Fifa 2007 Turnuvası...
-
sakin ol john.... bir ara alırız anahtarını, turnuvaya gerek yok :D
-
utoptas bunu yazdı:
-----------------------------
sakin ol john.... bir ara alırız anahtarını, turnuvaya gerek yok :D
-----------------------------hocam o 3. maç neydi yaw valla kalpden gidiyodum ama senle daha işimiz bitmedi ;))
-
yaparız hoca..... daha çok maç yaparız :D
-
kreyzi senden ses çıkmıyor... seninle maç yapcaz ama yoksun ortalarda, hayırdır :D
-
Hadi len yapında bitsin şu iş. Kazanana ne ödül veriyosunuz. Son maçı ona göre oynayayım :D
-
elemandan ses çıkmıyor benim yapabilecegim birşey yok hacı :D
-
bu 2007 sevdası ne zaman bitçek =) 2008 e geçelim =)
-

DR. KEWORKS 8-1 UTOPTASS
-
hacı komiksin... son kaçtane golu bilerek verdigimi görmedin herhalde..... kaleciyle gol atmaya çalışırken gol attın kaç pozisyonu birde ben her golden sonra oyun başlar başlamaz topu direk kornere atıyordum sende kornerden gol atıyordun.... sevin diye.. ama bak işe yaramış çok sevinmişsin :D
-
vermeseydin arkadaşım =) sende atsaydın bissürü gol =)
Toplam Hit: 8776 Toplam Mesaj: 83
