folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Foton Kuşağı Nedir????



Foton Kuşağı Nedir????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Foton çok acaip bişeydir.

    Enerji paketçikleridir.

    Yanlış değilsem ilk olarak rutherford adlı bir adam atomun yapısnı araştırırken böyle bişeyse denk gelmiş.

    Rutherford'un deneyinden önce adamlar atomu içi dolu zerre kadar bi top olarak biliniyormuş. Ama Rutherford amcamız bi deney yapmış:

    İçi gaz dolu bir kutunun karşılıklı iki tarafına delik açmış...

    Ve içerine karşıdan çıkmak üzere foton salmış. Çıkan fotonun momentumunun (veya enerjisi mekanik enerjisi diyede şey edebilirsin) azaldığını görmüş. Sonra "allah allah" demiş...

    Demek ki bu foton girince atomda bişeylere çarpıpve onu söküp çıkıyo ve enerjisinin sadece küçük bir kısmını kaybediyo demiş...

    Ve çarptığı bu şeyde elektronlarmış... Ve amcamız bi NOBEL ödülü almış. İnanılmaz bi parada vermişler dayıya.

    Yani fotonlar yoğunlaştırılmış bir şekilde adama salnırsa adamın bütün elektronları nanay olur.

     

    Şöyle ki; Fotonun enerjisi= E= hxc/l >>> Burada h atamon enerji seviyesi "C" ışık hızı "l" ise dalga boyu. Işık hızı ile bu olay çarpılınca muazzam bi enerji şey oluyo.

    Bunu "n" tane fotonla yapıldı sayalım.

    O zaman formülümüz. E= n(hxc/l) daha manyak bi enerji elde ediliyo.

    Bence dna'larımıza bişey olmadan komple nanay oluruz.

    Ama not olarakta ekliyeyim. Eğer böyle bir olay 2012'de gerçeklerşirse bende topum : )

     

    Not: e'nu sökme olayı compton olayıdır. Şimdi onu anlatsam bi saat geçeer :D Öss de bir soru çıkmıştı yanlış yapmıştım :P 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    ya manyakların inandığı bir olay, mümkün deel amk, bana da piskopatın biri anlatmıştı, saçma..

    ayrıca o bize girmediği sürece sorun yok.. :/

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    olsa da yesek..

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    saçma sapan $eyler
    Evanes. milletin aklını bo$ yere karı$tırma yok ölümsüz olcakmı$ yok bilmemne
    yok daha neler Allah bilir isteyen cennete isteyen cehennemede gidebilicektir.. Tobe tobe.

    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Empyrium
    Empyrium's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    Mayaların kutsal takvimindede 2012de bişeyler var diyor (:

    Konuşsam tesiri yok , Sussam gönül razı değil..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Benimde kutsal takvimime göre 2031 de manyak şeyler olacak diyo.

    Bence bunlar hurafe. Sadece insanları meşgul etmek için yapılacak şeyler. Her gün birisi kıyameti koparıyo. Hay a.q.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Empyrium bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mayaların kutsal takvimindede 2012de bişeyler var diyor (:
    -----------------------------

    Bir şeyler var değilde Mayaların Takvimi 2012'de bitiyor.  Şöyle bir şey daha var Temmuz'un 13'ü 2012'de Cuma gününe denk geliyor. Yani 13. Cuma teranesi.. Saçmalık da olabilir ama bir arkadaşım buna çok takmış durumda. Şöyle ki hayattan koptu 2012 dolayısıyla. :S


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya manyakların inandığı bir olay, mümkün deel amk, bana da piskopatın biri anlatmıştı, saçma..

    ayrıca o bize girmediği sürece sorun yok.. :/


    -----------------------------
    girdik bile hacı :D çevrene bakarsan büyük değişimi görürsün

    neyse şimdi kahinlik yapmaya gerek yok mış ları konuşuyoruz 2012 de hep beraber merakla göreceğiz bakalım ne olacak


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    puskullu
    puskullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Dişi
    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------
    saçma sapan $eyler
    Evanes. milletin aklını bo$ yere karı$tırma yok ölümsüz olcakmı$ yok bilmemne
    yok daha neler Allah bilir isteyen cennete isteyen cehennemede gidebilicektir.. Tobe tobe.
    -----------------------------
    kimse burda 5 yaşındaki çocuk değilki aklı karışsın herkesin bir iradesi var ki ben kimsenin aklını karşıtrma gibi bir potansiyele sahib olamam bu durumda.sen inanmayabilirsin o senin düşüncen.ortada bir şey var vebiz bunu açıklamaya çalşıyoruz.sana zorlada inandıramayız arkdaşım

    Suskunluğum asaletimdir her lafa verecek bir cevabım var.Ama bir lafa bakarım,lafmı diye.Birde söyleyene adammı diye....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------
    2012 nesin sen ? .. kimsin ? .. minibüs şoförü sen geldiğin zaman beraberinde marduk'u da getireceğini , bakkal amca kıyametin kopacağını , imam efendi deccal'in geleceğini , fizik hocamız foton kuşağına gireceğimizi söylüyor neden 2011 veya 2013 değilde 2012 , ağza veya kulağa çok mu hoş geliyor da senaryolar hep 2012 ye yazılıyor :///
    -----------------------------
    6 senelik zaman dilimi içersine hede ler uyduruyolar hocam , misal ömer çelakıl diye bir adam vardı 2006 göktaşı çarpıcak diyodu dünyaya ? şimdi piyasada yok.
Toplam Hit: 10401 Toplam Mesaj: 78