folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Foton Kuşağı Nedir????



Foton Kuşağı Nedir????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    puskullu
    puskullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Dişi
    retrem bunu yazdı:
    -----------------------------
    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------
    2012 nesin sen ? .. kimsin ? .. minibüs şoförü sen geldiğin zaman beraberinde marduk'u da getireceğini , bakkal amca kıyametin kopacağını , imam efendi deccal'in geleceğini , fizik hocamız foton kuşağına gireceğimizi söylüyor neden 2011 veya 2013 değilde 2012 , ağza veya kulağa çok mu hoş geliyor da senaryolar hep 2012 ye yazılıyor :///
    -----------------------------
    6 senelik zaman dilimi içersine hede ler uyduruyolar hocam , misal ömer çelakıl diye bir adam vardı 2006 göktaşı çarpıcak diyodu dünyaya ? şimdi piyasada yok.
    -----------------------------
    haklısın hoca ona bişey diyemem tabi.uyduruk şeylerde var ama gerçekden bu konuyla ilgileniyorum şu günlerde var yani bişeyler

    Suskunluğum asaletimdir her lafa verecek bir cevabım var.Ama bir lafa bakarım,lafmı diye.Birde söyleyene adammı diye....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    inanmayan arkadaslar inanmasinlar :) Oradan arastirma yapmadan yok benim inandigim sey sinirli deyip de atip tutmak kolay... Dunyanin durumu belli, bu gidisle prk fazla ilerleme olmiycak :S ya birbirimizi yoketcez yada baskabirsey.... zaten dunyayi neredeyse bitirdik :S birseylerin olacagi kesin ve bu da 21 aralik 2012 de olucak... Sadece mayalarin takvimi diil, eski misir ve çin takvimi de 21 aralik 2012 de bitiyor... altin caga hazir olun :) inanmayanlar da gorecek merak etmesinler...

    Shaban Interactive Pro.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Ben izlemiştim sanki bu filmi xD

    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    2012 ye hazırlık yapalım..

    tam 2012 ye girdiğimizde (yada o bize girdiğinde)..=)

    tarkan söylesin micheal jackson oynasın..=)


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    en dogrusunu Allah bilir ''O'' her şeye kadir gelendir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellcaraxe
    hellcaraxe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2003
    Erkek

    heralde burda lise altında kimse yoktur..

    boyle sacma seylerin boylesine savunulması acayip enteresan yani neresinden tutsan elinde kalıyo.

    yok maya takvimi. ulan allah mı bu mayalar 2012 de bitiyosa belkide armutlar sonrasını hic dusunmedikleri icindir.

    hayır kıyamet kopabilirde nasıl olacakda 12 sarmak dna olacak onu cok merak ettim..

    salaklasmanın luzumu yok dna nın nasıl calıstıgını hic dusunmeden 12 sarmalı mukemmel olarak acıklama extra salakca..

    yapmayın etmeyin gozunuzu seveyim..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    puskullu
    puskullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Dişi
    hellcaraxe bunu yazdı:
    -----------------------------

    heralde burda lise altında kimse yoktur..

    boyle sacma seylerin boylesine savunulması acayip enteresan yani neresinden tutsan elinde kalıyo.

    yok maya takvimi. ulan allah mı bu mayalar 2012 de bitiyosa belkide armutlar sonrasını hic dusunmedikleri icindir.

    hayır kıyamet kopabilirde nasıl olacakda 12 sarmak dna olacak onu cok merak ettim..

    salaklasmanın luzumu yok dna nın nasıl calıstıgını hic dusunmeden 12 sarmalı mukemmel olarak acıklama extra salakca..

    yapmayın etmeyin gozunuzu seveyim..


