FSM Köprü Trafiği Sorunu
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------aQ her boka niye karşı çıkıyorsunuz bu kadar anlamıyorum ? Neymiş yeşillik gidermişte. Ota boka itiraz etmek ruhunuzda var. Yeşillik bahane. 3.Köprü ihtiyaç kimin cebine ne para girecek o ayrı konu. 80 milyonluk ülkede 20-25 milyon kişi istanbulda. ne s2m varsa hep buraya toplanmış millet. istanbulda doğup büyümesem burada yaşamam. Devlet istanbulu yaşanabilir hale getirmek için metro,metrobüs vs uğraşıyor işte. Metrobüsede karşı çıktınız. Kullanmayın aq ? metroya karşı çıkıyorsun. bitince kullanma. ne mal bir millet oldu çıktı. her s2me itiraz, itiraz nereye kadar? O sövdüğünüz köprüden bende geçiyorum. 10 dakikalık bir yolu 1 saat 10 dakikada geçiyorum. Aynı mağduriyeti bende yaşıyorum. O kadar mühendis mimar var bi bildikleri varki birşey yapıyorlar. O kadar zekiyseniz oturduğunuz yerden kaldının götünüzüde bir işe yarayın.
-----------------------------aynı devlet istanbula çılgın projeler yapacağına, istanbulu finans merkezi haline getireceğine; ülkenin diğer illerine adam akıllı projeler geliştirse ve o mal milletin içindeki çok zekiler "beğenmiyosan kullanma aq, sevmiyosan terket aq" şeklindeki ilkokul mantıklarını aşabilseler... diğer iller de istanbul kadar yaşanabilir olurdu.
ortalama zeka seviyesinde olup köprü trafiğine bir kere dahi olsa yakalanmış birisi 3. köprünün bir s2me yaramayacağını en geç 15 saniyede anlayabilir.
istanbulda doğmuş olman göç edemeyeceğin anlamına gelmiyor.
-
o köprüyüde tamir etmeseler de, deprem oluncada gör gümbürtüyü
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------aQ her boka niye karşı çıkıyorsunuz bu kadar anlamıyorum ? Neymiş yeşillik gidermişte. Ota boka itiraz etmek ruhunuzda var. Yeşillik bahane. 3.Köprü ihtiyaç kimin cebine ne para girecek o ayrı konu. 80 milyonluk ülkede 20-25 milyon kişi istanbulda. ne s2m varsa hep buraya toplanmış millet. istanbulda doğup büyümesem burada yaşamam. Devlet istanbulu yaşanabilir hale getirmek için metro,metrobüs vs uğraşıyor işte. Metrobüsede karşı çıktınız. Kullanmayın aq ? metroya karşı çıkıyorsun. bitince kullanma. ne mal bir millet oldu çıktı. her s2me itiraz, itiraz nereye kadar? O sövdüğünüz köprüden bende geçiyorum. 10 dakikalık bir yolu 1 saat 10 dakikada geçiyorum. Aynı mağduriyeti bende yaşıyorum. O kadar mühendis mimar var bi bildikleri varki birşey yapıyorlar. O kadar zekiyseniz oturduğunuz yerden kaldının götünüzüde bir işe yarayın.
-----------------------------konpi bunu yazdı:
-----------------------------İşin ilginç yanı zırlayan aynı kişilerin 3. köprüye karşı çıkması.
-----------------------------
diymi diymi ne kadar ilginçç.
Ne de olsa devlet çalışıyor..
müstehak la bu millete şaka gibi..
ben bu trafiği yaşamıyorum. Bu köprğler kullanmıyorum. sabah evimden 08.10 da çıkıyorum 08.15 de servisime biniyorum 08.27 - 08.30 arası iş yerimdeyim.
Müstehak la size bu hayat..
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------aQ her boka niye karşı çıkıyorsunuz bu kadar anlamıyorum ? Neymiş yeşillik gidermişte. Ota boka itiraz etmek ruhunuzda var. Yeşillik bahane. 3.Köprü ihtiyaç kimin cebine ne para girecek o ayrı konu. 80 milyonluk ülkede 20-25 milyon kişi istanbulda. ne s2m varsa hep buraya toplanmış millet. istanbulda doğup büyümesem burada yaşamam. Devlet istanbulu yaşanabilir hale getirmek için metro,metrobüs vs uğraşıyor işte. Metrobüsede karşı çıktınız. Kullanmayın aq ? metroya karşı çıkıyorsun. bitince kullanma. ne mal bir millet oldu çıktı. her s2me itiraz, itiraz nereye kadar? O sövdüğünüz köprüden bende geçiyorum. 10 dakikalık bir yolu 1 saat 10 dakikada geçiyorum. Aynı mağduriyeti bende yaşıyorum. O kadar mühendis mimar var bi bildikleri varki birşey yapıyorlar. O kadar zekiyseniz oturduğunuz yerden kaldının götünüzüde bir işe yarayın.
