folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Görünmez Tank Yapıldı,Oha



Görünmez Tank Yapıldı,Oha

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    hahaha direk klasik Türk insanı yorumları :D biz burda ''hassiktir,siktirsinler,zikimi kaybederler'' derken adamlar çalışıyo çabalıyo amk

    5-10 sene önce hayalet ucak haberleri cıktıgındada ne lan bu casper mi diodu insanımız


    Amphetamine Logic.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hahaha direk klasik Türk insanı yorumları :D biz burda ''hassiktir,siktirsinler,zikimi kaybederler'' derken adamlar çalışıyo çabalıyo amk

    5-10 sene önce hayalet ucak haberleri cıktıgındada ne lan bu casper mi diodu insanımız


    -----------------------------
    fenerist çok güzel yorumlamışsın gerçektende ..5 yıl sonrada ''Gavur Yapmış aabi'' diye başlıklar görürüz sağda solda : ))))


    dont think twice its all right
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Android
    Android's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2003
    Erkek
    bkz: Tesla Teknolojisi

    (M.Sc) Master Science, Electronics and Communication Engineering
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Bu sadece "öylesine" bir haber...

    Yıllar önce, Japonlar ışıgı kırma olayıyla bunu başarmıştı...

    Ayrıca, ne ısı yalıtımı sağlanabilir,

    Ne lazer güdümlü füzeler engellenebilir,

    Ayrıca bu ısık kırıcı mekanızma muhtemeldirki, inanılmaz derecede hassastır...

    Ayrıca, Işığı kırmak ses dalgasını dağıtmayla aynı şey değil...

    Yani yapmışlardır, ona laf yok da...

    "Ee, Sonra ?!"

    Demek istiyorum. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    elin gavuru yapıyo abi :)) yalnız haberin şimdi verilmesi ilginç 2000 yıllarında hatta ondan önce girişimidir.

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    onun yanında bomba patlasa a.q ne görünmezlik kör bile görür =O)

    Bittik biz bittik
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek
    askerleri,tüfekleri,füzeleri de görünmez yapsınlar tam olsun.savasın tadı cıksın : )

    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    tank görünmez yapmadan önce antitank mayınlarından kurtarmanın bi yolunu bulmak lazım bence ...

    bide orduda, su bizim yerli tankların imalatında calışan bi abi bahsettide tanklarda tetiğe basıldığında yaklasık 1 dakika falan hesap yapıp sonra ateşliyomuş hedefi 

    tutturabilmek icin ... yazılımcı olarak girsekmi tank isine iyi para kırarız ? 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lkereng
    lkereng's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı:
    -----------------------------

    tank görünmez yapmadan önce antitank mayınlarından kurtarmanın bi yolunu bulmak lazım bence ...

    bide orduda, su bizim yerli tankların imalatında calışan bi abi bahsettide tanklarda tetiğe basıldığında yaklasık 1 dakika falan hesap yapıp sonra ateşliyomuş hedefi 

    tutturabilmek icin ... yazılımcı olarak girsekmi tank isine iyi para kırarız ? 


    -----------------------------

    ebenin ... 

    sölemesi ayıp 1 dakika neyi hesaplıyo  :D:D

    Tank hesaplayana kadar adam köyüne çoktaaan warır:D

    Türklerdende bu beklenir aq. 

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hahaha direk klasik Türk insanı yorumları :D biz burda ''hassiktir,siktirsinler,zikimi kaybederler'' derken adamlar çalışıyo çabalıyo amk

    5-10 sene önce hayalet ucak haberleri cıktıgındada ne lan bu casper mi diodu insanımız


    -----------------------------
    kereng: sen türk değilmisin ?

     

    fenerist: sen türk insanıyla dalga mı geçiyorsun ? türk insanı ki dünyada eşi yoktur. ne batılı hippilere, ne uzak doğululara benzer. kendini de küçük düşürmüşsün yorumunda.

    onlar yapar, söyler. biz kabulleniriz. gibi yorum yapmışsın. onların her dediğine inanacaksan senin beynin yok mu? sence doğru mu bu olay? önce düşün sonra yorumları eleştir.. ve kendi yorumunu yap o zaman eyvallah.


    ///______________
Toplam Hit: 7993 Toplam Mesaj: 45