Foton Kuşağı Nedir????
-
retrem bunu yazdı:
-----------------------------
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
2012 nesin sen ? .. kimsin ? .. minibüs şoförü sen geldiğin zaman beraberinde marduk'u da getireceğini , bakkal amca kıyametin kopacağını , imam efendi deccal'in geleceğini , fizik hocamız foton kuşağına gireceğimizi söylüyor neden 2011 veya 2013 değilde 2012 , ağza veya kulağa çok mu hoş geliyor da senaryolar hep 2012 ye yazılıyor :///
-----------------------------
6 senelik zaman dilimi içersine hede ler uyduruyolar hocam , misal ömer çelakıl diye bir adam vardı 2006 göktaşı çarpıcak diyodu dünyaya ? şimdi piyasada yok.
-----------------------------
haklısın hoca ona bişey diyemem tabi.uyduruk şeylerde var ama gerçekden bu konuyla ilgileniyorum şu günlerde var yani bişeyler -
inanmayan arkadaslar inanmasinlar :) Oradan arastirma yapmadan yok benim inandigim sey sinirli deyip de atip tutmak kolay... Dunyanin durumu belli, bu gidisle prk fazla ilerleme olmiycak :S ya birbirimizi yoketcez yada baskabirsey.... zaten dunyayi neredeyse bitirdik :S birseylerin olacagi kesin ve bu da 21 aralik 2012 de olucak... Sadece mayalarin takvimi diil, eski misir ve çin takvimi de 21 aralik 2012 de bitiyor... altin caga hazir olun :) inanmayanlar da gorecek merak etmesinler...
-
Ben izlemiştim sanki bu filmi xD
-
2012 ye hazırlık yapalım..
tam 2012 ye girdiğimizde (yada o bize girdiğinde)..=)
tarkan söylesin micheal jackson oynasın..=)
-
en dogrusunu Allah bilir ''O'' her şeye kadir gelendir.
-
heralde burda lise altında kimse yoktur..
boyle sacma seylerin boylesine savunulması acayip enteresan yani neresinden tutsan elinde kalıyo.
yok maya takvimi. ulan allah mı bu mayalar 2012 de bitiyosa belkide armutlar sonrasını hic dusunmedikleri icindir.
hayır kıyamet kopabilirde nasıl olacakda 12 sarmak dna olacak onu cok merak ettim..
salaklasmanın luzumu yok dna nın nasıl calıstıgını hic dusunmeden 12 sarmalı mukemmel olarak acıklama extra salakca..
yapmayın etmeyin gozunuzu seveyim..
-
hellcaraxe bunu yazdı:
-----------------------------heralde burda lise altında kimse yoktur..
boyle sacma seylerin boylesine savunulması acayip enteresan yani neresinden tutsan elinde kalıyo.
yok maya takvimi. ulan allah mı bu mayalar 2012 de bitiyosa belkide armutlar sonrasını hic dusunmedikleri icindir.
hayır kıyamet kopabilirde nasıl olacakda 12 sarmak dna olacak onu cok merak ettim..
salaklasmanın luzumu yok dna nın nasıl calıstıgını hic dusunmeden 12 sarmalı mukemmel olarak acıklama extra salakca..
yapmayın etmeyin gozunuzu seveyim..
-----------------------------
sen karşıt görüşde oalbilirsin ve diğer kişilerin görüşüne saygılı olmak zorundasın nasılki biz saygılı oluyorsak kimsenin kimseye salakça gibi seviyesize sözcükler türetmesine gerek yok ve anlamsız -
olup olmiicegi muamma vede diger arkadasların dediği gibi nereye ceksen geliyor fakat olursada kımse buna hayırdemez demi belkı bu zhin okuma olayı ozel hayatı sıfırlıo :p ama olsun :P
-
hellcaraxe bunu yazdı:
-----------------------------heralde burda lise altında kimse yoktur..
boyle sacma seylerin boylesine savunulması acayip enteresan yani neresinden tutsan elinde kalıyo.
yok maya takvimi. ulan allah mı bu mayalar 2012 de bitiyosa belkide armutlar sonrasını hic dusunmedikleri icindir.
hayır kıyamet kopabilirde nasıl olacakda 12 sarmak dna olacak onu cok merak ettim..
salaklasmanın luzumu yok dna nın nasıl calıstıgını hic dusunmeden 12 sarmalı mukemmel olarak acıklama extra salakca..
yapmayın etmeyin gozunuzu seveyim..
-----------------------------
Arkadaşa aynen katılıyorum. Böyle çocukça bir fikri ne akıl alır ne mantık ne de bilimsel bir açıklaması olabilir. Zerre kadar inanmasamda Google'da bilimsel açıklamalar var demeniz üzerine kimmiş bu bilimsel açıklamaları yapanlar diye merak ederekten araştırma yaptım. Karşıma çıkan siteler içerisinde ufo, atlantis, marduk cart curt gibi kanıtlanmamış tamamen efsaneleri ve masalları barındıran çoluk çocuk, mal , şarlatan insanların açtığı siteler çıktı. Hiçbir bilimsel açıklaması yok ve hiçbir bilim adamı tarafındanda doğrulanmamış şeyler. Olamazda. G.tünüzden element uydurmayın. -
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
hellcaraxe bunu yazdı:
-----------------------------heralde burda lise altında kimse yoktur..
boyle sacma seylerin boylesine savunulması acayip enteresan yani neresinden tutsan elinde kalıyo.
yok maya takvimi. ulan allah mı bu mayalar 2012 de bitiyosa belkide armutlar sonrasını hic dusunmedikleri icindir.
hayır kıyamet kopabilirde nasıl olacakda 12 sarmak dna olacak onu cok merak ettim..
salaklasmanın luzumu yok dna nın nasıl calıstıgını hic dusunmeden 12 sarmalı mukemmel olarak acıklama extra salakca..
yapmayın etmeyin gozunuzu seveyim..
-----------------------------
Arkadaşa aynen katılıyorum. Böyle çocukça bir fikri ne akıl alır ne mantık ne de bilimsel bir açıklaması olabilir. Zerre kadar inanmasamda Google'da bilimsel açıklamalar var demeniz üzerine kimmiş bu bilimsel açıklamaları yapanlar diye merak ederekten araştırma yaptım. Karşıma çıkan siteler içerisinde ufo, atlantis, marduk cart curt gibi kanıtlanmamış tamamen efsaneleri ve masalları barındıran çoluk çocuk, mal , şarlatan insanların açtığı siteler çıktı. Hiçbir bilimsel açıklaması yok ve hiçbir bilim adamı tarafındanda doğrulanmamış şeyler. Olamazda. G.tünüzden element uydurmayın.
-----------------------------bi tarafımızdan bişey uydurduğumuz yok yapcaksın doğru yorum yap mal bilmem ne lafları koyma şu yoruma yapmıyosan katılmıyosanda katılmıyorum de hiç agresifçe tavırlara gerek yok
