Gerçek o Taş. Ancak Öyle Duruşunun Mutlaka Bir Açıklaması vardır. Manyetik Alanların Aynı Kutuplarda İtme Yarattığı Bilinir. Olasılık Şudur. O Kayanın Bulunduğu Alan Mıknatıslık Özellik Barındırıyor. Bu Taş Koptu Oradan ve Aynı Kutupları Üzerine Geldiği için Bir Parçası Yukarda Kaldı.
Asıl Enteresan olan, Kutsal Denilen Bu Taş Parçası Üzerinde Bilimsel Araştırma Yapılmasına İzin Verilmiyor olması. Belkide Trajedi Burada Başlıyor. İnsanların Gerçekleri Öğrenmesi Neden Sürekli Tabusal Engellemelere Uğrar. Bırakalım Kutsal Olana Bilimsel Bulgularda Yol Göstersin.
Hayatıma Bahse Girerimki O Taş Bulunduğu Yerden Başka Yerde Havada Asılı Kalmıyordur.
Ve Ne Taşın Nede Putların İslam Dininde En Ufak Ehemmiyet Arzetmediğinide Hatırlatmamda Fayda vardır. Sadece Mucize Namı Hesabına Bulundurdukları Bilinir. Bütün olay o Taşın Hassas Dengede Oturmuş Bir Mıknatıs Olması Yüzünden Yerinden Kıpırdatılmaması Gerektiğidir. O Yüzden Kimseye Ellettirilmez. Dokundurulmaz. Bu Gerçek Mucize olup olmadığının Sağlaması Olacaktı oysa.
-
bazen sizi anlamak gerçekten çok zor oluyor hala oturmuş evrim teorisinin gerçekliğinin olup olmadığı üzerine tartışıyorsunuz.
Evrim teorisinin gerçek olduğu kanıtlanmıştır.Evrim diye bahsettiğiniz ne ya maymundan mı geldik biz zuhaa diye güldüğünüz şeyi nerden duyuyorsunuz bilmiyorum ama hiçkimse insanın maymundan geldiğni söylemiyor evrimde sadece protein dizilimlerini inceleyerek insan ve maymunun aynı kökenden geldiği biliniyor.
Değişmeyen tek şey değişimdir ve güçlü olan hayatta kalır. Eğer herhangi bir sebepten ötürü ki bu genelde mutasyon olur radyasyona bir seviyeye kadar dayanıklıysanız radyasyonun arttığı bir ortamda hayatta kalan siz olursunuz ve nesil radyasyona dayanıklı olarak devam eder.Bunun saçma olduğunu matkap yere düşen tahta gibi aptalca benzetmelerle yalanlamaya çalışmak n2 nin de dediği gibi tamamen saçmalıktan başka birşey değildir ki bunun konuşan duvarlardan daha mantıklı olduğunu savunurum.
Olayı dökebilecek kadar bir matematik bilgisine de sahip olduğunu hiç sanmıyorum çünkü bu işler malesef " keser düşecek te hasanın başını kesecek" şeklinde işlemiyor.
ne dersiniz vesselam ;)
-
baskların homo sapiens olmamasını evrim dışında açıklarmısınız arkadaşlar peki tabi homo sapiensin bile ne olduğunu bilmeyip googledan öğrenip saçma cevaplar vermeden
-
soruma cevap verebilecek yokmu?
-
Evrim teorisinin olduğunu ve olmadığını kanıtlayacak çok fazla şey var. Hiç bir soru işareti kalmasa da gene bir şeyler çıkar ve tartışma sürecektir...
