folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Genç Yaşta Unutkanlık



Genç Yaşta Unutkanlık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    Öncelikle iyi akşamlar
     
      22 yaşında montaj işi ile uğraşan biriyim.Son 2-3 aydır unutkanlık problemi yaşıyorum en çok yaşadığım sorun örnek vericek olursak elimde bi anahtar var bişi sıkıyorum o anda başka biri bişi yapmamı istedi ona giderken bi önceki anahtarı çalıştığım yere değilde başka bi yere taşıyorum sonra onu unutuyorum.Çalıştığımız yer büyük malzemeler dağınık ama insan nereye koyduğunu bildikten sonra sorun olmaz değil mi?

      Her neyse bi arada her gördüğümü hafızaya kaydetmeye çalışıyordum, düşünün artık yüzlerce şey var o burda şu şurda lazım olursa gibilerinden.Bundan kurtuldum ama dediğim gibi yaklaşık 5-10dk içinde bi yere bıraktığım malzemeyi unutabiliyorum her zaman olmuyor ama oluyor işte.Acaba bu etraf dağınık olduğu için normal mi.İşimiz birazda stresli kafa rahat değil yani ee tekte çalışmıyorsun yanında insanlar var.
      
      Askerde çavuştum nöbetçi çvş olurduk 100 kişinin nerde olduğunu bilirdim.Orada hiç sorun yaşamadım.Burda lanet bi parçanın yerini unutuyoz zoruma gidende bu.
     
      İnternette biraz araştırdım psikolojik olabilir demişler.İşe başladığımdan beri sosyal hayattan uzak kaldım diyebilirim.Uyku sorunum yok.Dediğim gibi işte stres var kafa rahat değil ,
     
      Böyle sorun yaşayan başka arkadaşlar varsada dinlemek isterim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Matchup
    Matchup's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Bende yoğun bilgisayar kullanımı , az uyku , az zamanda çok şey düşünmek zorunda kalmak gibi sebeplerden ötürü vardı bi aralar. Uykuyu düzene soktum , pc yi azalttım eskiden olduğu gibi çokca kitap okumaya başladım sorun halloldu. Birde zeka sorusu tarzınde keyif verici matematik problemleri çok faydalı olur. İnsan beyni zorlandıkça güçlenir , hafıza içinde aynı şey söylenebilir .


    Bulduğumuzu sanmaktan ziyade , umduğumuzu aramaktayız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    vitamin eksikliğinden olabilir.

    bende son zamanlarda yaşıyorum benzer şeyler. Derse gidicem gözümün önündeki anahtarımı unutup gidiyorum. Masanın üstünde duran cüzdanımı saatlerce arayıp düşürdüğümü düşünüyorum.

    geçen arkadaşın çalıştığı kafede oturduk . elimde cüzdan telefon ve anahtar vardı. tam çıktık giderken cüzdanı unutmuşsun dedi neyse aldım. Evin kapısına geldim anahtar yok . yolda anahtarlarımı düşürdüm mü ki diye ararken arkadaş aradı anahtarda burda kalmış diye .

    bayağı küfür etmişlerdi ama cidden bi şeye dalınca her şeyi unutuoyrum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    sabah, tan yeri ağarırken güneşe karşı 1 saat kadar koş, seneler önce koyduğun şeyin yerini bile hatırlarsın.

    spor iyidir kardeş.


    All I need is a possibility.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Konuyu çizikmi atayım napayım bilmiyorum.

    Ama bendede aşırı derecede bi unutkalık war yaş 22 .bi işle uğraştığım filan yok.uzun zamandır böyle fena unutkanım.sorunlar açıyor başıma.neden acaba.

