folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Görünmez Tank Yapıldı,Oha



Görünmez Tank Yapıldı,Oha

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    Görünmez tank yaptılar
    31 Ekim 2007 Çarşamba 14:38
    Savaşlar artık değişecek. Çünkü görünmez tank yapıldı. İşte o tank...

    İngiliz ordusu, görünmez tank projesinin test sonuçlarında başarılı oldu. Sadece 5 yıl sonra envanterlerindeki bütün tankların görünmez olabileceği açıklandı.

    İngiliz Ordusu, savaş teknolojilerinde devrim niteliği taşıyan çok yeni bir teknolojiyi hayata geçirdi. Kara savaşlarının vazgeçilmezi bir tankı görünmez kılmak üzere yapılan testlerin başarılı olduğu açıklandı.

    İngiliz Daily Mail Gazetesi'nde yer alan habere göre çok gizli olarak geçen hafta yapılan test çalışmalarında İngiltere'nin Sir unvanlı fizik profesörü John Pendry'nin geliştirdiği görünmezlik teknolojisi sayesinde bir tank görünmez kılındı. Askeri uzmanlar, çalışmaların istendiği hızda ve beklendiği gibi sonuçlanması halinde bundan sadece 5 yıl sonra ordu envanterinde tankların "görünmez" olacağını açıkladılar.

    "GÖRMESEM İNANMAZDIM"

    Testlere tanık olan askerlerden biri gördükleriyle ilgili olarak "Bu inanılmaz. Eğer gerçekten orada olmasam ve görmesem kim ne derse desin bunun gerçek olduğuna inanmazdım. Önümde ağaçlar, çimenler vardı. Ama aslında dev bir tankın arkasında duruyordum" dedi.

    ÇOK GİZLİ

    Ordu yetkililerinin sır gibi sakladığı ve ayrıntı vermediği bu çalışma daha önce ABD'de 'görünmez pelerin' ile denenen bir yönteme dayanıyor. Bu yöntemde kamera ve projektörlerle ışığın kırılıp cismin görünmez hale getirilmesine dayanıyor.

    Çalışmanın bir sonraki aşamasının ise bütün bunlara gerek kalmadan cismin görünmez kılınması olduğunu belirtiliyor.

     

     

    kaynak:http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=111337

    yuh aq :|


    Amphetamine Logic.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek
    sadece ohaa diyorum oha a.q artık savas diye bişey olmaz ki teknoloji vurur karsı tarafta izler..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    ne sike yarıcak aq :D o zmn savaş mı olur ki =) ingiltere 2 yıl içinde dünyayı ele geçirir aq :D savaşmadan :D

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    tufenk icat oldu mertlik bozuldu

    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    s*ktirsinler. atıyorlar, stratejik savaş yapıyorlar :S


    ///______________
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    çokta ahım şahım bişe değil..Amerika bunun radarlar üzerindede farkedilememezlik özelliği taşıyanını geliştiriyor ve sadece tanklar için değil..ingilterenin projesindeki tanklar ısı güdümlü füzeler i saptıramıyor..bizim ordumuzda böbürlenmeyip bilim insanları ile çalışsa bu tür projeleri solda sıfır bırakır..bi ara bi Türk fizikçimiz uçakları ve tankları araçların dizaynı ve iç mekanizması ile oynamayarak hayalet yapacağını söylüyordu ordu destek çıkmadı ve herif şu anda amerikan ordusunda Patriot lar ve Joint Strike Fighter larla ilgili projelerde yer alıyor...iç sermayenin yarısı orduya gidiyor ama hiç bi bok yok daha kendi silahımızı bile yapamıyoruz ..G-3 ler de yasaklı silah sınıfına girdi nihayet güzel bi silah gelicek ordu envanterine dedik ve şimdide Hackler Köch ile anlaşılml HK-33 kullanılcakmış şu bıldırcın avına çıkılan tüfekler..neymiş çook barışmılmış öldürmezmiş yaralayıp göz dağı verirmiş ulan amerikanın diğer nato ülkelerinin kullandığı piyade tüfekleri değdiği yeri koparıyor sen mantar tabancasında karar kılmışsın...1 aydırda havanda su dövüyosun girdik girecez sikecez öldürecez ...amerikadan destur bekleyin anca

    dont think twice its all right
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    yalan amk yalan dunyayı korkutmaya kolpa haber

     

    edit peki bunların seslerinide duyulmaz yapmıslarmı????


    delimiyim ben?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jannissary
    jannissary's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    bunlar görünmeden nasıl taşınacak?tırların üstünde boşmuş gibimi gidecekler yolda? ayrıca ses olayı var?

    he bide izlerden anlaşılır ağaçları ezer zart zurt... hareket sensörü koydunmu geldiklerini anlarsın... hepsini geçtim

    bu görünmez pelerini yapmamış olmalı bu adamlar...çünkü görünmezlik denen şey öyle hemen yapılmaz.. gizli gizlide

    yapılmaz... en azından bi ön çalışması bişeyi olurdu insanlar öğrenirdi gibime geliyor.. aşşadaki resimde eşşek gibi

    fotoşop fotoşopa tıklamayı bilen adam bile anlar bunu.. kısacası çok mantıklı nedenlerim olmasada İNANMIYORUM...


    15-17 yaşları arasında ham bünyeli,cahil,karanlık beyinler tarafından yetişmiş geleceğin statükocu elitleriyle bayağı ve gereksiz tartışmalardan sıkıldığımdan dolayı artık siyasi tartışmalarda boy göstermeyeceğim. o konulara yazanlara dışardan bakıp cahilliklerini nasıl kustuklarını son derece iyi görebiliyorum.size kolay gelsin. isteyen herkes üstüne alınabilir. gocunduysanız pm atabilirsiniz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    zikimi kaybedersiniz  aq
    koca tank nere gidecek ışığın yansımasıymış sie


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    1 - radardada görünmeyecek mi ? (bok görünmez :D )

    2 - Tankın sesini engelleyebileceklermi (bok engellerler :D)

    3 - niye tank mağdem görünmüyor uçak yapsalardı... (bok yaparlar :D:D)

    4 - zaten o işi japonlar yaptı bile o yüzden devrim olalı çok oldu zaten :)


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    bızde gorunme stecavüşçü coskun yapar adamların ustune salarız :D


    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
Toplam Hit: 7992 Toplam Mesaj: 45