Foton Kuşağı Nedir????
-
Foton çok acaip bişeydir.
Enerji paketçikleridir.
Yanlış değilsem ilk olarak rutherford adlı bir adam atomun yapısnı araştırırken böyle bişeyse denk gelmiş.
Rutherford'un deneyinden önce adamlar atomu içi dolu zerre kadar bi top olarak biliniyormuş. Ama Rutherford amcamız bi deney yapmış:
İçi gaz dolu bir kutunun karşılıklı iki tarafına delik açmış...
Ve içerine karşıdan çıkmak üzere foton salmış. Çıkan fotonun momentumunun (veya enerjisi mekanik enerjisi diyede şey edebilirsin) azaldığını görmüş. Sonra "allah allah" demiş...
Demek ki bu foton girince atomda bişeylere çarpıpve onu söküp çıkıyo ve enerjisinin sadece küçük bir kısmını kaybediyo demiş...
Ve çarptığı bu şeyde elektronlarmış... Ve amcamız bi NOBEL ödülü almış. İnanılmaz bi parada vermişler dayıya.
Yani fotonlar yoğunlaştırılmış bir şekilde adama salnırsa adamın bütün elektronları nanay olur.
Şöyle ki; Fotonun enerjisi= E= hxc/l >>> Burada h atamon enerji seviyesi "C" ışık hızı "l" ise dalga boyu. Işık hızı ile bu olay çarpılınca muazzam bi enerji şey oluyo.
Bunu "n" tane fotonla yapıldı sayalım.
O zaman formülümüz. E= n(hxc/l) daha manyak bi enerji elde ediliyo.
Bence dna'larımıza bişey olmadan komple nanay oluruz.
Ama not olarakta ekliyeyim. Eğer böyle bir olay 2012'de gerçeklerşirse bende topum : )
Not: e'nu sökme olayı compton olayıdır. Şimdi onu anlatsam bi saat geçeer :D Öss de bir soru çıkmıştı yanlış yapmıştım :P
-
ya manyakların inandığı bir olay, mümkün deel amk, bana da piskopatın biri anlatmıştı, saçma..
ayrıca o bize girmediği sürece sorun yok.. :/
-
olsa da yesek..
-
saçma sapan $eyler
Evanes. milletin aklını bo$ yere karı$tırma yok ölümsüz olcakmı$ yok bilmemne
yok daha neler Allah bilir isteyen cennete isteyen cehennemede gidebilicektir.. Tobe tobe. -
Mayaların kutsal takvimindede 2012de bişeyler var diyor (:
-
Benimde kutsal takvimime göre 2031 de manyak şeyler olacak diyo.
Bence bunlar hurafe. Sadece insanları meşgul etmek için yapılacak şeyler. Her gün birisi kıyameti koparıyo. Hay a.q.
-
Empyrium bunu yazdı:
-----------------------------
Mayaların kutsal takvimindede 2012de bişeyler var diyor (:
-----------------------------Bir şeyler var değilde Mayaların Takvimi 2012'de bitiyor. Şöyle bir şey daha var Temmuz'un 13'ü 2012'de Cuma gününe denk geliyor. Yani 13. Cuma teranesi.. Saçmalık da olabilir ama bir arkadaşım buna çok takmış durumda. Şöyle ki hayattan koptu 2012 dolayısıyla. :S
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------ya manyakların inandığı bir olay, mümkün deel amk, bana da piskopatın biri anlatmıştı, saçma..
ayrıca o bize girmediği sürece sorun yok.. :/
-----------------------------
girdik bile hacı :D çevrene bakarsan büyük değişimi görürsünneyse şimdi kahinlik yapmaya gerek yok mış ları konuşuyoruz 2012 de hep beraber merakla göreceğiz bakalım ne olacak
-
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------
saçma sapan $eyler
Evanes. milletin aklını bo$ yere karı$tırma yok ölümsüz olcakmı$ yok bilmemne
yok daha neler Allah bilir isteyen cennete isteyen cehennemede gidebilicektir.. Tobe tobe.
-----------------------------
kimse burda 5 yaşındaki çocuk değilki aklı karışsın herkesin bir iradesi var ki ben kimsenin aklını karşıtrma gibi bir potansiyele sahib olamam bu durumda.sen inanmayabilirsin o senin düşüncen.ortada bir şey var vebiz bunu açıklamaya çalşıyoruz.sana zorlada inandıramayız arkdaşım -
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
2012 nesin sen ? .. kimsin ? .. minibüs şoförü sen geldiğin zaman beraberinde marduk'u da getireceğini , bakkal amca kıyametin kopacağını , imam efendi deccal'in geleceğini , fizik hocamız foton kuşağına gireceğimizi söylüyor neden 2011 veya 2013 değilde 2012 , ağza veya kulağa çok mu hoş geliyor da senaryolar hep 2012 ye yazılıyor :///
-----------------------------
6 senelik zaman dilimi içersine hede ler uyduruyolar hocam , misal ömer çelakıl diye bir adam vardı 2006 göktaşı çarpıcak diyodu dünyaya ? şimdi piyasada yok.
