folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Foton Kuşağı Nedir????



Foton Kuşağı Nedir????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qral
    qral's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    fotonu bilmem de cotton kuşağı varmı hele onu soyle sen bana:)

    konu yanlış yerde :

                                Geyiğe pls

    bokvarsendegel@hotmail.com iletişim adresim;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Foton kuşağına geçince zeki mürende bizi görecekmi?
    -----------------------------
    :-) koptum

    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyberfalcon
    cyberfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2008
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Foton çok acaip bişeydir.

    Enerji paketçikleridir.

    Yanlış değilsem ilk olarak rutherford adlı bir adam atomun yapısnı araştırırken böyle bişeyse denk gelmiş.

    Rutherford'un deneyinden önce adamlar atomu içi dolu zerre kadar bi top olarak biliniyormuş. Ama Rutherford amcamız bi deney yapmış:

    İçi gaz dolu bir kutunun karşılıklı iki tarafına delik açmış...

    Ve içerine karşıdan çıkmak üzere foton salmış. Çıkan fotonun momentumunun (veya enerjisi mekanik enerjisi diyede şey edebilirsin) azaldığını görmüş. Sonra "allah allah" demiş...

    Demek ki bu foton girince atomda bişeylere çarpıpve onu söküp çıkıyo ve enerjisinin sadece küçük bir kısmını kaybediyo demiş...

    Ve çarptığı bu şeyde elektronlarmış... Ve amcamız bi NOBEL ödülü almış. İnanılmaz bi parada vermişler dayıya.

    Yani fotonlar yoğunlaştırılmış bir şekilde adama salnırsa adamın bütün elektronları nanay olur.

     

    Şöyle ki; Fotonun enerjisi= E= hxc/l >>> Burada h atamon enerji seviyesi "C" ışık hızı "l" ise dalga boyu. Işık hızı ile bu olay çarpılınca muazzam bi enerji şey oluyo.

    Bunu "n" tane fotonla yapıldı sayalım.

    O zaman formülümüz. E= n(hxc/l) daha manyak bi enerji elde ediliyo.

    Bence dna'larımıza bişey olmadan komple nanay oluruz.

    Ama not olarakta ekliyeyim. Eğer böyle bir olay 2012'de gerçeklerşirse bende topum : )

     

    Not: e'nu sökme olayı compton olayıdır. Şimdi onu anlatsam bi saat geçeer :D Öss de bir soru çıkmıştı yanlış yapmıştım :P 


    -----------------------------

     

    O deneyde alfa taneciklerini kullanmıştı diye hatırlıyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyberfalcon
    cyberfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2008
    Erkek

    BiUyeOlamadim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Empyrium bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mayaların kutsal takvimindede 2012de bişeyler var diyor (:
    -----------------------------

    Bir şeyler var değilde Mayaların Takvimi 2012'de bitiyor.  Şöyle bir şey daha var Temmuz'un 13'ü 2012'de Cuma gününe denk geliyor. Yani 13. Cuma teranesi.. Saçmalık da olabilir ama bir arkadaşım buna çok takmış durumda. Şöyle ki hayattan koptu 2012 dolayısıyla. :S


    -----------------------------

     

    Ben mayaların takvimi aralık 2012 de bitecek diye biliyorum.

    Bu konuyu dünyanın frekansını araştırırken gördüm. Dünyanın frekansı uzun süredir sabitmiş (7,8 hz), ama bir süreden beri artmaya başlamış 2012 aralıkta 13'e ulaşacakmış. 13 e ulaştığında da dünyanın kutupları yerdeğiştirecekmiş. Dünyanın frekansından neyi kastettiklerini anlamadım, dönüş frekansı falan değil çünkü onlar çok küçük değerler olur, elektromanyetikle ilgili birşey olabilir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    foton kıstı gece gce :|

    http://yigitdemirag.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    cyberfalcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    BiUyeOlamadim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Empyrium bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mayaların kutsal takvimindede 2012de bişeyler var diyor (:
    -----------------------------

    Bir şeyler var değilde Mayaların Takvimi 2012'de bitiyor.  Şöyle bir şey daha var Temmuz'un 13'ü 2012'de Cuma gününe denk geliyor. Yani 13. Cuma teranesi.. Saçmalık da olabilir ama bir arkadaşım buna çok takmış durumda. Şöyle ki hayattan koptu 2012 dolayısıyla. :S


    -----------------------------

     

    Ben mayaların takvimi aralık 2012 de bitecek diye biliyorum.

    Bu konuyu dünyanın frekansını araştırırken gördüm. Dünyanın frekansı uzun süredir sabitmiş (7,8 hz), ama bir süreden beri artmaya başlamış 2012 aralıkta 13'e ulaşacakmış. 13 e ulaştığında da dünyanın kutupları yerdeğiştirecekmiş. Dünyanın frekansından neyi kastettiklerini anlamadım, dönüş frekansı falan değil çünkü onlar çok küçük değerler olur, elektromanyetikle ilgili birşey olabilir.


    -----------------------------

     

    Yahu Bi Durun Ne ettiniz yahu Kıyametin Taaaa Dibindemi Dünyaya geldik şimdi biz yani. Desene Dünya ve Bizlerin Az bir Zamanı kaldı. :(

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    birakin foton kusagini:D türkiye yari finalde.. atmosferi biz sariyoruz yavas yavas artik. türk kusagina giricek dünya yakında.. herkes tesbüh cekip. küfür edicek:D
Toplam Hit: 10422 Toplam Mesaj: 78