Görünmez Tank Yapıldı,Oha
-
hahaha direk klasik Türk insanı yorumları :D biz burda ''hassiktir,siktirsinler,zikimi kaybederler'' derken adamlar çalışıyo çabalıyo amk
5-10 sene önce hayalet ucak haberleri cıktıgındada ne lan bu casper mi diodu insanımız
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------hahaha direk klasik Türk insanı yorumları :D biz burda ''hassiktir,siktirsinler,zikimi kaybederler'' derken adamlar çalışıyo çabalıyo amk
5-10 sene önce hayalet ucak haberleri cıktıgındada ne lan bu casper mi diodu insanımız
-----------------------------
fenerist çok güzel yorumlamışsın gerçektende ..5 yıl sonrada ''Gavur Yapmış aabi'' diye başlıklar görürüz sağda solda : )))) -
bkz: Tesla Teknolojisi
-
Bu sadece "öylesine" bir haber...
Yıllar önce, Japonlar ışıgı kırma olayıyla bunu başarmıştı...
Ayrıca, ne ısı yalıtımı sağlanabilir,
Ne lazer güdümlü füzeler engellenebilir,
Ayrıca bu ısık kırıcı mekanızma muhtemeldirki, inanılmaz derecede hassastır...
Ayrıca, Işığı kırmak ses dalgasını dağıtmayla aynı şey değil...
Yani yapmışlardır, ona laf yok da...
"Ee, Sonra ?!"
Demek istiyorum.
-
elin gavuru yapıyo abi :)) yalnız haberin şimdi verilmesi ilginç 2000 yıllarında hatta ondan önce girişimidir.
-
onun yanında bomba patlasa a.q ne görünmezlik kör bile görür =O)
-
askerleri,tüfekleri,füzeleri de görünmez yapsınlar tam olsun.savasın tadı cıksın : )
-
tank görünmez yapmadan önce antitank mayınlarından kurtarmanın bi yolunu bulmak lazım bence ...
bide orduda, su bizim yerli tankların imalatında calışan bi abi bahsettide tanklarda tetiğe basıldığında yaklasık 1 dakika falan hesap yapıp sonra ateşliyomuş hedefi
tutturabilmek icin ... yazılımcı olarak girsekmi tank isine iyi para kırarız ?
-
yolbulucu bunu yazdı:
-----------------------------tank görünmez yapmadan önce antitank mayınlarından kurtarmanın bi yolunu bulmak lazım bence ...
bide orduda, su bizim yerli tankların imalatında calışan bi abi bahsettide tanklarda tetiğe basıldığında yaklasık 1 dakika falan hesap yapıp sonra ateşliyomuş hedefi
tutturabilmek icin ... yazılımcı olarak girsekmi tank isine iyi para kırarız ?
-----------------------------ebenin ...
sölemesi ayıp 1 dakika neyi hesaplıyo :D:D
Tank hesaplayana kadar adam köyüne çoktaaan warır:D
Türklerdende bu beklenir aq.
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------hahaha direk klasik Türk insanı yorumları :D biz burda ''hassiktir,siktirsinler,zikimi kaybederler'' derken adamlar çalışıyo çabalıyo amk
5-10 sene önce hayalet ucak haberleri cıktıgındada ne lan bu casper mi diodu insanımız
-----------------------------
kereng: sen türk değilmisin ?fenerist: sen türk insanıyla dalga mı geçiyorsun ? türk insanı ki dünyada eşi yoktur. ne batılı hippilere, ne uzak doğululara benzer. kendini de küçük düşürmüşsün yorumunda.
onlar yapar, söyler. biz kabulleniriz. gibi yorum yapmışsın. onların her dediğine inanacaksan senin beynin yok mu? sence doğru mu bu olay? önce düşün sonra yorumları eleştir.. ve kendi yorumunu yap o zaman eyvallah.