    Mesir mi alsak napsak :P  

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    livane bunu yazdı:
    -----------------------------

    vitamin eksikliğinden olabilir.

    bende son zamanlarda yaşıyorum benzer şeyler. Derse gidicem gözümün önündeki anahtarımı unutup gidiyorum. Masanın üstünde duran cüzdanımı saatlerce arayıp düşürdüğümü düşünüyorum.

    geçen arkadaşın çalıştığı kafede oturduk . elimde cüzdan telefon ve anahtar vardı. tam çıktık giderken cüzdanı unutmuşsun dedi neyse aldım. Evin kapısına geldim anahtar yok . yolda anahtarlarımı düşürdüm mü ki diye ararken arkadaş aradı anahtarda burda kalmış diye .

    bayağı küfür etmişlerdi ama cidden bi şeye dalınca her şeyi unutuoyrum.


    -----------------------------

    hocam vitamin eksikliği olabilir ama bu olay daha önceleri yoktu düşünüyorumda 4-5 öncesine biri bişi dedimi o kafada kalırdı şimdi adam bişi diyor sonra yaparız diye bende nerdee başka işe dalarken unutmuşum acaba kendi kendime mi kuruntu yapıyorum bana çok yükleniyorlar ondan olabilir mi :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Hocam uyuşturucu ve türevi maddeler(esrar, ex falan) kullanıyorsan bunların çoğunda unutkanlık belirtidir. Başka bilmiyorum

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    sabah, tan yeri ağarırken güneşe karşı 1 saat kadar koş, seneler önce koyduğun şeyin yerini bile hatırlarsın.

    spor iyidir kardeş.


    -----------------------------

    hocam zaten yorgun geliyoruz sabah kahvaltıyı bile dışarda yapıyorum fazla uyuyayım diye.Acaba sürekli dışardan yemekten olabilir mi sonuçta hep yağlı yiyecek yiyorum bi hafta sonları adam gibi kahvaltı yapıyorum.

    --------------------------------------------

     

    by_kamu

    --------------

    aman hocam uzak dursun ilgi alakam yoktur

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    by_kamu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam uyuşturucu ve türevi maddeler(esrar, ex falan) kullanıyorsan bunların çoğunda unutkanlık belirtidir. Başka bilmiyorum


    -----------------------------

    Sabah akşam içen adamda olur o söylediğin.Bir fiil içen demek istiyorum.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    hocam herbalife ın omega kapsülünü tawsiye ederim ciddi anlamda yararını görürsün bi ara bende de başlamıştı kafamın doluluğundan sürekli unutuodum koluma falan yazıyodum


    dewdim dewrildim geldim
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    Meraclitus bunu yazdı:
    -----------------------------

    livane bunu yazdı:
    -----------------------------

    vitamin eksikliğinden olabilir.

    bende son zamanlarda yaşıyorum benzer şeyler. Derse gidicem gözümün önündeki anahtarımı unutup gidiyorum. Masanın üstünde duran cüzdanımı saatlerce arayıp düşürdüğümü düşünüyorum.

    geçen arkadaşın çalıştığı kafede oturduk . elimde cüzdan telefon ve anahtar vardı. tam çıktık giderken cüzdanı unutmuşsun dedi neyse aldım. Evin kapısına geldim anahtar yok . yolda anahtarlarımı düşürdüm mü ki diye ararken arkadaş aradı anahtarda burda kalmış diye .

    bayağı küfür etmişlerdi ama cidden bi şeye dalınca her şeyi unutuoyrum.


    -----------------------------

    hocam vitamin eksikliği olabilir ama bu olay daha önceleri yoktu düşünüyorumda 4-5 öncesine biri bişi dedimi o kafada kalırdı şimdi adam bişi diyor sonra yaparız diye bende nerdee başka işe dalarken unutmuşum acaba kendi kendime mi kuruntu yapıyorum bana çok yükleniyorlar ondan olabilir mi :)


    -----------------------------

    hocam vitamin eksikliği kronik bi hastalık değil ki :)   ben önlemimi aldım ama biri bişe istiyosa bneden muhakkak akşama msj diyorum atarsa ne ala atmazsa maaafiş :)

Toplam Hit: 5556 Toplam Mesaj: 38