Fifa 2007 Turnuvası...
-
Daha yenı 14-0 yenilen biri olarak beni yazın demem doğru olurmu la. Hadi oldu dıyelım. tbtde utuptas dıye birisi varsa benı onla eşleştırmeyın :D
-
selam arakdaşlar... bende varım :)
zaten gruba üyeyim geçen seferden yani.... -
e bu utoptass fifa biliyo muymuş yaa =)
ne acı akşamlar hatırlıyorum ki vize yerine fifa oynayıp üstüne bide acıalr yaşattığım =) =)
la çok mu şerefsizim ümido =)
------------
edüt büdüt..
yukarıdaki artistlik fifa2008 için yapılmıştır.! :=) :=) -
evet ahmetcim biraz şerefsizlik var sanki :)
-
hacılar 2007 değilde pes öğrenek onun turnuvasını felan yapak olmuyo mu o?
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
hacılar 2007 değilde pes öğrenek onun turnuvasını felan yapak olmuyo mu o?
-----------------------------bu bi bitsin onada bakarız yanlız amma azmış 2007'ciler
-
arkadaşlar turnuva tam olarak ne zaman başlıyor.... bende varım diyee yazmıştım unutmayın ....... bu hafta sonu başlayıp bitirirseniz süper olur hacilar :D
-
ilk postta yazdım bugün 20:00da bitirecez alımları en geç 22:00 da pm ile bildirecez saatleri pazar günü yapıp bitirecez
msn grubu ekleyin zaten irtibatta oluruz
edit: akşam senle bi maç yapalım ölesine holygan'ının intikamını alayım :)
-
tamam haci akşama yaparız.... bana aşagı yukarı bir saat söylersen o saatte msnde ve hamachide olurum :)
yanlız yenmemen şartı ile :) -
utoptas bunu yazdı:
-----------------------------tamam haci akşama yaparız.... bana aşagı yukarı bir saat söylersen o saatte msnde ve hamachide olurum :)
yanlız yenmemen şartı ile :)
-----------------------------
:) akşam 5den sonra msn ve hamachi açık olsun ben seni bulurum :)
