FSM Köprü Trafiği Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaslar Bu FSM deki köprü trafiği iyice çığrından çıktı. Artık Millet Kontak Kapatıp  - - top oynuyormus...

    Millet isyanın eşiğine gelmiş..

    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/20960088.asp

    Birde vatandasın birisi yorum yapmıs..

    köprüden geçerken yanınıza almanız gerekenler; 1 damacana su, 3 ekmek. 1 kilo domates, 1 kilo salatalık, yarım kilo tam yağlı b.peynir, 10 paket sigara, uyku tulumu, yastık, 2 kutu sinir hapı, full depo iseniz 50 lt ekstra yakıt, 99luk tesbih ve krampon top oynamak için

     

    Allah Yardımcımız olsun...

     


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    bu halka yaranilmiyor koprunun bakimlari gelmis yapilmasi gerekiyor..

    yarin trafik halinde kopru yikilsa okadar can kaybi olsa ne olucak?

    aslinda bu halka FSM yi tadilat boyunca kapatmak Farz..


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Istanbul carpik yerlesim buna bagli yol sorunlari derken herkesin arabasi varken ve kac milyon insan yasarken ne bekliyosun ki hocam ? 3. Kpru acilsada bu ayni ilacak ? Toplu tasima kyllanilmadikca millet arabasini birakmadikca bu degismez. Bisiklet yada motor 2. Cozum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    anasını avradını sikim öyle işin dün 10 saat o köprüde bekledim ne kadar yetkili sorumlu varsa alayının garısını bütün şeritlermi kapatılır arkadaş o kgs'ye girenler ne bok yesin onların en az 17 18 saat beklemesi var zor istanbullunun hali angaranın gözünü sevim


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    toplu taşıma da insan taşıdığının farkına olsa biraz, kendi otomobili olan kullanır sırf o eziyeti çekmemek için. 


    memento mori.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    DevilKingtr bunu yazdı:
    -----------------------------

    anasını avradını sikim öyle işin dün 10 saat o köprüde bekledim ne kadar yetkili sorumlu varsa alayının garısını bütün şeritlermi kapatılır arkadaş o kgs'ye girenler ne bok yesin onların en az 17 18 saat beklemesi var zor istanbullunun hali angaranın gözünü sevim


    -----------------------------

    ben arabayla gideceksem sirkeciden arabalıyla geçiyorum, yada 1. köprüyü kullanıyorum, ruhsatında kamyon yazanların doblo gibi araçların gtüne girdi. ya arabalıya gidecekler ya bekleyecekler ve gerçekten beklenmiyor, ben 1 kere bekledim ölüyorum sandım amk. klima açıyorsun benzin kalmıyor, klima kapatıp aracın üstünü açıyorsun güneş kavuruyor, camları açıp oturayım diyorsun olmuyor, iniyorsun güneş tepende, ben 4 saat beklemiştim bir daha da girmedim fsm yoluna (:


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    rebellisch bunu yazdı:
    -----------------------------

    toplu taşıma da insan taşıdığının farkına olsa biraz, kendi otomobili olan kullanır sırf o eziyeti çekmemek için. 


    -----------------------------

    hocam sanılanın aksine toplu taşıma ucuz değil, günde 3 gidiş 3 geliş 6 vesait yapacaksan arada minibüslere de bineceksen ekonomik yönü kalmadığı gibi kaybettiğin zaman, çektiğin yorgunluk ve saat sınırı (kendi aracınla gece de olsa gelirsin) insanı bitiriyor.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Bu insanlara da nasıl yaranılacak arkadaş. ne güzel işte köprünün bakımı(!) yapılıyor. cık cık cık çok ayıp susun ve sıçtığınız bok ile oynayın.

    Şaka mı yapıyorum yooo çok ciddiyim 2 kişiden 1 ine müstehak.. Sizi böyle hayvan gibi terbiye ederler işte 3. köprü olsun diye yalvartırlar. ondan sonrada bütün yeşilliklerin ağzına sıçarlar yandaşlarına peşkeş çekerler ve 3. köprüyü yaparlar.

     

    Ulan halsiyetsiz adam lafım ona tatile çıkın diyeceğine bu tadilat madem yapılması gerekiyor neden alternatifleri düşünmediniz. Ulan ben vatandaşım bu şehri yöneten olsam ilk yapacağım beşiktaş kabataş eminönü sarıyer belli bölgelerden vapur ile arabaları karşıyha geçiririm. he takdir alırım hem de işimi adam gibi yapmış olurum.

    Ama bu halsiyetsiz kanı bozuklar onarım boyunca daha kgs ve ogs yi ücretsiz yapmayı akıl edemiyorlar..

     

    Bu köprü olayını savunan arkadaşların aklına şaşıyorum ben..

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    rappermcs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu insanlara da nasıl yaranılacak arkadaş. ne güzel işte köprünün bakımı(!) yapılıyor. cık cık cık çok ayıp susun ve sıçtığınız bok ile oynayın.

    Şaka mı yapıyorum yooo çok ciddiyim 2 kişiden 1 ine müstehak.. Sizi böyle hayvan gibi terbiye ederler işte 3. köprü olsun diye yalvartırlar. ondan sonrada bütün yeşilliklerin ağzına sıçarlar yandaşlarına peşkeş çekerler ve 3. köprüyü yaparlar.

     

    Ulan halsiyetsiz adam lafım ona tatile çıkın diyeceğine bu tadilat madem yapılması gerekiyor neden alternatifleri düşünmediniz. Ulan ben vatandaşım bu şehri yöneten olsam ilk yapacağım beşiktaş kabataş eminönü sarıyer belli bölgelerden vapur ile arabaları karşıyha geçiririm. he takdir alırım hem de işimi adam gibi yapmış olurum.

    Ama bu halsiyetsiz kanı bozuklar onarım boyunca daha kgs ve ogs yi ücretsiz yapmayı akıl edemiyorlar..

     

    Bu köprü olayını savunan arkadaşların aklına şaşıyorum ben..

     


    -----------------------------

    savunanlar ayrıca sorunlu zaten (: neyini savunacaksın, 2 köprü de ücretsiz olsa kamyon sınıfındaki binek otolara 1. köprü açılsa 2. köprüyü sadece büyük kamyonlar ve otobüsler kullanabilse bu sorun kalmaz. ama şunu unutmamak lazım akıllı adam yine yolunu bulur mesela işim her gün karşıya geçmekse arabamı anadolu yakasında bırakır sabah vapurla geçerim :) nakliye işim varsa nakliyeyi gece yaparım, ruhsatta kamyonet yazan binek aracım varsa yasak olmasına rağmen 1. köprüyü öndeki aracın götüne girip kullanırım. 3. köprü bir boka yaramayacak, demiryolu için tüpgeçit yapılması gerekiyor 2 köprü arasına demiryolu tüpgeçidi yapılırsa günde 800.000 kişi rahatlıkla taşınır, bu eziyete de kimse girmez.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Daha o eziyeti yaşamamış arkadaşlara konuşması kolay geliyor.

    Yok millete yaranılamıyor, yok bakımları yapılıyor...


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    eminönü beşiktaştan kadıköy üsküdara araba vapuru çok salak bişey olur yahu böyle çözüm olmaz yegane çözüm beleş geçiş olmalı ve o salak kamyonet taksi ayırımı da kaldırılmalı abi öküz kadar jip 1. köprüden geçiyo ama fiat fiorino geçemiyor ya


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
Toplam Hit: 5336 Toplam Mesaj: 56