    -----------------------------
    sen karşıt görüşde oalbilirsin ve diğer kişilerin görüşüne saygılı olmak zorundasın nasılki biz saygılı oluyorsak kimsenin kimseye salakça gibi seviyesize sözcükler türetmesine gerek yok ve anlamsız

    Suskunluğum asaletimdir her lafa verecek bir cevabım var.Ama bir lafa bakarım,lafmı diye.Birde söyleyene adammı diye....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    olup olmiicegi muamma vede diger arkadasların dediği gibi nereye ceksen geliyor fakat olursada kımse buna hayırdemez demi belkı bu zhin okuma olayı ozel hayatı sıfırlıo :p ama  olsun :P

    validen
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    hellcaraxe bunu yazdı:
    -----------------------------

    heralde burda lise altında kimse yoktur..

    boyle sacma seylerin boylesine savunulması acayip enteresan yani neresinden tutsan elinde kalıyo.

    yok maya takvimi. ulan allah mı bu mayalar 2012 de bitiyosa belkide armutlar sonrasını hic dusunmedikleri icindir.

    hayır kıyamet kopabilirde nasıl olacakda 12 sarmak dna olacak onu cok merak ettim..

    salaklasmanın luzumu yok dna nın nasıl calıstıgını hic dusunmeden 12 sarmalı mukemmel olarak acıklama extra salakca..

    yapmayın etmeyin gozunuzu seveyim..

    -----------------------------

    Arkadaşa aynen katılıyorum. Böyle çocukça bir fikri ne akıl alır ne mantık ne de bilimsel bir açıklaması olabilir. Zerre kadar inanmasamda Google'da bilimsel açıklamalar var demeniz üzerine kimmiş bu bilimsel açıklamaları yapanlar diye merak ederekten araştırma yaptım. Karşıma çıkan siteler içerisinde ufo, atlantis, marduk cart curt gibi kanıtlanmamış tamamen efsaneleri ve masalları barındıran çoluk çocuk, mal , şarlatan insanların açtığı siteler çıktı. Hiçbir bilimsel açıklaması yok ve hiçbir bilim adamı tarafındanda doğrulanmamış şeyler. Olamazda. G.tünüzden element uydurmayın.

    λ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    puskullu
    puskullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2008
    Dişi
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    hellcaraxe bunu yazdı:
    -----------------------------

    heralde burda lise altında kimse yoktur..

    boyle sacma seylerin boylesine savunulması acayip enteresan yani neresinden tutsan elinde kalıyo.

    yok maya takvimi. ulan allah mı bu mayalar 2012 de bitiyosa belkide armutlar sonrasını hic dusunmedikleri icindir.

    hayır kıyamet kopabilirde nasıl olacakda 12 sarmak dna olacak onu cok merak ettim..

    salaklasmanın luzumu yok dna nın nasıl calıstıgını hic dusunmeden 12 sarmalı mukemmel olarak acıklama extra salakca..

    yapmayın etmeyin gozunuzu seveyim..

    -----------------------------

    Arkadaşa aynen katılıyorum. Böyle çocukça bir fikri ne akıl alır ne mantık ne de bilimsel bir açıklaması olabilir. Zerre kadar inanmasamda Google'da bilimsel açıklamalar var demeniz üzerine kimmiş bu bilimsel açıklamaları yapanlar diye merak ederekten araştırma yaptım. Karşıma çıkan siteler içerisinde ufo, atlantis, marduk cart curt gibi kanıtlanmamış tamamen efsaneleri ve masalları barındıran çoluk çocuk, mal , şarlatan insanların açtığı siteler çıktı. Hiçbir bilimsel açıklaması yok ve hiçbir bilim adamı tarafındanda doğrulanmamış şeyler. Olamazda. G.tünüzden element uydurmayın.
    -----------------------------bi tarafımızdan bişey uydurduğumuz yok yapcaksın doğru yorum yap mal bilmem ne lafları koyma şu yoruma yapmıyosan katılmıyosanda katılmıyorum de hiç agresifçe  tavırlara gerek yok

    Suskunluğum asaletimdir her lafa verecek bir cevabım var.Ama bir lafa bakarım,lafmı diye.Birde söyleyene adammı diye....
Toplam Hit: 10415 Toplam Mesaj: 78