GSM Tarifeleri Hakkında Bilgi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?

    Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?

    Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok. 

    enpara, fiba, teb, ykb, iş bankası bunlarda sms geliyor mu ?


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    rapidhacker550 bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?

    Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok. 

    enpara, fiba, teb, ykb, iş bankası bunlarda sms geliyor mu ?

    Benim kendi tecrübeme göre Enpara, Ziraat, Kuveyttürk ve İş Bankası sorun yok. Diğerlerini bilmiyorum ama söylenene göre Akbank'ta sorun var sadece. Ha şöylede bir durum var bende gariptir bankalar operatör değiştirdiğimi anlayamadı. Hesaplarım bloke olmadı. 

    mkyb tarafından 20/Tem/24 23:39 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balboa
    Balboa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2024
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?

    Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok. 

    Bende bu şans varken çölde kutup ayısı çıkar. O kadar banka arasında Akbank ile çalışma çaresizliği

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?

    Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok. 

    Bende bu şans varken çölde kutup ayısı çıkar. O kadar banka arasında Akbank ile çalışma çaresizliği

    Bende Vakıf. Halk, Ziraat, Teb, Enpara ve Akbank var. Hiçbirisi ile bir sorun yaşamadım. Tabi bunda Turkcell den netgsm e geçiş yapmamın etkisi olabilir @mkyb nin de benzer bir tespiti var. Turkcell harici bir hattan geçeceksen fazlaca sorun yaşayabilirsin banka konusunda.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balboa
    Balboa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2024
    Erkek
    qoqo bunu yazdı
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Balboa bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    userneyime bunu yazdı

    netgsm nedir tam detaylı olarak ? türk telekomdayım suan tahüt bitti 750 tl geliyor aylık. türkcelli arıcam daha uygun varsa tahütlü ona gececegim.

    Bimcell mantığında. Ancak farklı olarak sadece Turkcell'in baz istasyonunu kullanıyorlar. Geriye kalan her şey Netgsm'e ait. Turkcell baz istasyonlarını kullandığı için çekim gücü çok iyi. Ben çok memnun kaldım. Geçen Şile taraflarında dağ başı bir yere gittik sadece benim telefon çekiyordu.

    Hocam bir de birkaç yorum okudum bankalardan SMS gelmiyormuş ne zamandır kullanıyorsun var mı öyle bir durum yoksa şehir efsanesi mi ?

    Şuan sadece Akbank sorunlu diğer bankalarda sorun yok. 

    Bende bu şans varken çölde kutup ayısı çıkar. O kadar banka arasında Akbank ile çalışma çaresizliği

    Bende Vakıf. Halk, Ziraat, Teb, Enpara ve Akbank var. Hiçbirisi ile bir sorun yaşamadım. Tabi bunda Turkcell den netgsm e geçiş yapmamın etkisi olabilir @mkyb nin de benzer bir tespiti var. Turkcell harici bir hattan geçeceksen fazlaca sorun yaşayabilirsin banka konusunda.

    Telekom'dan geçeceğim ama numaram Turkcell numarası 535 yani daha önce Turkcell'den telekoma geçmiştim 10 yıl falan önce kafam iyice karıştı 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Bence bir şansını dene. 1 ay kullanırsın baktın olmuyor Turkcell'e geri taşıyıp yeni müşteri indirimlerinden yararlanırsın. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Bence bir şansını dene. 1 ay kullanırsın baktın olmuyor Turkcell'e geri taşıyıp yeni müşteri indirimlerinden yararlanırsın. 



    1 ay taşıyıp geri geldiğinde yeni müşteri indiriminden faydalanabiliyor muyuz ? Minimum 3 ay kalman gerek diyorlardı. 


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Taahhüt süresi var mı bu tarifelerde?


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    KotomineKirei bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Bence bir şansını dene. 1 ay kullanırsın baktın olmuyor Turkcell'e geri taşıyıp yeni müşteri indirimlerinden yararlanırsın. 

    1 ay taşıyıp geri geldiğinde yeni müşteri indiriminden faydalanabiliyor muyuz ? Minimum 3 ay kalman gerek diyorlardı. 

    Geçeceğin pakete göre değişiyor o kural. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
Toplam Hit: 3534 Toplam Mesaj: 47
#telekom