Fuat ... Hakan (RAPCİLAR BAKSİN)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Selamlar.. Abiler.. Gece  Stara bakıorum fuat abi cıkmıs ve boys anilar mı ne boq  4 tane uzaylı yaratık cıktılar ve rapa  .. kucuk dusurdular ve fuat abimis.. harıka bi rap yaparak anında cevapi verdi ve fuat abımsa  fiziksel olarak saldiran hayvanlar hakkında düşüncelerinis nedir. ABİ LAR hersey RAP İÇİN ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    gormedim bile afyonlumuusn sen tahribatta hemseri cıkcak galiba hemide rapci
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hypnotize
    Hypnotize's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    detayli bilgi icin tiklayin gereken cevp verildi. kendini bilmez sahislar. yorum yapmaya bile gerek yok

    tamam peki hersey guzel yasamdaki gunler gecici dostlar neki hersey ayni umutsa yalan yani bitebilir yani gorebilir seni bugun allah yani dogabilir icinde melek yada seni gorebilir bu gece seytan yani dogabilir icinde iblis
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deathmaster
    deathmaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    ewt gece bende isledim. bence fuat en güsel cewabı söylediği sarkıyla werdi ama o kendini bilmez sahıslar da gerceklerin yüzlerine wurulmasına dayanamayıp şuursuz bir sekilde fiziksel olarak onlara zarar wermeye çalıştılar ama basaramadılar ve basramazlarda turkce rap wardı we bundan sonrada war olacak


    (EnTürkTainment)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    ya arkadaşım rica edicem RAPCİ nedir yaaA?? yoq olm ole bi terim??  kimsemi algılayamıor rapper yawrum veya mc  rapci nedir lan?? satıomuyuz buz rap'i?? rapci geldi hanıııım  :@


     


    bu arada fuat orda o adamı sikmeliydi kesimn sikmiştirde işin peşini bırakmaz o boys bilmemne ne kadar komik bi gurup lan muahahah yarıldım ayak ustu :D


    NesTo | same shit diffirent asshole
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Onlar da işte kendini rapper zannedn dj akman gibi ezikqler s*k kafalılr RAP 'in R  snden çakmayıp Üstatlara dil uzatan kolpalar işte..! bnlar  DRACULA olsalar  ADET KANI  emerler..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeriSaN
    PeriSaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    benim raple fazla alakam yok ama hakkaten o sonradan gelenler ve gözlüklü bir tane manyak vardı(modacı mıymış ne gömleğinin üstü açıktı) dayağı hakettiydi fuat yine efendilik yaptı gerçi zor sabretti ama

    Dağlar Gışımış Yolcu Üşümüş Nasıl Edem Ben, Dağlar Harami Deşme Yarami PERİŞANIM Ben
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    İYİDE BU ADAMI NEDEN DÖVMÜŞLER MEVZUU NEDİR?


    VE BU DÖVEN ADAMLARDA NEYİN NEYSİ?


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeriSaN
    PeriSaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    bak ben son kavga olayını kaçırmışım. Adamların yaptığı tam şerefsizlik bence


     


    Dağlar Gışımış Yolcu Üşümüş Nasıl Edem Ben, Dağlar Harami Deşme Yarami PERİŞANIM Ben
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    YA GÜZEL KARDEŞİM ADAMLAR NEDEN FUATI DÖVDÜ ŞUNU Bİ ALLAH'IN KULU AÇIKLASIN OLAY NEDİR?

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    PacoRabanne bunu yazdı:


    YA GÜZEL KARDEŞİM ADAMLAR NEDEN FUATI DÖVDÜ ŞUNU Bİ ALLAH'IN KULU AÇIKLASIN OLAY NEDİR?


    canım kardeşim fuat turklukden fln bahsederken yalnış kelime kullandı adamlar artistlendi ne demek istion lan sen falan gibisinden fuatda abi şunları sustur yoqsa ben yapcam o işi dedi sonra fuat sahneye cıkdı bunlara atıştı fln adamlar kalkdı fuatı itti fuat dustugibi bişi oldu vs.. (ama programın devamında adam lafı ii koyuuyor bu saz deil bağlamadır die :D)(aa aklıma ne geldi bunnar reklam için kavga mavga cıkarmıs olmasın lan?? boys lar?)

    NesTo | same shit diffirent asshole
Toplam Hit: 8265 Toplam Mesaj: 48