Fifa 2007 Turnuvası...
-
ekleyin lan çekip kurim sizede koyim :))
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
ekleyin lan çekip kurim sizede koyim :))
-----------------------------
hadi bakalım sende gel kurban listesine :) -
burdaki herkeste benim kurbanım :P
-
lan o değilde maçlar pazar günüyse bok yoluna ben oynuyamam büyük ihtimal :W oyunu silip tekrar kuracam falan :W sabah geç uyanıyom :W öğle de dersane, akşam bürodayım :W ondan sonrada bu aralar pederin gözüne girmek için ders çalışıyom :W şu oyunu tekrar kurmam gerekmese ona göre zaman ayarlardım da şlimdi arkadaştan oyunu falan alacam ancak pazar günü oyunu alırım ben zaten :W
neyse yetiştirmeye çalışacam ama olmazsa hakkınızı helal edin :W
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
burdaki herkeste benim kurbanım :P
-----------------------------yazayım mı listeye ?
-
Bende varım geçmediyse tabi :)))
-
ekle tabiki listeye kreyzi :D
-
1. Kreyzi - 4eye 19:00
2. Polecat - JohnD 18:45
3.Dreamnatrex - utoptas 19:15
4.alanzo - holygan 19:30
5.Sirpence - korhan 19:45
Evt beyler mac saatleri böyle mac sonunda foto cekerek buraya koyun.
-
saati beğenmeyen partneriyle konuşup yapsın yanlız ekmece dikmece olmasın yarın herkes maç fotosunu atsın güzel bişile yapalm
-
Benım saat erken 21:00 de yapalım.
Olm ben sivasi alırsam gidip barcelonayı alınca ne olacak :D
