GSM Tarifeleri Hakkında Bilgi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balboa
    Balboa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2024
    Erkek

    Hocalar bu fiyatlar ne böyle ? 

    Mevcut Türk Telekom tarifem 198 TL (25 GB internet, 1500 dakika, 200 sms) taahhüdün dolmasına 20 gün var ve en uygun tarife 460 TL %125 civarında bir zam, öyle çok telefon görüşmesi veya SMS kullanan biri de değilim internet de 20-25 gb yetiyor bazen bitiriyorum bazen 10 GB boşa gidiyor. 

    Acaba bildiğiniz daha uygun bir tarife var mıdır? Vodafone da olur taşıma işlemi vs de yaparım. Dakikası önemli değil 20-25 GB interneti olan en azından 300-350 civarı bir tarife 

    Bildiğiniz varsa paylaşırsanız sevinirim en azından benim gibi arayışta olanlara da yardımcı olur. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Her sene taahhüt bittikçe numara taşımak lazım. Yoksa iyi öpüyorlar. Eski müşteri olmanın bir anlamı yok. Şuan en uygunu Netgsm.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Kotu gunler geride kaldi

    Çok daha kotu gunler hosgeldin

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Her sene taahhüt bittikçe numara taşımak lazım. Yoksa iyi öpüyorlar. Eski müşteri olmanın bir anlamı yok. Şuan en uygunu Netgsm.

    evet bence gelecek netgsm'de. tarifelere ve fiyatlara şurdan bak; 

    https://www.netgsm.com.tr/fiyatlar/mobil-hat

    sana uygun olanı; 500 dk 100 sms 20 gb 149 liracık (:   3/1 fiyatına. daha bir sürü tarifeleri var.

     

    ben en düşüğünü kullanıyorum benim gibi adama artıyo bile (: 100 dk 50 sms 1gb 29 lira diyo ama hep 44 küsür ödedim adamlara biraz kaydım bile nedir bu 29 yazıyoda niye 44 ödüyorum diye her tarifede telsiz ücreti varmış=15 lira bunu  da yazmışlar.

     

    olsuuun yeni düzende hep tarifeleri 3 harfli rakamlarda görüyorum benim 44 küsür lira hiçbirşey değil. bu kadar az faturamı ödenir diye bana kaymayın, kayanın; bende sizin :D   (;


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    userneyime
    userneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2017
    Erkek

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balboa
    Balboa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2024
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam sen söyledikten sonra baktım da sitede numara taşımaya basıyorum ama taşıma ile ilgili bir şey demeden direkt hat alma sayfasına yönlendiriyor hat ve kargo ücreti çıkıyor. Taşıma işlemi tam olarak nasıl oluyor 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam sen söyledikten sonra baktım da sitede numara taşımaya basıyorum ama taşıma ile ilgili bir şey demeden direkt hat alma sayfasına yönlendiriyor hat ve kargo ücreti çıkıyor. Taşıma işlemi tam olarak nasıl oluyor 

    Ucuz olduklarından sim kart ve kargosuna karışmıyorlar. Önce sim kart ve kargo ücretini ödeyip sipariş veriyorsun sim kart adresine gelince işlemlere başlıyorsun. Sadece sim kartı kargoyla alma muhabbeti uğraştırıcı. Gerisi e-devlet üstünden.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Fiyatlara bak yanmısız :/

    Türkcell kullanıyorum ...
    265 TL Öduyorum (Sürpriz Ekstra 70 GB) Taahhut bittimi yandık ...
    19.11.2024 te bitecek , Güzel son 4 ayımız desenize ... 
    1000 Dk Her Yöne , 30 GB İnternet , 40 GB Sosyal Medya var...
    BEDAVAYMIŞ ...

    EDİT : Muadiline baktım 900 TL Civarı olmus :/


    İmza YOK !!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balboa
    Balboa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2024
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam sen söyledikten sonra baktım da sitede numara taşımaya basıyorum ama taşıma ile ilgili bir şey demeden direkt hat alma sayfasına yönlendiriyor hat ve kargo ücreti çıkıyor. Taşıma işlemi tam olarak nasıl oluyor 

    Ucuz olduklarından sim kart ve kargosuna karışmıyorlar. Önce sim kart ve kargo ücretini ödeyip sipariş veriyorsun sim kart adresine gelince işlemlere başlıyorsun. Sadece sim kartı kargoyla alma muhabbeti uğraştırıcı. Gerisi e-devlet üstünden.

    Tamamdır hocam teşekkürler 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balboa
    Balboa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2024
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?

Toplam Hit: 3533 Toplam Mesaj: 47
#telekom