-----------------------------3. değil 5 köprü de yapsan yetmez hacı. Köprü trafiğini oluşturan çalışan kesimin iki yaka arasında akması, bu işin çalışması yıllar önce yapıldı zaten 2 köprü arasına raylı taşıma için tüp geçit şart, günde 800 000 kişiyi trafiksiz aktarabilen bu sistemi es geçip 3. köprü diye diretmek saçmalılığın daniskası. tamam 3. köprüyü de yapsınlar ama önce raylı taşımayı halletsinler, raylı taşımaya girilmemesinin sebebi de 3. köprünün rantı olabilir yoksa bu kadar demiryolu yatırımı yapılmış bir çıkar olmasa şimdiye kadar 3 kere biterdi. 10 sene boru değil.
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------aQ her boka niye karşı çıkıyorsunuz bu kadar anlamıyorum ? Neymiş yeşillik gidermişte. Ota boka itiraz etmek ruhunuzda var. Yeşillik bahane. 3.Köprü ihtiyaç kimin cebine ne para girecek o ayrı konu. 80 milyonluk ülkede 20-25 milyon kişi istanbulda. ne s2m varsa hep buraya toplanmış millet. istanbulda doğup büyümesem burada yaşamam. Devlet istanbulu yaşanabilir hale getirmek için metro,metrobüs vs uğraşıyor işte. Metrobüsede karşı çıktınız. Kullanmayın aq ? metroya karşı çıkıyorsun. bitince kullanma. ne mal bir millet oldu çıktı. her s2me itiraz, itiraz nereye kadar? O sövdüğünüz köprüden bende geçiyorum. 10 dakikalık bir yolu 1 saat 10 dakikada geçiyorum. Aynı mağduriyeti bende yaşıyorum. O kadar mühendis mimar var bi bildikleri varki birşey yapıyorlar. O kadar zekiyseniz oturduğunuz yerden kaldının götünüzüde bir işe yarayın.
-----------------------------3. değil 5 köprü de yapsan yetmez hacı. Köprü trafiğini oluşturan çalışan kesimin iki yaka arasında akması, bu işin çalışması yıllar önce yapıldı zaten 2 köprü arasına raylı taşıma için tüp geçit şart, günde 800 000 kişiyi trafiksiz aktarabilen bu sistemi es geçip 3. köprü diye diretmek saçmalılığın daniskası. tamam 3. köprüyü de yapsınlar ama önce raylı taşımayı halletsinler, raylı taşımaya girilmemesinin sebebi de 3. köprünün rantı olabilir yoksa bu kadar demiryolu yatırımı yapılmış bir çıkar olmasa şimdiye kadar 3 kere biterdi. 10 sene boru değil.
-----------------------------kesinlikle katılıyorum..
Dünyanın neresine giderseniz gidin raylı sistem ulaşıma herşekilde çözüm olmuştur ki Atam bunu yıllar önce görmüş ve dört bir yanımızı raylarla çevirmiştir vakti zamanında..
Misal araştırın londranın ulaşımını belki dünyanın en karmaşık ve yoğun raylı sistemi var ama en uzak mesafe 15-20 dk.
3.köprüye KARŞIYIM Dolayısıyla haksız kazanca karşıyım.. Ben bunların inancını .........
-
rappermcs bunu yazdı:
-----------------------------DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------toplu taşıma kullanılsa nasıl olur?
10 saat beklemenin yerine metrobüs ile geçilse?
-----------------------------sen hiç mesai çıkışı zincirlikuyudan geçtin mi???
Eğer bir gün geçersen dikkat et takım elbiseli kravatlı insanların metrobüsü yolun ortasına kadar bloke ettiğini ve ayrıca yine zincirlikuyu - beşiktaş istikametinde motora ulaşmak için yüremekten götü terleyen insanları göreceksin..
-----------------------------evet geçtim, tabiki biliyorum. 3 ay çük göte dayanacak, arabası olmayanların canı yok mu?
o köprü nasıl sallanıyor biliyormusun hocam. toptan kapatılıp 0 dan inşa edilse yeridir.
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------toplu taşıma kullanılsa nasıl olur?
10 saat beklemenin yerine metrobüs ile geçilse?
-----------------------------şöyle birşey oluyormuş:
-
ulquiorra bunu yazdı:
-----------------------------DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------toplu taşıma kullanılsa nasıl olur?
10 saat beklemenin yerine metrobüs ile geçilse?
-----------------------------şöyle birşey oluyormuş:
http://www.ntvmsnbc.com/id/25366573/
-----------------------------sanki hergün oluyor oluyor amk binmeyin sakın üstünüze köprü düşer !
-
yoo hergün yol çökmüyor geçenlerde de yayaların metrobüs girişindeki yol çöktü insanlar içine düştü. bunun dışında her gün metrobüs kullanan insanlar acaip acaip şeyler yaşıyorlar.
-
ölseler nolucak amk. tohumuna para mı saydılar davarların? kendileri gmc mercedes takılan adamlar bunlar... ölseler de güzel ölmüş olurlar şehit olurlar devam yani no problem.
