Fifa 2007 Turnuvası...
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
DreamNatreX bunu yazdı:
-----------------------------utoptas bunu yazdı:
-----------------------------
holygan elenmemi niye bu kadar çok istiyon yaw :D
-----------------------------hoca at gibi koşuyo oyuncuların :l
-----------------------------
bu heriff hilecidir.. düzenbazdır.. oyun oynanmaz bunla.. =) =)
-----------------------------yanımdaki adama pas atıyom bi bakıom adamın yanına gelmiş dedim herhalde pc de sorun var int kafeye gittim gene aynı :D
-
DreamNatreX bunu yazdı:
-----------------------------MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
DreamNatreX bunu yazdı:
-----------------------------utoptas bunu yazdı:
-----------------------------
holygan elenmemi niye bu kadar çok istiyon yaw :D
-----------------------------hoca at gibi koşuyo oyuncuların :l
-----------------------------
bu heriff hilecidir.. düzenbazdır.. oyun oynanmaz bunla.. =) =)
-----------------------------yanımdaki adama pas atıyom bi bakıom adamın yanına gelmiş dedim herhalde pc de sorun var int kafeye gittim gene aynı :D
-----------------------------
yapçak bişe yok abi adam hileci düzenbaaz üçkağıtçının teki ....................
adama içimi döküyomda bunları okuyunca parçalıyacak beni zannımca =) -
-
Ben hükmen galibim
3-0 :D
-
HolygaN bunu yazdı:
-----------------------------Ben hükmen galibim
3-0 :D
-----------------------------
hacım golleri kim attı zuzhauzha =) =) -
Hepsini kendi kalesine attı :)
Polecat-holygan
Edit: Böyle turnuvamı olur lan. Tek maçla finale çıktım :D ne biçim organızatörsünüz siz.

-
mavi gözlüm ayıptır yaw... arkamdan neler yazmışsın....
-
utoptas bunu yazdı:
-----------------------------mavi gözlüm ayıptır yaw... arkamdan neler yazmışsın....
-----------------------------
"mavi gözlüm".?!!?
asılıyon mu la bana... ayıptır yahuu mürid müride sarkar mı =) -
DreamNatreX bunu yazdı:
-----------------------------DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------üzmeyin dreamı yaw :D
-----------------------------:l drkeworks :l
-----------------------------DreamNatreX :/
-
yeni turnuva istiyoruz lan bu sefer çok sinirlendirdiniz beni :D
