

GSM Tarifeleri Hakkında Bilgi
-
Hocalar bu fiyatlar ne böyle ?
Mevcut Türk Telekom tarifem 198 TL (25 GB internet, 1500 dakika, 200 sms) taahhüdün dolmasına 20 gün var ve en uygun tarife 460 TL %125 civarında bir zam, öyle çok telefon görüşmesi veya SMS kullanan biri de değilim internet de 20-25 gb yetiyor bazen bitiriyorum bazen 10 GB boşa gidiyor.
Acaba bildiğiniz daha uygun bir tarife var mıdır? Vodafone da olur taşıma işlemi vs de yaparım. Dakikası önemli değil 20-25 GB interneti olan en azından 300-350 civarı bir tarife
Bildiğiniz varsa paylaşırsanız sevinirim en azından benim gibi arayışta olanlara da yardımcı olur.
-
Her sene taahhüt bittikçe numara taşımak lazım. Yoksa iyi öpüyorlar. Eski müşteri olmanın bir anlamı yok. Şuan en uygunu Netgsm.
-
Kotu gunler geride kaldi
Çok daha kotu gunler hosgeldin
-
mkyb bunu yazdı
Her sene taahhüt bittikçe numara taşımak lazım. Yoksa iyi öpüyorlar. Eski müşteri olmanın bir anlamı yok. Şuan en uygunu Netgsm.
evet bence gelecek netgsm'de. tarifelere ve fiyatlara şurdan bak;
https://www.netgsm.com.tr/fiyatlar/mobil-hat
sana uygun olanı; 500 dk 100 sms 20 gb 149 liracık (: 3/1 fiyatına. daha bir sürü tarifeleri var.
ben en düşüğünü kullanıyorum benim gibi adama artıyo bile (: 100 dk 50 sms 1gb 29 lira diyo ama hep 44 küsür ödedim adamlara biraz kaydım bile nedir bu 29 yazıyoda niye 44 ödüyorum diye her tarifede telsiz ücreti varmış=15 lira bunu da yazmışlar.
olsuuun yeni düzende hep tarifeleri 3 harfli rakamlarda görüyorum benim 44 küsür lira hiçbirşey değil. bu kadar az faturamı ödenir diye bana kaymayın, kayanın; bende sizin :D (;
-
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
-
userneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
-
mkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam sen söyledikten sonra baktım da sitede numara taşımaya basıyorum ama taşıma ile ilgili bir şey demeden direkt hat alma sayfasına yönlendiriyor hat ve kargo ücreti çıkıyor. Taşıma işlemi tam olarak nasıl oluyor
-
Balboa bunu yazdımkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam sen söyledikten sonra baktım da sitede numara taşımaya basıyorum ama taşıma ile ilgili bir şey demeden direkt hat alma sayfasına yönlendiriyor hat ve kargo ücreti çıkıyor. Taşıma işlemi tam olarak nasıl oluyor
Ucuz olduklarından sim kart ve kargosuna karışmıyorlar. Önce sim kart ve kargo ücretini ödeyip sipariş veriyorsun sim kart adresine gelince işlemlere başlıyorsun. Sadece sim kartı kargoyla alma muhabbeti uğraştırıcı. Gerisi e-devlet üstünden.
-
Fiyatlara bak yanmısız :/
Türkcell kullanıyorum ...
265 TL Öduyorum (Sürpriz Ekstra 70 GB) Taahhut bittimi yandık ...
19.11.2024 te bitecek , Güzel son 4 ayımız desenize ...
1000 Dk Her Yöne , 30 GB İnternet , 40 GB Sosyal Medya var...
BEDAVAYMIŞ ...
EDİT : Muadiline baktım 900 TL Civarı olmus :/ -
mkyb bunu yazdıBalboa bunu yazdımkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam sen söyledikten sonra baktım da sitede numara taşımaya basıyorum ama taşıma ile ilgili bir şey demeden direkt hat alma sayfasına yönlendiriyor hat ve kargo ücreti çıkıyor. Taşıma işlemi tam olarak nasıl oluyor
Ucuz olduklarından sim kart ve kargosuna karışmıyorlar. Önce sim kart ve kargo ücretini ödeyip sipariş veriyorsun sim kart adresine gelince işlemlere başlıyorsun. Sadece sim kartı kargoyla alma muhabbeti uğraştırıcı. Gerisi e-devlet üstünden.
Tamamdır hocam teşekkürler
-
mkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?