

GSM Tarifeleri Hakkında Bilgi
-
Balboa bunu yazdımkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?
Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok.
-
mkyb bunu yazdıBalboa bunu yazdımkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?
Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok.
enpara, fiba, teb, ykb, iş bankası bunlarda sms geliyor mu ?
-
rapidhacker550 bunu yazdımkyb bunu yazdıBalboa bunu yazdımkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?
Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok.
enpara, fiba, teb, ykb, iş bankası bunlarda sms geliyor mu ?
Benim kendi tecrübeme göre Enpara, Ziraat, Kuveyttürk ve İş Bankası sorun yok. Diğerlerini bilmiyorum ama söylenene göre Akbank'ta sorun var sadece. Ha şöylede bir durum var bende gariptir bankalar operatör değiştirdiğimi anlayamadı. Hesaplarım bloke olmadı.
mkyb tarafından 20/Tem/24 23:39 tarihinde düzenlenmiştir -
mkyb bunu yazdıBalboa bunu yazdımkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?
Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok.
Bende bu şans varken çölde kutup ayısı çıkar. O kadar banka arasında Akbank ile çalışma çaresizliği
-
Balboa bunu yazdımkyb bunu yazdıBalboa bunu yazdımkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?
Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok.
Bende bu şans varken çölde kutup ayısı çıkar. O kadar banka arasında Akbank ile çalışma çaresizliği
Bende Vakıf. Halk, Ziraat, Teb, Enpara ve Akbank var. Hiçbirisi ile bir sorun yaşamadım. Tabi bunda Turkcell den netgsm e geçiş yapmamın etkisi olabilir @mkyb nin de benzer bir tespiti var. Turkcell harici bir hattan geçeceksen fazlaca sorun yaşayabilirsin banka konusunda.
-
qoqo bunu yazdıBalboa bunu yazdımkyb bunu yazdıBalboa bunu yazdımkyb bunu yazdıuserneyime bunu yazdı
netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.
Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.
Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?
Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok.
Bende bu şans varken çölde kutup ayısı çıkar. O kadar banka arasında Akbank ile çalışma çaresizliği
Bende Vakıf. Halk, Ziraat, Teb, Enpara ve Akbank var. Hiçbirisi ile bir sorun yaşamadım. Tabi bunda Turkcell den netgsm e geçiş yapmamın etkisi olabilir @mkyb nin de benzer bir tespiti var. Turkcell harici bir hattan geçeceksen fazlaca sorun yaşayabilirsin banka konusunda.
Telekom'dan geçeceğim ama numaram Turkcell numarası 535 yani daha önce Turkcell'den telekoma geçmiştim 10 yıl falan önce kafam iyice karıştı
-
Bence bir şansını dene. 1 ay kullanırsın baktın olmuyor Turkcell'e geri taşıyıp yeni müşteri indirimlerinden yararlanırsın.
-
mkyb bunu yazdı
Bence bir şansını dene. 1 ay kullanırsın baktın olmuyor Turkcell'e geri taşıyıp yeni müşteri indirimlerinden yararlanırsın.
1 ay taşıyıp geri geldiğinde yeni müşteri indiriminden faydalanabiliyor muyuz ? Minimum 3 ay kalman gerek diyorlardı.
-
Taahhüt süresi var mı bu tarifelerde?
-
KotomineKirei bunu yazdımkyb bunu yazdı
Bence bir şansını dene. 1 ay kullanırsın baktın olmuyor Turkcell'e geri taşıyıp yeni müşteri indirimlerinden yararlanırsın.
1 ay taşıyıp geri geldiğinde yeni müşteri indiriminden faydalanabiliyor muyuz ? Minimum 3 ay kalman gerek diyorlardı.
Geçeceğin pakete göre değişiyor o kural.