folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Geceleri Nasıl Rahat Uyuyorsunuz?



Geceleri Nasıl Rahat Uyuyorsunuz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek
    asiminnesli bunu yazdı

    Uyumak için önerilenler gibi spor olsun yediklerini v.s. olsun bir çok yöntem var asil ben daha değişik bir şey sorayim niye uyuyorsun ki sabah işine okuluna geç kalmadıkça uyuma ile sorunum hiç yok bazen öylesine uyumuyorum ve genelde uyumayinca gün içinde aktif oluyorum sonraki gün köpek iyi uyuya kalıyorum bir yerde okukda bir masada 4 saat araliksiz uyumuslugum var bir de bunu dene bakalim

    Bence uyu:)


    Bortubocek sever
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    kaçta yatarsam o saatte kalkarım 3  se 3  4 se 4

    tabi evdekiler zorla kaldırırlar yinede min. 9 10 saat yatarım

    bi de elektronik aletler etki yapmıyo

    müridler çalışan bünye iyi yatar diyo doğru demişler , çalıştığım dönemlerde akşam 7 8 gibi yatıyordum 


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı
    Kaan bunu yazdı

    Her gün 3-4 gibi yatar, sabah 7.30 gibi kalkarım.

    Çok şükür. Nasıl böyle olabildim bilemiyorum.

    Aha birazdan yatağa girecem, sabah 7de kalkacam.

    Uykudan eser yok.

    bende birazdan yatarım ama 3-4 gibi kalkartım nasıl alıştırdın usta bedeni :D

    Bende 23 yaşına kadar öyleydim, anlamazdım amk sabah 8de kalkabilen adamları. Biraz psikolojik olabilir. Kademe kademe alıştım. 

    Bir arkadaş çok derin uyuduğumu ondan yettiğini söylemişti. Ki bana göre de doğru. Rüya falan görmem ölü gibi uyurum. 

    Kaan tarafından 13/Oca/17 12:44 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Yaşamın çok önemli . Bütün gün stres sıkıntı yada arkadaş ortamın bunalımsa işi bozar .

    Çok fazla kafein çay alkol tüketme .

    Spor yapamıyorsan çık dışarı hiç olmazzsa 30dk yürü .

    Akşamları yemek yeme saat 19:00 dan sonra hadi 20,00 olsun.

    Gün bitimi iş bitimi kafa dağıt komik bişeyler izle mesela bu elemanı izle bu aralar deli sardı adamın videoları https://www.youtube.com/channel/UC3wvh04Wj1DE7HNMRF8R8jw

     


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı
    Kaan bunu yazdı

    Her gün 3-4 gibi yatar, sabah 7.30 gibi kalkarım.

    Çok şükür. Nasıl böyle olabildim bilemiyorum.

    Aha birazdan yatağa girecem, sabah 7de kalkacam.

    Uykudan eser yok.

    bende birazdan yatarım ama 3-4 gibi kalkartım nasıl alıştırdın usta bedeni :D

    4.10 da kalktım :D


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Anksiyete, serotonin ve melatonin. Anahtar kelimeler bunlar. Bu üçünde problem varsa eşşek gibi yorulsa bile insan rahat uyuyamaz. Seninle forumda dönemdaş ve akran sayılırız. Az çok açtığın konuları hatırlıyorum. Kafana fazla takıyorsun. Takmakla kalmayıp rahatmış gibi takmıyormuş gibi davranmaya çalışıyorsun bazen. Bunlar adamı gerer. Detayını anahtar kelimelere dair okuma yaparak öğrenebilirsin.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    kendi yaptığım elma sirkesini yatmadan önce içiyorum. deliksiz bir uyku oluyor .


    Temel adalettir .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Hocam canını sıkan çok derdin olmaması lazım, yatağa uzandığında aklına sürekli birşeyler geliyorsa sen uyuyamazsın.


    🥒
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek
    zigana bunu yazdı

    kendi yaptığım elma sirkesini yatmadan önce içiyorum. deliksiz bir uyku oluyor .

    mide nasıl evde delinir adlı çalışmayı okudunuz.


    The Beginning and The End.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Yatmadan önce, 11-12 gibi, açsam bir ekmek arası yapar yerim. Bu tok halimle sırt üstü yatınca çok rahat uyurum. Ama hiç kilo almadım. Sağlığım da ici şükür iyi. Ama kafama bir şey takıldı mı uyuyamam. Kendimi zorla uyutmaya çalışırım. Esnerim falan filan. 

Toplam Hit: 8122 Toplam Mesaj: 54
uyuyamama insomnia